MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm... afgelopen 2 dagen veel problemen met motor forum...
-O- geeft telkens foutmeldingen..


Murning.. Ja had ik ook last van. Nu nog steeds bepaalde afbeeldingen en avatars zijn niet te zien.

Vakantie gangers lekker aan het genieten zoals het hoort.

Ongeval.. treurig op zijn zachts
 
Ik dacht dat ze een nieuwsbericht zouden geven als ze weer meer op de N201 gingen flitsen :')
Zie ze de laatste tijd weer behoorlijk vaak staan, maar geen bericht gezien.

Afgelopen dagen stond ie vaak bij HMP 72KM , de laatste parkeerhaven voor de rotonde met de afslag naar nederhorst den berg, als je richting de A2 rijd.
 
welkom sylversterr! bekende van het lestopic geloof ik ;)

Enne, klopt het dat ik in dat tol-bericht niks over motoren zie staan? O-)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Sylvester :W

Nog 3 dagen werken dan ga ik ook heerlijk bochtjes scheuren in de Eifel *O*
Moet nog wel even een nieuwe tas scoren, want heb mn oude verkocht :X
Maar als het goed is 'krijg' ik die morgen als verlaat verjaardagskado *D
 
Hé Melanie, dat filmpje over die staande houding in de Eifel, met die bekeuringen voor de db-killers, starring One-oh-Four.....ik heb 'm gevonden! (was eigenlijk naar iets anders aan het zoeken _O- )

Motormeuk Filmpje: KBH topic in de Eifel met uitlaat problemen, vanaf 1.50.

Edit: f*ck...wegens auteursrechtenschending geblokkeerd. Vreemd, 't was een stuk uit een Duits programma en wordt geblokkeerd door de Duitse RTL :?
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik heb BUMA/STEMRA er achteraan gestuurd en die hebben RTL namens mij wat onder druk gezet...

O-)
 
@TB: Nog gefeliciteerd *O*
@Achi: WB :W
@Sylvester: Welkom
@104: NMM april geweest, idd mooi geworden

Zo, weer eens bijgelezen.
 
Hé Melanie, dat filmpje over die staande houding in de Eifel, met die bekeuringen voor de db-killers, starring One-oh-Four.....ik heb 'm gevonden! (was eigenlijk naar iets anders aan het zoeken _O- )

Motormeuk Filmpje: KBH topic in de Eifel met uitlaat problemen, vanaf 1.50.

Edit: f*ck...wegens auteursrechtenschending geblokkeerd. Vreemd, 't was een stuk uit een Duits programma en wordt geblokkeerd door de Duitse RTL :?


Hey Anita,

Eindelijk gevonden word het gewoon geboycot |(
Waarschijnlijk omdat Erik dan te populair word hihi
 
Zal wel alleen werken in Duitsland. De Nederlandse uitzending gemist werkt ook niet in Oostenrijk vanwege auteursrechten gezeur.
 
Kato net uitgezwaaid. Die is om 6.45 de deur uitgegaan richting Eifel. Ter plekke lijkt het weer wel redelijk goed. Eerste twee uur kan er nog wel wat regen vallen.

Geen idee wat de kleine man en ik vandaag gaan doen. Komt vanzelf.
 
morning all :Z

eerst maar eens aan de koffie, en dan afscheid nemen van de Z :W en de MT ophalen *O* hopelijk blijft het bij wind vandaag...
 
Laatst bewerkt:
@Daan, Nice!!! Hoop voor je dat het droog blijft.
Hier in utrecht is het nog droog, richting hilversum is het lichter dan richting zuiden... daar hangt toch wel een drijgende lucht.. Veel plezier!

@Sylverster : Welkom! :] Op velen mooie KM's
 
Koffie :Z :Z :Z




Bofkont die Kato :) mocht ie ook nog op jouw brommer?
 
Kato net uitgezwaaid. Die is om 6.45 de deur uitgegaan richting Eifel. Ter plekke lijkt het weer wel redelijk goed. Eerste twee uur kan er nog wel wat regen vallen.

Geen idee wat de kleine man en ik vandaag gaan doen. Komt vanzelf.

Lekker buiten spelen met de buurkids / vriendjes? En jij lekker opgekruld met een goed boek in de luie stoel / op de bank! ;)
 
yep ;)




ff trouwens een tip of :( eigenlijk meer een dringend verzoek...
Als iemand een foto van mijn motor ziet en wat mist gvd gvd topkoffer bvb gvd gvd..... niet over beginnen! '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan