MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
..... had je je helm zelf gespoten of laten doen?

... met 2 linker handen.... :N .... dacht het niet.

Ik heb het in Assen laten doen. Tegelijkertijd met de motor....

full
 
Mijn beemer heeft nu trouwens de neiging om rond de 3500 toeren in te houden op het gas.
Het is dan een soort gas bij-gas weg-gas bij-gas weg gevalletje.. -O-

Iemand ervaring mee? Of tips voor? :?
Staat nu (nog maar) 34.000 op de teller..
 
Mijn beemer heeft nu trouwens de neiging om rond de 3500 toeren in te houden op het gas.
Het is dan een soort gas bij-gas weg-gas bij-gas weg gevalletje..

Dat is het dipje om je er op attent te maken dat je ook geen 18 meer bent, op een BMW rijdt en het dus eigenlijk maar beter rustig aan kan doen. :+


Pinnacle Studio werkt wel aardig. Heb zelf 14 geïnstalleerd. Corel X3 vind ik trouwens ook een mooi pakket, nog fijner dan Studio eigenlijk. :)

En uiteraard ook gratis. :+


Wonen in Almere, alsjeblieft niet. _O- Als ik dan toch op een onbewoond eiland ga zitten wil ik er wel een passend klimaat bij. :+
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd/Gecondoleerd *


* Doorhalen wat niet van toepassing is :+

;)
Mooi ding hoor, kleur staat hem ook goed 8-)

_O-

Dat is het dipje om je er op attent te maken dat je ook geen 18 meer bent, op een BMW rijdt en het dus eigenlijk maar beter rustig aan kan doen. :+


Pinnacle Studio werkt wel aardig. Heb zelf 14 geïnstalleerd. Corel X3 vind ik trouwens ook een mooi pakket, nog fijner dan Studio eigenlijk. :)

En uiteraard ook gratis. :+


Wonen in Almere, alsjeblieft niet. _O- Als ik dan toch op een onbewoond eiland ga zitten wil ik er wel een passend klimaat bij. :+

_O-

Et tu, Wilco? -O-
Nu weet ik hoe Obi Wan Kenobi zich voelde toen Anakin naar de darkside ging.

:P

_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan