MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahh ik heb hem gekocht voor basic dingen, internet, word en email.
Maakt mij echt niet uit dat jij geen Celeron fan bent hoor ;)

Niet? -O-
Maar voor basic dingen is een Celeron voldoende. :Y
 
Laatst bewerkt:
zal morgen ff naar die camerasteun kijken, of dat bovenste gedeelte eraf kan. Wat voor een camera moet er precies op?
Is 'gewoon' een digitale camera. Niets bijzonders. Zit onderin dus gewoon 'n schroefdraad :P Elke huis tuin en keuken camera heeft 't zelfde schroefdraad, als je er daar een hebt liggen kan je 't misschien wel proberen :P
 
Is 'gewoon' een digitale camera. Niets bijzonders. Zit onderin dus gewoon 'n schroefdraad :P Elke huis tuin en keuken camera heeft 't zelfde schroefdraad, als je er daar een hebt liggen kan je 't misschien wel proberen :P
Je mag ook wel mijn nappie lenen...


Lick & Go...!!!
 
Dat was ik ook van plan, maar ik werd om 8.30 m'n bed uit gebeld. Was even vergeten dat er iemand m'n keuken af kwam kitten B|
Kan er straks wel weer lekker in gekookt worden :9


pfff net terug van Ro. MOEST het gas wel goed open trekken... best benauwd zo met die zon en bewolking -O-
 
Jan ik zou even kijken voor een Sidi met Goretex, heb ze nu een jaar en bevalt perfect.
Ik heb ze bij Goedhart gekocht maar zullen vast op meer plekken te koop zijn.
Check, het zijn alleen wel andere denk ik

full


In Uithoorn, ben gezien het weertje wel via Enkhuizen gereden :+ :]

Oude waren ook van Sidi, totaal versleten, maar nog steeds geen losse zolen of andere ongein. Gewoon goed dus. Ze zijn wel iets ruimer dan m'n oude, nog even een beetje wennen met rijden.

En deze zijn HELEMAAL zwart 8-)
 
Check, het zijn alleen wel andere denk ik

[afbeelding]

In Uithoorn, ben gezien het weertje wel via Enkhuizen gereden :+ :]

Oude waren ook van Sidi, totaal versleten, maar nog steeds geen losse zolen of andere ongein. Gewoon goed dus. Ze zijn wel iets ruimer dan m'n oude, nog even een beetje wennen met rijden.

En deze zijn HELEMAAL zwart 8-)
Mooie laarzen, hoop dat je er veel plezier en weinig regen mee mag hebben *D
Je had ze wel even kunnen laten zien hier, had je meteen kunnen helpen behangen ;)
 
Check, het zijn alleen wel andere denk ik

[afbeelding]

In Uithoorn, ben gezien het weertje wel via Enkhuizen gereden :+ :]

Oude waren ook van Sidi, totaal versleten, maar nog steeds geen losse zolen of andere ongein. Gewoon goed dus. Ze zijn wel iets ruimer dan m'n oude, nog even een beetje wennen met rijden.

En deze zijn HELEMAAL zwart 8-)

Wat een mooie laarzen Jan!!!! :9~
Wow. :)

Ik heb dinsdag ook nieuwe laarzen gekocht. Maar dan een enduro laars. Beetje een compromis tussen een MX en een straat laars. Ook met goretex, dus waterdicht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan