MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
36? toch gereden? of verkoeling opgezocht.

Dash giel en ik zijn emt die temperaturen naar een meertje gevlucht :p

Wel op de motor in korte broek, gympies, zonder handschoenen en in shirtje er heen gereden he. Vet stoer.

Eerste keer in 9 jaar tijd dat ik zonder motorpak op de motor zat. '( Mja Yolo toggg

Ik vraag me nog steeds af hoe die lui die op slippers rijden, schakelen. Met allstars aan deed het schakelen al zeer. :') aangezien het pedaaltje altijd meer op m'n wreef zit dan op de neus van mn schoen.
 
Laatst bewerkt:
Wel op de motor in korte broek, gympies, zonder handschoenen en in shirtje er heen gereden he. Vet stoer.

Eerste keer in 9 jaar tijd dat ik zonder motorpak op de motor zat. '( Mja Yolo toggg

Ik vraag me nog steeds af hoe die lui die op slippers rijden, schakelen. Met allstars aan deed het schakelen al zeer. :') aangezien het pedaaltje altijd meer op m'n wreef zit dan op de neus van mn schoen.

Ik heb toen ook nog een paar keer 'WEST SIDE FO' LIFE Y'ALL' geroepen. Dat hoort erbij.
 
zo, vandaag deur tot deur file...

zag op de A7 tussen Zaandam en Hoorn nog ongeveer 10 van die zwarte audi's en SUV's met zwaailichten, dat is toch meestal het arrestatie team? vraag me af wat er aan de hand was, ze hadden flink haast.
 
zo, vandaag deur tot deur file...

zag op de A7 tussen Zaandam en Hoorn nog ongeveer 10 van die zwarte audi's en SUV's met zwaailichten, dat is toch meestal het arrestatie team? vraag me af wat er aan de hand was, ze hadden flink haast.

Gingen vast naar Zaandam, naar dat tuig.
 
nah het was niet echt een collonne, het waren plukjes van 2/3. en ze gingen van zaandam naar hoorn, dus verkeerde kant op. bovendien, als ze zo een team op een paar turkjes moeten zetten is dat wel heel treurig.
 
nah het was niet echt een collonne, het waren plukjes van 2/3. en ze gingen van zaandam naar hoorn, dus verkeerde kant op. bovendien, als ze zo een team op een paar turkjes moeten zetten is dat wel heel treurig.

Schijnt dat de popo van Alkmaar daar heeft geassisteerd. Mss waren zij onderweg terug.
 
zo, vandaag deur tot deur file...

zag op de A7 tussen Zaandam en Hoorn nog ongeveer 10 van die zwarte audi's en SUV's met zwaailichten, dat is toch meestal het arrestatie team? vraag me af wat er aan de hand was, ze hadden flink haast.

Heb ik ook gezien, en inderdaad veel file.
 
Erwinko volgens mij heb ik jou van de week gespot op Ring Alkmaar :W

Street Triple met groene hanekam.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer: Zondag 25 september 12:00
Waar: Mc donalds Schagen
Rijstijl: Rustig/toeren

Aanwezig:
The_roedie
Dash (zorg maar gewoon dat hij het doet)
-XX-
G.Focker (misschien)

Wie gaan er nog meer mee?
En gaan er nog mensen morgen naar de MFMM?
 
Hm, dacht dat ie dat ding al ter decoratie in z'n woonkamer had gestald. :+


klopt, tot ie die woonkamer vol piste :o


nee valt mee, een drupje olie per 2 dagen ofzo, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. ik kon het spoor een stukje volgen maar het verdween ergens te ver in eht blok, dus ik laat de kwaak dealer uitzoeken waar het precies vandaan komt. hij dacht aan en oliepomp pakking. laat ze gelijk de nieuwe nokkenaskettingspanner erin zetten.
 
klopt, tot ie die woonkamer vol piste :o


nee valt mee, een drupje olie per 2 dagen ofzo, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. ik kon het spoor een stukje volgen maar het verdween ergens te ver in eht blok, dus ik laat de kwaak dealer uitzoeken waar het precies vandaan komt. hij dacht aan en oliepomp pakking. laat ze gelijk de nieuwe nokkenaskettingspanner erin zetten.

Verklaart dat niet gewoon je olieverbruik? Aangezien er 5kg kettingvet bij je voortandwiel hing viel het waarschijnlijk niet op. Het valt je nu op nu je die bende had weggehaald.
 
Wanneer: Zondag 25 september 12:00
Waar: Mc donalds Schagen
Rijstijl: Vlot doorrijden!

Aanwezig:
The_roedie
Dash (zorg maar gewoon dat hij het doet)
-XX-
G.Focker (misschien)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan