MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou jij nog :+ (srry kon het niet laten)

Geeft niets. Geef maar even een belletje als ik een spiegeltje voor je moet vasthouden, dat lukt me denk ik wél. :+

Top.

Honda_CBR-1000_and_Sexy_Babe.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond alles :W

Nog even ook mijn plekje veiligstellen hier.

@Terror: Topper man dat je het gehaald hebt. Nu het rollenspel nog.
@S5: Hoe is die verder met je VP carriere
 
France was heerlijk, lekker rustig. Weg uit de gekte en lekker 8 dagen relaxen en een beetje rond trekken daar.

Had wel spijt dat ik de motor niet mee genomen had. Maar ach volgende keer beter.

Welkom terug man ;) *O*
 
Ik zag iemand met een MF-sticker op de Langestraat rond 17:00 uur..was een rode motor en berijder had een textieljas aan...
Iemand van hier?
meer zag ik niet met mijn zonnebril-zonder-sterkte :$
 
Ik zag iemand met een MF-sticker op de Langestraat rond 17:00 uur..was een rode motor en berijder had een textieljas aan...
Iemand van hier?
meer zag ik niet met mijn zonnebril-zonder-sterkte :$

Jantah? :P
Als je toch zo slecht zag is dat er 1 met een rode motor en sticker :+
 
Morph gespot op Anna's Hoeve. :W

Verstond de helft niet, maar was leuk je even gesproken te hebben! :+

'K dacht er een redelijk tempo in te hebben zitten, maar dat kon dus nog wel een stukje harder. _O-

Behalve dat de CBR weer heerlijk rijdt, en het gewoon doet zoals ik wil heb ik vanavond net nadat Morph vertrokken m'n eerste KD te pakken. En daarna links ook op het asfalt gekregen op een rotonde. Het is wel écht minimaal, en ik moest er voor m'n gevoel als een aapje naast hangen, maar allah. Als de berg niet naar mohammed komt, dan kom ik wel naar het asfalt. Of zoiets. :')
 
Morph gespot op Anna's Hoeve. :W

Verstond de helft niet, maar was leuk je even gesproken te hebben! :+

'K dacht er een redelijk tempo in te hebben zitten, maar dat kon dus nog wel een stukje harder. _O-

Behalve dat de CBR weer heerlijk rijdt, en het gewoon doet zoals ik wil heb ik vanavond net nadat Morph vertrokken m'n eerste KD te pakken. En daarna links ook op het asfalt gekregen op een rotonde. Het is wel écht minimaal, en ik moest er voor m'n gevoel als een aapje naast hangen, maar allah. Als de berg niet naar mohammed komt, dan kom ik wel naar het asfalt. Of zoiets. :')

Laat me raden, je moet nu een nieuwe motorbroek omdat je vergeten was dat je geen sliders had? O-)
 
Het gebrek aan vertrouwen is echt kwetsend. :')

Nee, ik héb namelijk wel sliders. Die had ik er eerst alleen afgehaald. Zitten er sinds afgelopen week weer op. Is maar goed ook, scheelt net die 2cm. Anders had ik het nooit gehaald. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan