Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Mooi, Toprak gaat bij Michael advies vragen voor Assen omdat hij daar altijd sterk is.
Oké Toprak, luister goed.
Veenslang niet naar 6 doorschakelen, maar in 4 blijven hangen. Werkt perfect.
Dan Mandeveen/Duikersloot in 5 nemen. Niet terugschakelen!
Tenslotte, ook de Geert Timmer in zijn 5 pakken. Ook hier niet terugschakelen, kost alleen maar tijd.

En dat het hele weekend volhouden.
Komt helemaal goed met jou dit weekend....
 
Was een mooie dag. Top om van der mark weer meer in vorm te zien. Als je bedenkt waar hij vandaan komt dan heeft hij het zeer netjes gedaan. Jammer dat hij in de 2e race in het slotstuk het tempo niet meer kon bijbenen. Vrees wel dat Michael komende races toch wel echt regelmatig top 5 rijden anders denk ik exit sbk of een degradatie naar het 2e bmw team. De bmw gaat nu erg populair worden. Ik begreep dat iannone een kanshebber is voor zijn zitje.

Maar hoe gaaf is het dat een Nederlander 3x top 10 rijdt in de hoofdklasse (naast de mooie successen van de Nederlanders in de andere klasses)
 
Was een mooie dag. Top om van der mark weer meer in vorm te zien. Als je bedenkt waar hij vandaan komt dan heeft hij het zeer netjes gedaan. Jammer dat hij in de 2e race in het slotstuk het tempo niet meer kon bijbenen. Vrees wel dat Michael komende races toch wel echt regelmatig top 5 rijden anders denk ik exit sbk of een degradatie naar het 2e bmw team. De bmw gaat nu erg populair worden. Ik begreep dat iannone een kanshebber is voor zijn zitje.

Maar hoe gaaf is het dat een Nederlander 3x top 10 rijdt in de hoofdklasse (naast de mooie successen van de Nederlanders in de andere klasses)
Je hebt gelijk. Ik had alleen op meer gehoopt. En het hem ook gegund, na die 2 zware jaren
 
Was een mooie dag. Top om van der mark weer meer in vorm te zien. Als je bedenkt waar hij vandaan komt dan heeft hij het zeer netjes gedaan. Jammer dat hij in de 2e race in het slotstuk het tempo niet meer kon bijbenen. Vrees wel dat Michael komende races toch wel echt regelmatig top 5 rijden anders denk ik exit sbk of een degradatie naar het 2e bmw team. De bmw gaat nu erg populair worden. Ik begreep dat iannone een kanshebber is voor zijn zitje.

Maar hoe gaaf is het dat een Nederlander 3x top 10 rijdt in de hoofdklasse (naast de mooie successen van de Nederlanders in de andere klasses)
Toprak heeft VDM graag als teammaat. Kan me voorstellen dat zoiets ook invloed heeft.
 
En kijk hoe "packed" dit veld is, lading Motogp/Moto2 sterren, SBK kampioenen. Hij heeft niet wat Toprak of Bautista heeft maar doet het IMO nog steeds prima in de top 10. Elke keer Redding verslaan vind ik ook wel prettig ;-)
 
VDM deed het prima gisteren, wat slechte banden keuze in superpole en in race 2 net niet met de eersten mee.
Het gaat niet altijd zoals je hoopt maar hij lijkt in iedereen geval weer helemaal terug na zijn crash in Assen vorig jaar.
 
En kijk hoe "packed" dit veld is, lading Motogp/Moto2 sterren, SBK kampioenen. Hij heeft niet wat Toprak of Bautista heeft maar doet het IMO nog steeds prima in de top 10. Elke keer Redding verslaan vind ik ook wel prettig ;-)
de Engelse commentatoren waren toch behoorlijk vol lof over VDM. Zijn prestaties op de BMW en van de BMW in 2021 waren goed. In de seizoenen daarna veel last van blessures en nu dus op de terugweg naar de top. Toprak is nu sneller, hopelijk dat VDM zich nog weet te verbeteren :Y
 
MvdM verhuist wellicht naar B team
Toprak en Iannone 2025 samen en dan door naar motogp in 2026
?
Helaas voor MvdM maar meer zit er niet ij vrees ik.
Toprak overklastte hem bij Yamaha ook al. Nu je tijd uitdienen en nog wat pegels bij elkaar sparen dan maar.
Toch 1 x Wereldkampioen geweest 👍
 
MvdM verhuist wellicht naar B team
Toprak en Iannone 2025 samen en dan door naar motogp in 2026
?
Helaas voor MvdM maar meer zit er niet ij vrees ik.
Toprak overklastte hem bij Yamaha ook al. Nu je tijd uitdienen en nog wat pegels bij elkaar sparen dan maar.
Toch 1 x Wereldkampioen geweest 👍
2027 is er een kans dat BMW in de MotoGP van start gaat,nieuwe regels o.a minder cilinderinhoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan