MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij vroeg gewoon weinig en merkte blijkbaar dat het hem ook niet ging lukken om mij voor lul te zetten. (anders dan de hoofdrol in zijn video, natuurlijk)

Wel sneu dat hij voor het inleidende verhaaltje 10 takes nodig had om het goed te krijgen en niet laat zien dat hij ook nog te pakken werd genomen door de nerds. Ook die jongen die aan zijn scheerlijnen staat te trekken nog even extra verknippen, terwijl hij zelf toegezegd heeft het niet uit te zenden toen die jongen er om vroeg.
Aardig kansloos allemaal.

Ik ben het overigens niet oneens met de meeste reacties: Het is een heel 'bijzonder' evenement met bijzondere bezoekers.

Maar het is niet allemaal niveau dieptepunt wat geenstijl natuurlijk in beeld brengt: http://cc-tv.nl/episode/54/

En, open uitnodiging: Wil je een keer met eigen ogen komen kijken, ben je zeker welkom. Bel even van te voren, zorg ik dat je binnengelaten wordt.
Ik snap best dat ze de leukste eruitgekozen hebben, maar zeg nou zelf.....
Dit is toch niet iets wat je doet als je normaal bent :+

De hele dag in zo'n tentje hangen en doen wat je de rest van het jaar thuis zit te doen :')
Kansloos naar mijn idee, maar iedereen moet lekker doen wat ie leuk vindt natuurlijk _O-
 
Ik snap best dat ze de leukste eruitgekozen hebben, maar zeg nou zelf.....
Dit is toch niet iets wat je doet als je normaal bent :+

De hele dag in zo'n tentje hangen en doen wat je de rest van het jaar thuis zit te doen :')
Kansloos naar mijn idee, maar iedereen moet lekker doen wat ie leuk vindt natuurlijk _O-

:^
 
Zit er geen kabeltje bij???


:$ :Y *O*

full
 
Dank voor jullie beterschaps-wensen :)Ik had inderdaad ook naast het sterke geslacht op de bank voor de openhaard kunnen gaan zitten en naar de brommert in de huiskamer kijken. Maar ik ben meer van actie.. Overigens ben ik niet verkouden of zo, maar gewoon oververmoeid. Volgende keer misschien minder lang bowlen.. ;')
Goh, dat bevalt mij idd eigenlijk prima nog :+ :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan