Mijn 1000RR is gestolen :( :( :(

lijkt me toch, dat als je zo'n fiets zonder te vragen meeneemt, wel moeilijk om zo'n ding te verkopen, of in onderdelen, of compleet, want TS zegt het zelf al, hij heeft er flink wat aan verspijkerd, dus zo'n fiets of zulke onderdelen vallen wel meteen op. dus laten we met elkaar de oogjes goed open houden, en de oortjes gespitst, zodat we misschien TS z'n fiets weer kunnen traceren.
verder heel veel succes en sterkte toegewenst.
 
goeiendag zeg klere leiers,ik heb t ook al 2 keer mee gemaakt laatste keer heb ik me motorfiets zelf(met medewerking van anderen)terug kunnen vinden had de eerste letter van mn naam met graveermachine op alle denkbare en niet zo gauw opvallende plaatsen gegraveerd,maar onderschat bepaalde motorzaakjes ook niet hoor als die zo'n fiets hebben staan met schade er word veel gerotzooid,maar hier in mijn omgeving zie je op t moment bijna niets anders dan van die fireblade's rijden lijkt wel een hype...hou het een beetje in de gaten je weet maar nooit
 
Erg zonde , ik wou nog keer met me pa naar Scheef gaan om je blade even te bewonderen. Ik woon zelf in Naaldwijk en me pa ze motor stata in de schuur , dat is toch beter als een garage want daar rijden ze hem er zo voor lijk mij.

Blijft kut je werk je het sodemieter komme er van die teringlijers :N
 
Ik sluit me aan bij de rest....mooi kl*te B|
Raar idee, ik zag je die zaterdagavond ervoor nog met je 'schatje' op Scheef.

Knuf van mij, en sterkte.
 
Dit is echt niet te geloven wat een KUTzooi!!!

Blijf met je klauwen van andermans spullen af man!!

Ik heb je zaterdag nog met je Blade gezien in Tiel, bij Powerpoint!
Ik ben die gozer met die 2004 R1 !

Sterkte Marrioblade
 
ff een kleine update volgende week komt de expert langs , ik houd jullie op de hoogte.
 
waardeloos voor je......misschien maar beter als je d'r nooit meer terug ziet. Gelukkig had je de verzekering goed voor elkaar en krijg je zeer waarschijnlijk je centen terug. Het positieve is dat je binnenkort een nieuwe kan gaan uitzoeken.
 
Nou dit geloven jullie bijna niet , er is gewoon weer ingebroken in mijn garage kwam ik vanavond achter :( . Er is niets weggehaald want er viel nu niets meer weg te halen want alleen mijn aanhanger staat er nog , echt fucking ongelofelijk hier word je toch gek in je hoofd van , ik was al niet meer van plan om mijn volgende bike er neer te zetten maar nu zeg ik de garage ook per direct op . Ik ben er helemaal klaar mee.........................
 
Nou dit geloven jullie bijna niet , er is gewoon weer ingebroken in mijn garage kwam ik vanavond achter :( . Er is niets weggehaald want er viel nu niets meer weg te halen want alleen mijn aanhanger staat er nog , echt fucking ongelofelijk hier word je toch gek in je hoofd van , ik was al niet meer van plan om mijn volgende bike er neer te zetten maar nu zeg ik de garage ook per direct op . Ik ben er helemaal klaar mee.........................

ak47%20semi.jpg

:(
 
Nou dit geloven jullie bijna niet , er is gewoon weer ingebroken in mijn garage kwam ik vanavond achter :( . Er is niets weggehaald want er viel nu niets meer weg te halen want alleen mijn aanhanger staat er nog , echt fucking ongelofelijk hier word je toch gek in je hoofd van , ik was al niet meer van plan om mijn volgende bike er neer te zetten maar nu zeg ik de garage ook per direct op . Ik ben er helemaal klaar mee.........................

Hufters weten waar ze moeten wezen ... :(
 
Nou dit geloven jullie bijna niet , er is gewoon weer ingebroken in mijn garage kwam ik vanavond achter :( . Er is niets weggehaald want er viel nu niets meer weg te halen want alleen mijn aanhanger staat er nog , echt fucking ongelofelijk hier word je toch gek in je hoofd van , ik was al niet meer van plan om mijn volgende bike er neer te zetten maar nu zeg ik de garage ook per direct op . Ik ben er helemaal klaar mee.........................


zit weer allemaal lekker mee voor je Marrio :N
 
Nou dit geloven jullie bijna niet , er is gewoon weer ingebroken in mijn garage kwam ik vanavond achter :( . Er is niets weggehaald want er viel nu niets meer weg te halen want alleen mijn aanhanger staat er nog , echt fucking ongelofelijk hier word je toch gek in je hoofd van , ik was al niet meer van plan om mijn volgende bike er neer te zetten maar nu zeg ik de garage ook per direct op . Ik ben er helemaal klaar mee.........................


Das mooi kut mate :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan