MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smiddags..

Het was zowieso lekker om ff weg te zijn..
Het weer was wisselvallig, we hebben 1 dag regenen gehad.. ben maar aan de Mythos gegaan om de tijd te doden :9

Ook lekkere zonnige dagen gehad, toch nog een kleurtje gekregen.. was met mooie dagen ongeveer 28 graden.

Lekker gegeten.. lui gedaan.. zwemmen.. het bekende zegmaar..

noh een gsx100r gezien.. helaas geen Busa.. wel veel scooters en quads.. maar niet zoveel als in het hoog seizoen..

gisteren druk geweest.. zal binnen kort wat pics op den Hyves zetten..

aangezien ik geen 95 paginas terug ga lezen.. gaarne 1 update.. en zal vanaf nu gewoon weer lekker meedoen en posten :Y
 
Kreta ging je toch? Waar zat je ook alweer :$ Daar zijn veel motorscooters inderdaad.. Ook van die gare dingen waar je op moet schakelen. Allemaal zonder helm :N

edit;
Mythos, daar hebben wij nog zo'n groot glas van gejat *O*
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug in t lage landje dan maar he :W

Zoals je al gemerkt heb wss hebben we hier ook een heerlijke nazomer |( :9
 
Pfoe! Toch nog een partytent weten te scoren!

Off-season zijn die dingen verdraaid lastig te pakken te krijgen!!

Maareh Fred: het gaat dus door! Het kan niet meer in het water vallen ;)
 
22 uur mac Ijsselstein :P


route moet ik nog ff verzinnen, maar zal rond 02:00 uur wel klaar zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Heb een woning aangeboden gekregen *O*
Ze hebben me vandaag 2x geprobeerd te bellen, maar kon niet opnemen. Bel ik terug, zijn ze gesloten maar hoorde wel dat het Dudok wonen was. Dus ik kijken op woningnet, sta ik op positie 1 :o

Morgen maar even terugbellen en een afspraak maken om te kijken. Had dit toch nooit zo snel verwacht eigenlijk.

en nu ff bijlezen...
 
Avond :W

Heb een woning aangeboden gekregen *O*
Ze hebben me vandaag 2x geprobeerd te bellen, maar kon niet opnemen. Bel ik terug, zijn ze gesloten maar hoorde wel dat het Dudok wonen was. Dus ik kijken op woningnet, sta ik op positie 1 :o

Morgen maar even terugbellen en een afspraak maken om te kijken. Had dit toch nooit zo snel verwacht eigenlijk.

en nu ff bijlezen...

Gefeliciteerd *D
Hoop dat het wat wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan