MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Gooiers!
Ik heb gister op Assen gereden!:) De eerste twee sessies waren droog, toen twee sessies nat en de laatste sessie hadden we een opdrogende baan.

Vorig jaar riep ik dat ik wel ff onder de twee minuten zou rijden (reed toen 2:16)... nou mooi niet!;p we hadden geen tijdsmeting, maar gok dat ik nu rond de 2:08 zit. Volgende keer weer een paar seconden eraf:)

En nog een spannend momentje gehad toen ik volgas over een natte witte streep heen reed...

 
voor wie de SMS bom niet heeft gekregen
ga proberen te komen, maar heb een kampeer/zeil scouting weekend die maandag afloopt

Tuurlijk wel! Vandaag niet heel veel kilometers gemaakt maar toch ruim 600 km km erdoor getrapt. Anderhalf uur snelweg en de rest binnendoor. Wel wat regen head maar daar heb ik niet zo veel last van. Ook dat rijdt wel oké. In de ochtend had ik een lekker zonnetje. Stefan Maas loopt weer langzaam rond! We hebben appartement A1! Top. Wat een ruimte. Wel zo praktisch aangezien Atlas ook mee is.

[edit]
It's Girl die het niet eens wordt met de IPad :')
[/edit]
:') veel plezier

Hallo Gooiers!
Ik heb gister op Assen gereden!:) De eerste twee sessies waren droog, toen twee sessies nat en de laatste sessie hadden we een opdrogende baan.

Vorig jaar riep ik dat ik wel ff onder de twee minuten zou rijden (reed toen 2:16)... nou mooi niet!;p we hadden geen tijdsmeting, maar gok dat ik nu rond de 2:08 zit. Volgende keer weer een paar seconden eraf:)

En nog een spannend momentje gehad toen ik volgas over een natte witte streep heen reed...

vochtig filmpje
 
Hallo Gooiers!
Ik heb gister op Assen gereden!:) De eerste twee sessies waren droog, toen twee sessies nat en de laatste sessie hadden we een opdrogende baan.

Vorig jaar riep ik dat ik wel ff onder de twee minuten zou rijden (reed toen 2:16)... nou mooi niet!;p we hadden geen tijdsmeting, maar gok dat ik nu rond de 2:08 zit. Volgende keer weer een paar seconden eraf:)

En nog een spannend momentje gehad toen ik volgas over een natte witte streep heen reed...

Blijft een heerlijk circuit :Y
 
Over circuit gesproken.......

daily_gifdump_369_12.gif


Freakn' awesome. :Y
 
Tuurlijk wel! Vandaag niet heel veel kilometers gemaakt maar toch ruim 600 km km erdoor getrapt. Anderhalf uur snelweg en de rest binnendoor. Wel wat regen head maar daar heb ik niet zo veel last van. Ook dat rijdt wel oké. In de ochtend had ik een lekker zonnetje. Stefan Maas loopt weer langzaam rond! We hebben appartement A1! Top. Wat een ruimte. Wel zo praktisch aangezien Atlas ook mee is.

[edit]
It's Girl die het niet eens wordt met de IPad :')
[/edit]
Waarom is er iets mis met 600km dan?

Geniet van de km's die je maakt ;)

Goed te lezen dat Stefan weer op de been is. Da's toch best wel vlot!







@ Boegem: Mooi slippertje ;)
 
Gefeliciteerd UT... nog 2 jaar ?

Spook ook gefeliciteerd met de nieuwe baan.

Iets in het duits over dat je een publieke foto het gebruikt in een topic waar ze geld voor willen hebben ?

tjeemig... platter kan echt niet... ding ligt praktisch op zijn zij.
 
Eifelaars have fun!

Jaapie en Spookje van harte *D

Toos, mailtje terug over gebruikskosten van de fiets van je opa. O-)

Opening Bikergear, even kijken of ik op tijd terug ben uit Groningen :P
 
Mogguh allemaal,
Alvast even zwaaien :W
Ga straks lekker even de zon op zoeken, dus ben denk ik even hele andere dingen aan t doen de komende tijd :+ 8-)
Tot over anderhalve week

En joey, ik dump straks t sticky bij rené met de foto's van erik hoor... O-)
 
goeie morgen :W

Is de Bomber klaar, regent het -O-

Mooi circuitfimpjes :} knappe reactie :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan