MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Heb een woning aangeboden gekregen *O*
Ze hebben me vandaag 2x geprobeerd te bellen, maar kon niet opnemen. Bel ik terug, zijn ze gesloten maar hoorde wel dat het Dudok wonen was. Dus ik kijken op woningnet, sta ik op positie 1 :o

Morgen maar even terugbellen en een afspraak maken om te kijken. Had dit toch nooit zo snel verwacht eigenlijk.

en nu ff bijlezen...

Super zeg :Y
Ben benieuwd :Y
 
Avond :W

Heb een woning aangeboden gekregen *O*
Ze hebben me vandaag 2x geprobeerd te bellen, maar kon niet opnemen. Bel ik terug, zijn ze gesloten maar hoorde wel dat het Dudok wonen was. Dus ik kijken op woningnet, sta ik op positie 1 :o

Morgen maar even terugbellen en een afspraak maken om te kijken. Had dit toch nooit zo snel verwacht eigenlijk.

en nu ff bijlezen...


he top! ik zal duimen! hoop dat het ook echt iets is!
 
ben dit keer nie van de partij
:^ ... Ben dan jarig en komen mensen langs 's avonds :Y

Helaas, was vorige keer erg leuk, had er graag bij willen zijn.


Zet ik net mijn laptop van mn werk aan... start hij niet meer op :( Krijg wel het logo van Windows XP met dat balkje eronder, maar zodra hij het inlog scherm wilt laten zien krijg ik even heel snel een blauw scherm en start hij opnieuw op :? Hoop dat ik de data nog kan redden :/
 
(NA) Bestellingen DVD Circuitdag Zandvoort 22 september

Wie willen allemaal een kopie van deze DVD hebben? De uiteindelijke kosten zullen door het aantal nabestellingen gedeeld worden. Totaal zijn de kosten 40euro / X aantal personen = ??

- Daatz
- Michiel85
- ??
 
:^ ... Ben dan jarig en komen mensen langs 's avonds :Y

Helaas, was vorige keer erg leuk, had er graag bij willen zijn.


Zet ik net mijn laptop van mn werk aan... start hij niet meer op :( Krijg wel het logo van Windows XP met dat balkje eronder, maar zodra hij het inlog scherm wilt laten zien krijg ik even heel snel een blauw scherm en start hij opnieuw op :? Hoop dat ik de data nog kan redden :/

Kan je ook niet in safe mode?
Daar even Auto reboot on BSOD even uitzetten en kijken wat je BSODje je wil vertellen.

Overigens hoef je (mits het niet je HD is die kapot aan het gaan is ;) maar dat lijkt me van niet (vaker geheugen issue's)) je geen zorgen te maken om je data.
Ik heb eventueel een IDE HD behuizing voor je te leen waar je je HD in kan proppen. Dan kan je alles via USB overzetten op je eigen PC.
 
Kan je ook niet in safe mode?
Daar even Auto reboot on BSOD even uitzetten en kijken wat je BSODje je wil vertellen.

Overigens hoef je (mits het niet je HD is die kapot aan het gaan is ;) maar dat lijkt me van niet (vaker geheugen issue's)) je geen zorgen te maken om je data.
Ik heb eventueel een IDE HD behuizing voor je te leen waar je je HD in kan proppen. Dan kan je alles via USB overzetten op je eigen PC.
Nope... veilige modus wilt ook niets doen, zelfde resultaat. Straks nog even booten met XP cd en dan kijken of ik in de command modus nog een checkdisk kan draaien.

Heb zelf ook nog een 2.5inch externe HD liggen. Daar kan ik de hardeschijf in overzetten en de data kopiëren, dus verwacht geen problemen daarmee mits de HD niet verrot is
 
:^ ... Ben dan jarig en komen mensen langs 's avonds :Y

Helaas, was vorige keer erg leuk, had er graag bij willen zijn.


Zet ik net mijn laptop van mn werk aan... start hij niet meer op :( Krijg wel het logo van Windows XP met dat balkje eronder, maar zodra hij het inlog scherm wilt laten zien krijg ik even heel snel een blauw scherm en start hij opnieuw op :? Hoop dat ik de data nog kan redden :/

Hé dat heb ik ook een x gehad! Ik weet alleen niet wat er tegen gedaan is om het op te lossen.
 
(NA) Bestellingen DVD Circuitdag Zandvoort 22 september

Wie willen allemaal een kopie van deze DVD hebben? De uiteindelijke kosten zullen door het aantal nabestellingen gedeeld worden. Totaal zijn de kosten 40euro / X aantal personen = ??

- Daatz
- Michiel85
- Bahco
- ??


Misschien ook even vragen in Hoevelaken ---> KBH deel 25 Jubileumeditie?
 
(NA) Bestellingen DVD Circuitdag Zandvoort 22 september

Wie willen allemaal een kopie van deze DVD hebben? De uiteindelijke kosten zullen door het aantal nabestellingen gedeeld worden. Totaal zijn de kosten 40euro / X aantal personen = ??

- Daatz
- Michiel85
- Bahco
- ??


Misschien ook even vragen in Hoevelaken ---> KBH deel 25 Jubileumeditie?

ja dat kunnen we inderdaad ook wel doen, laat de keus ff aan michiel, want die zou dan alles moeten kopieren
 
ik vind het wel raar en onwerkelijk hoor. Weet niet wat ik ervan moet denken hahaha, zo ineens alleen en alles zelf betalen :P
:+ bedenk maar eens of je de huur nu per maand overhoudt :X


Jammer dat je niet meekunt met de nachtrt, ToSiE ook al niet.
Jantah wel :) JeGo ook, maar die moet zich nog ff daar melden :Y

En meer van het Gooi he ;)
 
Als ik dat zo zie, was je aardig verdwaald. Heb je lang moeten zoeken om je huis weer te vinden? :)
Dit was niet eens alles wat we gereden hebben.

Dankzij de navi in de bus lukte het idd wél ;)












Muerte niet mee -O-
Michiel: Trap de visite er maar mooi om half 10 uit :W
 
:+ bedenk maar eens of je de huur nu per maand overhoudt :X


Jammer dat je niet meekunt met de nachtrt, ToSiE ook al niet.
Jantah wel :) JeGo ook, maar die moet zich nog ff daar melden :Y

En meer van het Gooi he ;)

ik zou het wel kunnen redden, maar kan dan niet meer extra dingen doen en tegelijkertijd sparen, dus ben nog erg aan het twijfelen.
En ik denk toch eerlijk bij twijfel niet doen, tevens heb ik een andere reden om nee te zeggen, maar die hou ik nog ff geheim :P

Ga wel morgen bellen om even te kijken
 
ik zou het wel kunnen redden, maar kan dan niet meer extra dingen doen en tegelijkertijd sparen, dus ben nog erg aan het twijfelen.
En ik denk toch eerlijk bij twijfel niet doen, tevens heb ik een andere reden om nee te zeggen, maar die hou ik nog ff geheim :P

Ga wel morgen bellen om even te kijken


Ik zou het wel weten, lekker nog ff thuis blijven en lekker genieten van motor rijden en sparen voor van alles :Y
Als je eenmaal op jezelf zit komt het er voorlopig niet van :N

En geen geheimpjes hier he' :P
 
Ik zou het wel weten, lekker nog ff thuis blijven en lekker genieten van motor rijden en sparen voor van alles :Y
Als je eenmaal op jezelf zit komt het er voorlopig niet van :N

En geen geheimpjes hier he' :P

full
 
Avond :W

Heb een woning aangeboden gekregen *O*
Ze hebben me vandaag 2x geprobeerd te bellen, maar kon niet opnemen. Bel ik terug, zijn ze gesloten maar hoorde wel dat het Dudok wonen was. Dus ik kijken op woningnet, sta ik op positie 1 :o

Morgen maar even terugbellen en een afspraak maken om te kijken. Had dit toch nooit zo snel verwacht eigenlijk.

en nu ff bijlezen...

Hey Gefeliciteerd!!! *O*

Waar? heb je mijn woning gekregen? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan