MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf heden geen BMW rijder meer, de brommert is zojuist opgehaald.

Voel me gelijk 10 jaar jonger :)

:)
 
Beste MFers uit t Gooi, zijn hier mensen die ervaring hebben met Rouvoet Motoren in Hilversum?
Ik ben erg benieuwd aangezien ik niet bekend ben met de zaak, maar er wel wil gaan kijken naar een motor. Alvast bedankt! :)
Hoi, ja ik ken Vincent persoonlijk, heb daar mijn motor gekocht en in onderhoud, en ook mijn auto.
Erg betrouwbaar adres, goede service, kortom, goed adresje :Y
 
dat geeft bij mij de indruk dat ze een motor toch even helemaal nalopen, zodat je weer met een veilige motor de weg op kunt.
dat klopt!
Ik heb daar mijn in oktober aangeschafte Z ingeruild op de Triple.
Bleek later dat het blok van de Z nog maar met 1 van de 4 bouten vast zat! Dat hadden ze bij de motorzaak in Almere (zal de naam niet noemen) mooi even gemist/niet gezien... lekker gevoel dat ik daarmee 4000 km heb rond gereden, waaronder een circuitdag :X
 
:W
middag allen, ben weer terug uit het waanzinnige Schotland!
Wow wat is het supersturen daar, en wat zijn de automobilisten toch vriendelijk, ze gaan aan de kant, wachten geduldig tot je met 16 motoren bent langsgereden en gaan dan rustig verder.
Prachtige bergen, mooi aan de kust, echt genieten, het enige jammere was eigenlijk het weer. Kwa nattigheid viel het nog wel mee, maar tis gewoon fris...
We hebben echt lange dagen gemaakt, 400km was geen uitzondering. (zelf zou ik liever wat korter rijden, maar ja...) In elk geval genoeg van het land gezien dus :)

Helaas had de triple wat troubles, ik hoopte dat het slechts de accu was, maar die bleek niet meer bij te laden... dus met 2 accu's wisselend (de lege opladend bij een rijdende motor en 's avonds aan de lader die iemand zowaar bij zich had) toch nog kunnen rijden.

Mocht je erheen gaan: neem bandenplakspul mee, wij hebben 3 lekke banden gehad (kwam wel vooral door de kleine binnendoor weggetjes waar nogal wat grint ligt, de doorgaande wegen zijn superstrak kwa asfalt)

Ben net gebeld door Rouvoet en het blijkt een kapotte dynamo en spanningsregelaar te zijn (een is gevolg van het ander natuurlijk), gelukkig heb ik nog garantie :)


Erwin, fijn om te lezen dat het meevalt met je schouder, al zal het toch nog wel de nodige tijd gaan duren voordat het over is.
Mel, de blauwe plekken zijn er nog, alleen wat gezakt
Jopje, wat een goed nieuws van je zus, heerlijk!!!
En BBQ goed plan...zal zo dat topic ook nog even bijlezen :Y
 
Laatst bewerkt:
welkom terug Hedcandy :W klinkt als een geslaagde trip, gelukkig de Triple aan de praat kunnen houden! en 't weer, tsja dat blijft daar altijd op de gok...
 
verhaal......


Die single tracks zijn zo gaaf om te rijden. automobilisten komen inderdaad van een andere planeet. Geen haast en alles voor laten gaan dat beweegt.

Balen van de Tripple

full
 
Laatst bewerkt:
Moet de KTM nog steeds wassen :$
Zit nog een laag Noors vuil op :/

Wie weet vanavond, als het droog blijft :P

Zo ken ik er meer..... "kijk maar goed naar de motor, hij is nu nieuw en schoon, en dat is meteen de laatste keer". Zo zat er een prachtig laagje bende op van Romenie, Albanie en weet ik het wat niet meer. Who cares!
 
Die single tracks zijn zo gaaf om te rijden. automobilisten komen inderdaad van een andere planeet. Geen haast en alles voor laten gaan dat beweegt.

Balen van de Tripple

[afbeelding]
:^


Bijzonder hoe men daar anders is in het verkeer.



Welkom terug en mooi dat het leuk was :Y
 
_O-

Welkom terug HC, jammer van het accu probleem maar gelukkig weer opgelost :) Schotland klinkt super gaaf, staat op de to-do! :]

Woehoe, de gemiddelde leeftijd is ineens n stuk lager hier! *O* :+
 
@ Sanne : jammer van de frisheid en de triple trouble maar zo te horen heb je het geweldig mooi gehad.

Gooi sleep well
 
Vraagje: heeft jokie dit verzonnen? :(

zoooo jammer dit -O-




})



Hè.... CBEdje....
... die heeft hem idd. leuk opgesmukt. :Y

ja best leuk gedaan :Y

Mooie Monster Sunny, heb je 'm nog gekocht ook?

:N de spiegels waren niet mooi :+

Zit stiekem toch te kijken voor CB1, vroegahhh als Joketje wilde ik graag motormonteur worden bij het team J. Cecotto, dat is 'm niet geworden, als ik nu een CB1 koop kan ik al het gesleutel inhalen, een 10daagse cursus sleutelen voor blondjes bij Zot en ik kan zo bij het team Rossi, denk ik *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan