MF-Oost 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom niet naar de Tex
Omdat ik krom trek van de koppijn......
Het gesprek met de bedrijfsarts heeft toch meer gevergd dan ik aanvankelijk meende.....
Balen ,, omdat ik morgen avond niet kan , en het nu mooi weer is ,, en van het weekend kan ik niet ......
 
Ik kom niet naar de Tex
Omdat ik krom trek van de koppijn......
Het gesprek met de bedrijfsarts heeft toch meer gevergd dan ik aanvankelijk meende.....
Balen ,, omdat ik morgen avond niet kan , en het nu mooi weer is ,, en van het weekend kan ik niet ......
-O-

Beterschapjes
full
 
Meest gangbaar is LCD, maar Plasma heeft op papier een aantal voordelen die voor mij wel van belang zijn. Daarom neig ik toch wel richting Plasma :Y

Hoi all, weinig tijd om te rijden daarom maar even spammen.

Panasonic is geen verkeerde keuze.
Je mag er van uitgaan dat vanaf 42" het allemaal plasma's zijn.
Wat jij zegt met reactie tijd is absoluut waar, ik dacht dat plasma's 100 of 1000 keer sneller zijn maar pin me er niet op vast.
Nadeel van plasma is het stroomverbruik, de onze is net een kachel als je je hand er voor houd maar het beeld is veel beter dan een lcd.
Samsung is vrij krachtig met de kleuren.
Pioneer heeft nu voor het eerst haar 42" ook met een lcd scherm voorzien dit alleen om de goedkopere produktiekosten.
Heb zelf een B&O 32 inch lcd gehad en nu een 50 inch pioneer en die is de helft goedkoper maar 1000 keer beter.
Ik raad je daarom eens aan om ook naar een pioneer 428 te kijken al is deze duurder dan de panasonic die ook niet verkeerd is.
 
Hoi all, weinig tijd om te rijden daarom maar even spammen.

Panasonic is geen verkeerde keuze.
Je mag er van uitgaan dat vanaf 42" het allemaal plasma's zijn.
Wat jij zegt met reactie tijd is absoluut waar, ik dacht dat plasma's 100 of 1000 keer sneller zijn maar pin me er niet op vast.
Nadeel van plasma is het stroomverbruik, de onze is net een kachel als je je hand er voor houd maar het beeld is veel beter dan een lcd.
Samsung is vrij krachtig met de kleuren.
Pioneer heeft nu voor het eerst haar 42" ook met een lcd scherm voorzien dit alleen om de goedkopere produktiekosten.
Heb zelf een B&O 32 inch lcd gehad en nu een 50 inch pioneer en die is de helft goedkoper maar 1000 keer beter.
Ik raad je daarom eens aan om ook naar een pioneer 428 te kijken al is deze duurder dan de panasonic die ook niet verkeerd is.
O ja, digitaal signaal is wel vereist bij een vlak scherm.
 
[me="Grolsch"]ook weer present :)[/me]

laatste 3 weken praktisch niet online geweest ivm nieuw werk :)

heb ik nog iets gemist :?

Iets in de trent van ongewenste zwangerschappen, motoren gekocht/verkocht, verbroken relaties, erectieproblemen, crashende motoren :?

Hier weinig nieuws in ieder geval :P
 
[me="Grolsch"]ook weer present :)[/me]

laatste 3 weken praktisch niet online geweest ivm nieuw werk :)

heb ik nog iets gemist :?

Iets in de trent van ongewenste zwangerschappen, motoren gekocht/verkocht, verbroken relaties, erectieproblemen, crashende motoren :?

Hier weinig nieuws in ieder geval :P


moet je realer om een samenvatting vragen.


Bedankt Blub Blub een paracetamol doet veel .
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel dat jullie langs de bekende plaatsen op de veluwe zijn geweest ;)
ik had wel mee gewild maar was een beetje te laat klaar met de
"verzoenings" klussen :+
:W

Tja, je wordt ouder en dus trager........... ;)

Tja en de veluwe... d'r was eentje waarbij dat 'ding' onder de 6000omw/min voor geen meter loopt... _O-

Dus op naar DL, jij wel bekend.
 
Laatst bewerkt:
[me="Grolsch"]ook weer present :)[/me]

laatste 3 weken praktisch niet online geweest ivm nieuw werk :)

heb ik nog iets gemist :?

Iets in de trent van ongewenste zwangerschappen, motoren gekocht/verkocht, verbroken relaties, erectieproblemen, crashende motoren :?

Hier weinig nieuws in ieder geval :P

Niks gemist behalve een relletje of 3........................... |(

Standaard gezeik over rijstijlen tussen trage lompe hokken (zoals de mijne) tot aan snelle rijstkokers....
 
Laatst bewerkt:
Hoi all, weinig tijd om te rijden daarom maar even spammen.

Panasonic is geen verkeerde keuze.
Je mag er van uitgaan dat vanaf 42" het allemaal plasma's zijn.
Wat jij zegt met reactie tijd is absoluut waar, ik dacht dat plasma's 100 of 1000 keer sneller zijn maar pin me er niet op vast.
Nadeel van plasma is het stroomverbruik, de onze is net een kachel als je je hand er voor houd maar het beeld is veel beter dan een lcd.
Samsung is vrij krachtig met de kleuren.
Pioneer heeft nu voor het eerst haar 42" ook met een lcd scherm voorzien dit alleen om de goedkopere produktiekosten.
Heb zelf een B&O 32 inch lcd gehad en nu een 50 inch pioneer en die is de helft goedkoper maar 1000 keer beter.
Ik raad je daarom eens aan om ook naar een pioneer 428 te kijken al is deze duurder dan de panasonic die ook niet verkeerd is.
Kijk dit is info waar ik wat aan heb, thanks *O*

Die Pioneers zijn inderdaad erg mooi, maar mijn bankrekening denkt daar wel wat anders over... Die Panasonic lees ik érg veel goede dingen over en het meest positieve is nog wel de prijs (799 incl. verzending) :Y. Warm is het hier toch al, en een Xbox 360 maakt het nog warmer.. Dus ach, die kachel kan er nog wel bij... In de winter een voordeel, hogere stroomkosten, maar lagere stookkosten :+ *O*

By the way doet die Panasonic max. 255 watt (gemiddeld 215) wat opzich nog helemaal niet zo slecht is :N
 
Laatst bewerkt:
Tja, je wordt ouder en dus trager........... ;)

Tja en de veluwe... d'r was eentje waarbij dat 'ding' onder de 6000omw/min voor geen meter loopt... _O-

Dus op naar DL, jij wel bekend.


Pfff, die Italiaanse misbaksels... :P

Ik miste op een gegeven moment wel wat vermogen, toen zo'n 888 voor mij weg trok, een gele 748 me aan de ene kant inhaalde en een zwarte CBR XX aan de andere kant... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan