MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi beestje! :t

Dinsdag mag ik m'n nieuwe machine ophalen. Bak was al gereviseerd, distributie wordt nog gedaan. Verder eigenlijk helemaal super. In de categorie Polo, Corsa, Ibiza of een kale Astra...vond ik deze net een tikje leuker. 8-)

alfa-romeo-mito-1-6-jtdm-distinctive-120pk-ecc-cruise.jpg
 
Valt reuze mee, m'n laagste stand ooit. 230k. Nog nooit eerder een auto onder de twee-en-een-half gehad. 8-)

De Peugeot is helaas klaar, nokkenasketting door het blok. Vorige week net de 350k mee aangetikt. '(

Blijft een gokje. Maar shit happens, met iets meer dan 50k per jaar loopt het lekker op, en met een relatief klein budget zijn auto's iets eerder economisch TL. Ga maar na, over twee jaar hebben we het over een 10 jaar oude Alfa met meer dan 3 ton. Als er dan iets is is het al snel niet meer de moeite om te fixen.

Voorlopig hoef ik niet aan gezinsuitbreiding te denken, dus een mini-Ferrari kan nog even. :+
 
Veel plezier en vooral geluk met je "mini Ferrari". :t

Integratie hier tussen Al Quaida en Wolf gaat buitengewoon vlot. Het duo rot en vervelend is een feit.

25348589_1762851803727630_3045702673306546646_n.jpg
 
Mooi beestje! :t

Dinsdag mag ik m'n nieuwe machine ophalen. Bak was al gereviseerd, distributie wordt nog gedaan. Verder eigenlijk helemaal super. In de categorie Polo, Corsa, Ibiza of een kale Astra...vond ik deze net een tikje leuker. 8-)

[afbeelding]
Jij bent niet bang. 227.556 km italiaanse KM's :+

Veel plezier ermee :Y
 
ik heb recent iemand horen zeggen dat je, als je naar de techniek en electronica kijkt, beter een italiaans ding kan kopen dan een BahMW...ik moet zeggen dat de Italiaantjes best leuk bezig zijn.

ik hou het zelf bij mijn Volvo V60. niet volledig Zweeds, ik weet het. maar toch wel beter dan de Renault Scenic die ik hiervoor had.
 
Kreeg ook nog een Volvo V60 aangeboden bij de garage waar de Peugeot is achtergelaten. Maar toen ik zei dat ie dan wel 3/4 van de auto kado moest doen voor het binnen budget was liepen we snel door... :? Naar een 3-serie uit 2012. Volgens mij kwam ik niet helemaal lekker over...

Maar voor wie nog een franse grafbak heeft, garage van der Meij in Hilversum is een aanrader. Nooit eerder geweest maar de hele week de 206 mogen gebruiken, niets gerekend voor dagen of kilometers, helemaal super. :t

En ik begin mijn Alfa carriére morgen alvast met een leenauto van de garage waar de Alfa staat.

*tromgeroffel*

Een Peugeot. :')
 
Jawel.... vanmiddag was het dan zover.
Wij konden onze Verschrikkelijke Sneeuwman ophalen.

full


Denk dat wij samen véél leuke avonturen gaan beleven. *O*

Over 2 weken richting Oostenrijk eens kijken hoe Yeti het in de sneeuw vind.
Zijn naam doet vermoeden dat hij daar wel van houdt.
 
Ford Fiesta uit 2004. Kan weinig stuk aan. Is voor de rest ook retesaai.

Jawel.... vanmiddag was het dan zover.
Wij konden onze Verschrikkelijke Sneeuwman ophalen.

[afbeelding]

Denk dat wij samen véél leuke avonturen gaan beleven. *O*

Over 2 weken richting Oostenrijk eens kijken hoe Yeti het in de sneeuw vind.
Zijn naam doet vermoeden dat hij daar wel van houdt.
Leuk.. Gefeliciteerd :) *D

Hoi Utrechtterror....mooi verhaal schreven heb je.
De test van de tiger 800.
Herkenbaar aangezien mijn lief erop rijdt ( ik soms)
Thanks! In februari ga ik naar Marokko om de gloednieuwe XRT (op het asfalt) en de XRC (in het zand) te testen :Y . Ik denk dat ze een goede concurrent van de GS hebben weten te maken daar in dat regenachtige Engeland.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan