mijn CB 350 F

_O_ bedankt!

nu nog iemand sportbuddy liggen in goede staat? --> zie tkg topic ;) of meld het gewoon hier even
 
gent als in belgië :p
had ik dat geweten alsk bij harold was had ik even omgereden .... jij woont daar toch in de buurt?

het is btw jou ex motor roger ;)
dat had ik al gezien ;) ..maar Harold heeft wel heel erg zijn best gedaan (of z'nkinders een spons en poetsmiddelen gegeven voor zakgeldopslag ;)) want hij ziet er 200% beter uit nu !!

opsturen zou ik zelf niet doen, te duur..als het nou een heel mooi stuur was, zeker wel.. maar als je in de buurt bent mag je hem afhalen hoor !

(jammer, mijn zussie was dit weekend in Gend :()
 
ik heb een mailtje gestuurt of hij een tophalf kuip heeft voorop cb350f :) nu maar afwachten!
of werkt hij niet zo? moet je maten geven en maakt hij dat dan voor je?
 
Laatst bewerkt:
Roger, heb je er soms een fototje van? ik ben gewoon van verzendingskosten uit Nederland te betalen en zit er helemaal niet mee in ;) ( ik heb tot enkele maanden geleden een puch gehad voor mee te doen aan de brommersprints in het Noorden van nederland )
 
Roger, heb je er soms een fototje van? ik ben gewoon van verzendingskosten uit Nederland te betalen en zit er helemaal niet mee in ;) ( ik heb tot enkele maanden geleden een puch gehad voor mee te doen aan de brommersprints in het Noorden van nederland )
nee, die heb ik zo niet..schuur is 100km ver weg :(
 
ik heb een mailtje gestuurt of hij een tophalf kuip heeft voorop cb350f :) nu maar afwachten!
of werkt hij niet zo? moet je maten geven en maakt hij dat dan voor je?

ik zou het niet weten weten heb nog geen contact gehad met hem maar ben wel benieuwd hoe het gaat

dus het zou leuk zijn als je effe laat weten hoe dat gaat en vooral ook wat het kost want ben bang dat het niet goedkoop is :N
 
das minder roger ... moest je er eens komen wil je dan fototje maken? ;) der zit eigenlijk geen haast achter

@ bammie: komt in orde!
 
Re: ‏
Van: harrie van der kruijs (harrievanderkruijs@gmail.com)
Verzonden: woensdag 12 november 2008 15:39:26
Aan: Dennis Hoste (hostedennis@hotmail.com)
dennis
moeilijk te zeggen vanaf hier.
ten eerste ,smaken verschillen en hoeveel werk wil en kan je er aan besteden?
wat betreft de grootte,je moet rekening houden met de breedte van het stuur en van de tank en die zijn zeker niet veel smaller als van een andere motor.
op mijn site staat een engelse tophalf,zonder koplampgat,dat is zo`n beetje de kleinste tophalf.
een koplampgat is er achteraf in te maken.
misschien is het zinvol om hier eens te komen kijken,ik woon in oisterwijk(bij tilburg)
de prijs van een tophalf is€90
groet harrie

2008/11/11 Dennis Hoste <hostedennis@hotmail.com>

Hey
dit is inderdaad een rickman, maar dus voor 750 en stukken te groot neem ik aan?
ik vroeg me af of u een idee heeft van wat mooi past bij een cb350f of kan u dat niet zomaar zeggen?
zijn er eventueel tophalf kuipjes die er standaard voor gemaakt zijn ? ( of voor cb400F )
en hebt u soms een richtprijs wat zoiets gaan kosten (hierin zijn meerdere mensen geïnteresseerd)
groeten, dennis

Date: Tue, 11 Nov 2008 21:24:32 +0100
From: harrievanderkruijs@gmail.com
To: hostedennis@hotmail.com
Subject: Re:


dennis
de eerste tophalf die je doorgeeft is een rickman tophalf
hierin zit een koplampgat wat ik morgen even zal meten.
een volledige kuip zal erg moeilijk zijn omdat dan alles aangepast moet worden(uitlaat clippons rem en schakelset)
ik verkoop alleen polyester dus voor een ruit zal je zelf moeten zorgen (informeer hier vooraf even naar)
groet harrie

2008/11/11 Dennis Hoste <hostedennis@hotmail.com>

Beste meneer Van Der Kruijs

Ik heb van velen uw adres doorgestuurt gekregen ivm met polyester kuipwerk.
Ik ben namelijk op zoek naar een tophalf kuip voor op een cb350F en ik vroeg me af of u die soms had/fabriceert.
Hier een voorbeeld wat ik ongeveer bedoel:
http://www.harrievanderkruijs.nl/images/pol72.jpg
http://www.harrievanderkruijs.nl/images/pol108.jpg
het liefst wel met een gat ( precieze diameter indien mogelijk? ) voor een cb350f koplamp
indien dit niet mogelijk is maar er wel volledige kuipen zijn voor dit model heb ik ook intresse. (vb: http://www.harrievanderkruijs.nl/images/pol167.jpg )
Het allerbelangrijkste voor mij is dat het zeker niet te groot is, en dus mooi aansluit aan het frame. Ik heb namelijk al eens een cb500 kap gepast maar die was stukken te breed naar mijn mening
Indien u maten nodig heeft of iets dergelijks moet u het maar laten weten, een kap voor een andere motor of iets dergelijks is ook geen probleem, zolang het mooi oogt en goed aansluit

Ik hoop dat u me kunt helpen.

Mvg
Dennis Hoste



ik ga maandag beginnen met m'n rijbewijs
en dan als ik mag rijden rij ik een keertje naar hem toe :) dat zal het gemakkelijkste zijn
ik ga er eigenlijk van uit dat hij alleen de voorbeelden heeft die op zijn site staan
 
ey thanks voor de info
de prijzen vallen mij nog erg mee
denk zelf dat je ze er niet voor kan maken van dat geld
misschien zelf ook maar eens een projectje aanschaffen
 
dennis

ik woon zelf ook in gent en ben ook bezig aan het bouwen van een nieuwe caferacer als je hulp nodig hebt of iets wilt weten. ik kan je aan veel adressen helpen ken hier vlakbei gent iemand die ook wel wat polyester heeft liggen maar dan wel origineel.

0488261804
ryan
 
zoo ryan, dat is echt mooi! een mede gentenaar!!!
der gaan idd zoiezo dingen zijn dak nog nodig ga hebben, dus kzal u wel keer bellen :)
alvast vree bedankt!
 
dennis

ik woon zelf ook in gent en ben ook bezig aan het bouwen van een nieuwe caferacer als je hulp nodig hebt of iets wilt weten. ik kan je aan veel adressen helpen ken hier vlakbei gent iemand die ook wel wat polyester heeft liggen maar dan wel origineel.

0488261804
ryan


dus Azie is weer veilig nu je weer terug bent?
Je bobines heb ik ontvangen uiteraard. Weet niet of ik dat al gemeld had.
 
nog volk uit Gent,
vrees dat we deze zomer eens moeten samenkomen met de Honda caféFours.
ben trouwens van Ertvelde en momenteel ook in het bezit van twee Fours,
verbouwing volgt nog:
heb al één en ander verzameld: kader 500cc, motorblok 550cc, tank, kont uitlaat, clipons, ...
nu nog tijd zoeken om alles tot een geheel te verwerken.
 
vreesde al voor die reactie,
denk dat dit me wel zal blijven achtervolgen.
Maar deze keer ligt Gent echt op een boogscheut.
 
vreesde al voor die reactie,
denk dat dit me wel zal blijven achtervolgen.
Maar deze keer ligt Gent echt op een boogscheut.

Dit blijft je zeker achtervolgen!
Gend Gendt Gend Gendt Gend Gend Gendt Gend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend GendtGend Gendt Gend Gendt Gend Gend Gendt

zoek de verschillen en bepaal het verschil in afstand :-)
 
eheh
we moeten inderdaad eens meeting doen !!!
lijkt me erg leuk, al zal ik de traagste zijn met mijn 350 lijkt het zo (h)

ertvelde is idd goede 20km hiervanaf :)
 
Neem ik voor de zekerheid de Bus nog maar eens mee naar Ertvelde... :P .

Ahaa....die schone belgiesche blondine van de pataterie...en de heerlijke chocolade en de duvelslekkere pils bij Omer(de) thuis....

Waarom wachten tot de CBBQ...we steken wel wat kerstbomen in de fik...

O en DennisNl...geloof dat ik de langzaamste zal zijn...Hij doet ut namelijk nog nie, den cb250...
 
yesss :D
ik heb vandaag eeens in de straat gereden, en hij rijd echt lekker :o
wel een beetje veel witte rook :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan