MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Amy (hoewel op vakantie) ....teasertje.... de meest recente add-on. O-)Ik denk dat dat met 30 graden nog wel gaat (zeewindje erbij) ..... als de temperatuur zo'n 35+ is krijg je dat inderdaad.... en da's meestal niet lekker. :N Trouwens... je kan best gelijk hebben, de ene kan beter tegen hitte dan de ander. ;)

Sowieso ben ik het type wat in de vrieskou nog met een t-shirtje aan loopt. Ik kan heel slecht tegen hitte. Maar toch overleef ik het meestal wel. :+

Mooie foto zeg.. pfoee.. :)
 
Avond :W

Fns, sterkte. Niet leuk je maatje te verliezen. Al was het wel beter zo.


Engeland is vol indrukken, leuk motorland al. Morgen voor mij waarschijnlijk n rustdagje. Net bij n te slecht restaurant gegeten...koken en goed eten snappen ze hier nog niet zo geloof ik. Jammermaar wijze les geleerd, doen we morgen beter
 
Als er nog mensen gaan vliegen naar de VS via Schiphol dit jaar lees dit even: http://tweakers.net/nieuws/97156/sc...-lege-elektronica-naar-vluchten-in-de-vs.html
Sowieso maken ze daar als je een hardeschijf bij je hebt, gelijk een backup van als "bewijs" als je een beetje pech heb. En al helemaal als je een geencrypte bij je heb :+

Eerste werkdag zit er op, bedrijf is ook erg leuk als je er de hele dag zit! (had niet anders verwacht :P ) Afstand valt wel mee, moet alleen een stukje over die klote A10 :')

Verder zie ik geslaagde en mooie toekomstige trips :9 veel plezier!
 
Avond *O*

Kom hier ook weer eens een kijkje nemen! nog leuke ritjes hier gepland in het gooi? :)

Weten jullie hier in de buurt nou eens een leuke weg met wat knappe bochten?

Anna's hoeve is ook niet meer wat het geweest is met de werkzaamheden...

ciao :+
 
Waar avond eten hier nog een uitdaging is, is n stevig lekker ontbijt weer goed!!

Straks even boodschappen doen voor t avond eten. Dat gaan we nu zelf fixen! :P
 
Anita, sterkte!

Crossen/chillen in het zwembad in spanje, vet!

Ik ben twee weken terug met een vriend richting de Eifel gereden maar toen we daar waren besloten door te rijden naar het Zwarte Woud... Geen spijt van gehad!

Voor wie op de wc zit of niks te doen heeft: Motormeuk Filmpje: KTM RC8 Adventure
Ik heb 'm op FB gezien. Jij naast de brommer hangen in de bochten en je maat onverstoord in het zadel blijven op z'n 800tje. :P

Ook al aan het kijken naar een allroad, of ga je de vering van de RC8 ophogen?
 
Middag :W

FnS en Detox, -O-

CF en Gillie, Veel :] plezier

DF, mooi dat je eerste dag bevallen is
 
duurt lang voor we de 100 pagina's bereiken in dit tempo :P

FnS en Tox -O-

Quintus: leuk filmpje man :]
 
Ik heb 'm op FB gezien. Jij naast de brommer hangen in de bochten en je maat onverstoord in het zadel blijven op z'n 800tje. :P

Ook al aan het kijken naar een allroad, of ga je de vering van de RC8 ophogen?


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan