MF ** Zuid - Holland topic 15 ** <insert topictitel here>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben gaan motorrijden omdat touren met de auto geen zak aan was, wilde vrij zijn. Niet bij de eerste en beste (verkeers)opstopping vast staan met +20 graden in een zwarte auto zonder airco :+

+ een verbruik van 1:7 en banden die net 10.000km meegingen hielpen ook niet.
 
Ben gaan motorrijden omdat touren met de auto geen zak aan was, wilde vrij zijn. Niet bij de eerste en beste (verkeers)opstopping vast staan met +20 graden in een zwarte auto zonder airco :+

+ een verbruik van 1:7 en banden die net 10.000km meegingen hielpen ook niet.

Dan had je de verkeerde auto ;)
 
Allemachtig zeg, hebben jullie allemaal massaal een atv-tje genomen. :?
8 pagina's erbij. Dat is al een tijdje niet meer voorgekomen. :}


:o En dan ook nog een nieuw deeltje nodig! Is iemand al bezig?
 
Allemachtig zeg, hebben jullie allemaal massaal een atv-tje genomen. :?
8 pagina's erbij. Dat is al een tijdje niet meer voorgekomen. :}


:o En dan ook nog een nieuw deeltje nodig! Is iemand al bezig?

We wachten ook met smart op jouw dat je een weer een nieuw deel in elkaar flanst :9
 
Of je stelde te hoge eisen.....7 jaar in een Cinquecento rondgetoerd....beviel prima.... (moet er nu niet meer aan denken overigens). :W
:X :X :X :X :+

Weet nog toen ik ging kijken voor een auto, zo'n vent zei van: Joh dit is een leuke auto om mee te beginnen :Y

Ik zo: Ja ja, ja opzich wel leuk maar ik kijk nog wel ff verder

Ik later tegen me pa: Is die vent gek ofzo? :X :+

Zat te denken aan een zuinigere auto btw(rij nu een Corsa GSI uit 96, 1 op 10 in de stad, volgens autoweek 1 op 9,3, maar zo'n karretje gaat vanaf de 3500 toeren wel lekker vooruit :Y ) maar al die 1.4'tjes en kleiner is mij gewoon te langzaam. Gas tot de bodem in en dan zit je erin van: En gaat er nog wat gebeuren? :')

Maar ja, heb nu wel kleine probleempjes met dat hok(valt uit omdat me motormanagement lampje nu telkens gaat branden, wss snelheidssensor, vraag me alleen af of dat wel het probleem is dat ook het lampje gaat branden aangezien me snelheidsmeter het al zo'n 2000km het niet doet :') ) Ja af en toe, maar laatste 200 km totaal niet meer, sinsdien doet ie dan ook zo vaag qua MM lampje.
 
+Kryptonite+ART4+kettingslot+150CM+-11980-800-600-image-c.jpg



is zojuist aangevraagd. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan