MF Gooi en Vechtstreek deel * 82 * Vier Jäger im Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zeg, tis hard gegaan vandaag hier zeg :)

Nou weer aanwezig in het nieuwe topic... Niet echt terug gelezen... Wel zag ik iets over een rode motor voorbij komen ? Gill heeft ook een rooie toch ? speed four ??

Aja voila... Vanaf morgen maar eens weer wat actiever zijn... ben niet zo bezig geweest met het forum de afgelopen dagen :)
 
Goeieavond mede motorfanaten 8-) ,

Voor wie zin heeft om morgenochtend een stukske te rijden :] :
Verzamelen 10:15 uur op de Kerkbrink in Breukelen.
Vertrek om 10:30 uur.

Hoop je te zien!
 
Goeieavond mede motorfanaten 8-) ,

Voor wie zin heeft om morgenochtend een stukske te rijden :] :
Verzamelen 10:15 uur op de Kerkbrink in Breukelen.
Vertrek om 10:30 uur.

Hoop je te zien!
mocht ik optijd wezen kom ik ff koffie drinken. Ben met auto dan, kan dus niet meerijden :N

En dikke kans dat ik het niet haal, dus :+
 
zowww... minibike zit weer helemaal in elkaar. Druk bezig geweest met de voorbereidingen voor z'n eerste race morgen :+ Nieuwe benzinefilter, nieuwe benzineleidingen, nieuwe koppelingsveren, uitlaat wat extra gedempt en alle kuipen er weer op :Y


Eens zien of ie het morgen een beetje wilt doen :]



@Patje; welkom terug
@Teun; balen zeg -O- Beterschap
@all; fijne avond, ik drink nog een biertje en ga slapen




:W
 
Michiel en WB: jullie doen beiden wel iets anders maar allebei veel plezier morgen *O*
 
Lekker naar bedje hier... Dus weltrusten allemaal voor straks :W

Ben er morgen niet bij... mij een beetje te ver rijden om gewoon even te komen kijken, maar chiel en rene heel veel plezier met minibiken morgen en noor met filmen kijken en het knutselen voor rene als die er weer een potje van maakt :)

Voila... tot morgen weer :W
 
JJ: het zou nog The_Daphne kunnen zijn; die rijdt volgens ook in Hilversum rond.
Rijdt The_Daphne niet zelf?

Het was een motor met dubbele koplamp, een groter dan de ander met een evengelijk gevormd "ruitje" erboven met een deeltje wit er in. Bestuurder was een man, bijrijdster een vrouw. Volgens mij dubbele uitlaat onder de kont. Naked type motor, geluid had wat weg van een Duc.

Pff, ik heb al veel te lang niet meer gereden :(
 
Beetje foto's op internet kijkend zou het volgens mij een rode naked Triumph Street Triple kunnen zijn geweest.
ATT00121.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zat op een terrasje in Breda :P

Was gezellig en nu dus alweer veel te laat :Z


@Teun: Balen man
@WB: Have fun morgen straks! *O*
@Michiel: waar kan ik komen kijken?
@Deeltje 82: Hallooooowww :W
Van 10:30 - 13:30 @ Nieuweweg 57K 2685AS Poeldijk (niet om de hoek) Leuk als je zou kunnen komen kijken (en evt foto's maken) *O* *D


Ikke is er helemaal klaar voor, minibike ook.
full


"nieuwe" schoenen voorzien van sliders :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan