Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Denk ik wel maar sluit alsnog niet uit dat VDM geen kampioen kan worden..

Ik denk ook dat die opmerking van hem niet helemaal serieus genomen moet worden, het is nogal een grapjas
Joh en als je de druk bij een ander kan neerleggen...
Dan kan MvdM makkelijker zijn ding doen.
 
Dit seizoen lijkt me een prima nieuwe start voor Michael. Hij heeft imo de beste rijder van het veld als teamgenoot, BMW heeft hem in het fabrieksteam gehouden. Relatief met weinig druk het seizoen in en vertrouwen opbouwen, zonder rare TC crashes.
Hopen dat Stoprak dat hele team naar een hoger niveau tilt, en dat gaat ie wel doen verwacht ik. Dan komen er wel podium plekken 🤞
Het testteam doet ook goede zaken voor BMW denk ik
 
Denk ik wel maar sluit alsnog niet uit dat VDM geen kampioen kan worden..

Ik denk ook dat die opmerking van hem niet helemaal serieus genomen moet worden, het is nogal een grapjas
Klopt.
De snelste wint niet altijd.
Je moet ook een portie geluk hebben.
Hopelijk heeft MvdM dit jaar wat geluk, na 2 jaar de nodige pech
 
Ik heb ook gekeken. Ik vond dat de snelheid er bij Michael op zaterdag goed in zat. Jammer dat de veranderingen op zondag niet goed uitpakten, maar dat zijn dingen die af en toe gebeuren.(hopelijk niet al te vaak)
 
Ik heb ook gekeken! en zag vooral een ándere BMW coureur drie keer in of net achter de voorste groep zitten, en een podium pakken in z'n eerste raceweekend op de motor. :X
 
Dat zal best, maar heb er niets meer over gehoord.
Geen gladde baan in ieder geval. :t
 
Ouderwetse michael gezien in race 1 !
Lekker tekeer gaan met die fiets en mensen inhalen.
De zondag was dan weer een stuk minder.

maandje geduld en ze mogen weer, benieuwd hoe het dan gaat want P I is geen goed vergelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan