MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Nou dan is die motor gaar. Want er komt roest uit plekken waar ik het niet had verwacht.
Voor mij geen kawa meer. O ja en je trilt er ook nog eens vanaf.
Meer dan een half uur hou ik er bijna niet op vol.
 
Nou dan is die motor gaar. Want er komt roest uit plekken waar ik het niet had verwacht.
Voor mij geen kawa meer. O ja en je trilt er ook nog eens vanaf.
Meer dan een half uur hou ik er bijna niet op vol
.
Jezus, kon je het nog fouter neerzetten? :o :X _O-
 
Nou dan is die motor gaar. Want er komt roest uit plekken waar ik het niet had verwacht.
Voor mij geen kawa meer. O ja en je trilt er ook nog eens vanaf.
Meer dan een half uur hou ik er bijna niet op vol.

Haha ok smaken verschillen... ik ben er giga blij mee en ik tril d'r niet van af ;) Zal ook per model wel mega verschillend zijn denk ik zo.
 
Heb alleen kawa's gehad. Geen noemenswaardige problemen. Prima kwaliteit.

@ miss-sea:Een er6 heeft een stalen frame dus het zou kunnen roesten als de coating beschadigd is. Er zit een tweecilinder motor in en die trillen wat. Als je het niet lekker vind rijden waarom koop je hem dan? Die van jou is waarschijnlijk gewoon verwaarloosd. Je had ook al problemen met de bobines. Was het geen import?
 
Tuurlijk doen we aan ritjes maken! Mja, ik begreep dat dit een forum zonder ritjes was haha! Jullie kunnen me altijd opzoeken op FB: Melissa van Gent
 
Heb alleen kawa's gehad. Geen noemenswaardige problemen. Prima kwaliteit.

@ miss-sea:Een er6 heeft een stalen frame dus het zou kunnen roesten als de coating beschadigd is. Er zit een tweecilinder motor in en die trillen wat. Als je het niet lekker vind rijden waarom koop je hem dan? Die van jou is waarschijnlijk gewoon verwaarloosd. Je had ook al problemen met de bobines. Was het geen import?

Ja bas waarom koop je een motor? Ik vond hem mooi reed lekker toen ik er een proefrit op reed. Maar nu na alle problemen ben ik er aardig klaar mee.

Ja het is idd een import en het onderhoud is idd niet goed gedaan. Maar ja dat zie je allemaal niet van te voren. Kom je pas later achter. Ik weet wel voor mij geen kawa meer. En geen 2 cilinder. Maar ja je moet alles een keer geprobeerd hebben toch :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan