M'n nieuwe speeltje

Biancie

MF veteraan
28 mrt 2006
5.550
8
En hier is 'ie dan, m'n nieuwe kind! Gisteren gekocht, een Suzuki GS500F. Ben er heel trots op, m'n eerste motor! Eind deze maand rij ik af voor de bijz. verrichtingen, hopelijk duurt AVD ook niet zo lang. En dan....toeren maar!
Hij is in zo'n goede staat dat ik 'm niet kon laten staan. Plus perfekt voor de korte pootjes. Twee jaar oud, nog geen 10000 km op de teller. Zit geen krasje op!

full
 
Ik had 't al in 't andere topic CENTRAAL IK HEB RIJLESSEN DEEL 9 gezien..
had daar ook net op gereageerd..

Maar nogmaals:

*O* MOOIE MOTOR!!! *O*
 
zeker een mooie fiets jah alleen die koffer beugel hmmz wa minder maarjah wat heb je ervoor neer gelegd?

ik wil mijne in nov. verkopen dan issie 1,5 jaar oud en ook 10000 op de teller duz heb ik een richtlijn ;)

groetjes silvan
 
Laatst bewerkt:
zeker een mooie fiets jah alleen die koffer beugel hmmz wa minder maarjah wat heb je ervoor neer gelegd?

groetjes silvan
Die kofferbeugel heb ik er inderdaad ook resoluut af laten halen haha! Geen potje natuurlijk.
Prijs was rond de 4000, nieuwwaarde was 5500 uit m'n hoofd...??
 
Leuke motor :Y

En een erg goede fiets om mee te beginnen :P
Juist dat vond ik ook, mans zat voor een beginner als moi. Hij is erg wendbaar, stuurt licht en ik voel me er lekker op bij alle manoeuvres (mocht er stiekem op proefrijden, anders had ik 'm natuurlijk nooit gekocht). ;)
 
Thanx! Kan nog steeds niet geloven dat 'ie van mij is... vanaf as. vrijdag staat 'ie op de oprit te pronken! *O*

Voor zolang het duurt B|

Haal er wel een goed slot bij he!
Zou een beetje zonde zijn als je nieuwe aanwinst zomaar weg is.

Veel plezier ermee!
Doe je wel voorzichtig?
Anders zitten er zo wel krassen op -O-
 
Voor zolang het duurt B|

Haal er wel een goed slot bij he!
Zou een beetje zonde zijn als je nieuwe aanwinst zomaar weg is.

Veel plezier ermee!
Doe je wel voorzichtig?
Anders zitten er zo wel krassen op -O-
Yes, slot krijg ik erbij, ga er vrijdag eentje uitzoeken. En ik probeer 'm zo lang mogelijk krasvrij te houden.... O-)
 
Leuk ding... ik zou mooi dat kofferrek erop laten. Weet je hoe verdomd handig zoiets is ? Zeker voor lange ritten als je veel mee moet.. hoppa, in de koffer(s). Lekker boeie of iemand anders het wel of niet mooi vind...
Voordeel is wel dat je ook een tanktas kan gebruiken... of gewoon rugzak om doen maar ik ben daar persoonlijk niet zo'n voorstander van als je op je bek gaat en als eerste met je rug de straat raakt en iets hards in je rugtas hebt zitten.

De aanschafprijs is ook erg netjes.
 
Prima motor!

En nu gezien je vakantiebestemmingen een crossertje er bij en op off-road cursus!

;)
Ja haha goed idee! *D Maar een jeep is toch ook wel erg lekker in dat soort stoffige gebieden! Trouwens wel veel campers in Australie gezien die een crossmotor aan boord hadden. In Afrika heb ik geen 1 motor gezien, ook niet op de weg, vond ik wel opvallend want je komt genoeg avonturiers tegen daar.
 
Leuk ding... ik zou mooi dat kofferrek erop laten. Weet je hoe verdomd handig zoiets is ? Zeker voor lange ritten als je veel mee moet.. hoppa, in de koffer(s). Lekker boeie of iemand anders het wel of niet mooi vind...
Voordeel is wel dat je ook een tanktas kan gebruiken... of gewoon rugzak om doen maar ik ben daar persoonlijk niet zo'n voorstander van als je op je bek gaat en als eerste met je rug de straat raakt en iets hards in je rugtas hebt zitten.

De aanschafprijs is ook erg netjes.
Ik hou dat rek ook wel hoor, maar vind 'm zelf niet mooi staan. Tuurlijk, functioneel is 'ie wel, maar voorlopig ga ik geen grote (meerdaagse) ritten maken. Ik zal wel een tanktas aanschaffen, kun je evt. ook mooi een routekaart in kwijt.
 
Ik hou dat rek ook wel hoor, maar vind 'm zelf niet mooi staan. Tuurlijk, functioneel is 'ie wel, maar voorlopig ga ik geen grote (meerdaagse) ritten maken. Ik zal wel een tanktas aanschaffen, kun je evt. ook mooi een routekaart in kwijt.

Je hebt nog geluk dat het rek zwart is ;)
En een tanktas met magneten is ideaal en idd perfect voor een routekaart.
Gewoon een doekje eronder op de magneetpunten, dan heb je ook geen last van krasjes door de tanktas. Of gewoon de magneten goed schoon houden.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst :]
 
Inderdaad! Je hoeft er maar een bierviltje op te leggen en 't is net zo'n stamtafel uit de kroeg.....*zucht*

Dan kan je het in elk geval gezellig maken, waar je ook bent !
Vergeet niet een schaaltje met zoute pinda's :o *O*

En niet te vergeten, je kan nu met z'n 3en op de motor :P
 
Dan kan je het in elk geval gezellig maken, waar je ook bent !
Vergeet niet een schaaltje met zoute pinda's :o *O*

En niet te vergeten, je kan nu met z'n 3en op de motor :P
_O- Hmmm..... misschien moet ik er toch nog maar 's over denken. Nog meer opties om 'm voor te gebruiken??? :P
 
Juist dat vond ik ook, mans zat voor een beginner als moi. Hij is erg wendbaar, stuurt licht en ik voel me er lekker op bij alle manoeuvres (mocht er stiekem op proefrijden, anders had ik 'm natuurlijk nooit gekocht). ;)

Zo zie je maar dat chicks rulen en geen testosteron/ego problemen hebben :)

gefeli!
 
Terug
Bovenaan Onderaan