MF Gooi & Vechtstreek Nr. 127: De voordagen van de Herfst

Status
Niet open voor verdere reacties.
honger, dus een keertje smaakloos en platvloers

girl-from-bikini-dvd-nr-nicole-sheridan-rebecca-love-3b33.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ordi toppie, nja vooruit dan maar :P Smakelijk ;)

Middag :W Toch weer iets nieuws gedaan, n versnellingsbak onder n 944 gebouwd! :9 Best tof, aandrijfassen erbij gezet :) Jammer dat ik geen plekje kan vinden in mn eigen auto voor de veiligheidshamer :')

Sterkte Will..
 
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/

Wel benieuwd naar de cliffhangert van Zot! :Y
Sterkte!


















Els, welkom terug :j Zal wel weer even acclimatiseren zijn met dit weer!

@Nocer; ik ga de dam tot dam niet lopen, past erg slecht in m'n planning..
 
Ja, maar je hebt er ook weer geen andere auto voor dus eigenlijk mag ik niet klagen maar heb vorig jaar een hele dure reparatie gehad (distributie kaduuk) dus eigenlijk zonde om hem dan nu weg te doen.

:/

Wat was er nu aan de hand dan?
Enne Franse auto toch? :+
 
Wat was er nu aan de hand dan?
Enne Franse auto toch? :+


Qui, automobile Fransiase (Peugeot), de drukgroep (kopp. set + lager) was naar z'n mallemoer.
Helft van dat bedrag is arbeidsloon dus een handige d-h-z spaart een hoop centjes uit.
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus a-technisch en ga niet zelf aan m'n auto klooien.
 
Qui, automobile Fransiase (Peugeot), de drukgroep (kopp. set + lager) was naar z'n mallemoer.
Helft van dat bedrag is arbeidsloon dus een handige d-h-z spaart een hoop centjes uit.
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus a-technisch en ga niet zelf aan m'n auto klooien.


Ken nog iemand met zo'n ding wat alleen maar rammelt :') ( :W )

Zonde van de poen B|
 
Plekkie: hou je haaks!

Elsie: WB

Mexx: was ik toevallig vandaag nog. Iets met Candy :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan