Motor gejat! Gixxer1000

Luigibernau

Swing met mij mee!
30 okt 2003
16.069
7
den Haag
Heb dus maar maandje of 6 van de gixxer mogen genieten, hij is uit de garage gejat, zeer profi te werk gegaan. Stond aan een grondanker in de garage., heeft niet mogen baten....

Nummerplaat MR-HG-64 kleur rood zwart, foto in het gixxer1000 topic.

Mooi kut, geen zomertour door de alpen dus dit jaar :( :( :( :(
 
Kl :( te man.

Losgeslepen of het slot opengekregen?

Klinkt idd profi :(

Garage deur en grondanker met grof geweld gesloopt, wel heel erg goed voorbereid,. Ze zijn voor de garagedeur hout gaan staan zagen, elektrisch, om herrie te maken zodat de herrie van slijptollen en weet ik al niet wat niet opviel.
Motor met sloten, 3 stuks, weg....En ook nog wat motorkleding, helmen enzo.......
 
Getverdemme....ze wisten dus waar deze mooi motor stond. Zelfs in een garage is het niet veilig meer. Waar is ie ergens gestolen? Neem aan overdag?
 
Nou dan is je motor nergens veilig meer!! Mooi balen. Had laatst zelf voor de zekerheid een grondanker gehaald met de gedachte; Die halen ze niet zo makkelijk weg....
Succes ermee!
 
gvd gvd gvd gvd!!!
dood aan hun allemaal!!!!!
ja ik meen ik heb het gehad al deze mensen die ons leven verpesten.
 
nee zeg :( hoeveel sloten zijn er nodig om iets veilig te stellen -O-


teringlijers zijn het B|

full



en nog een mooie, opvallende fiets ook :( :(
 
Laatst bewerkt:
Getverdemme....ze wisten dus waar deze mooi motor stond. Zelfs in een garage is het niet veilig meer. Waar is ie ergens gestolen? Neem aan overdag?

Bij mijn ouwe heer heb ze ook al eens de garagedeur eruit proberen te trekken, en dat was maar voor een Shadow :o

Je spul is nergens veilig -O-
 
nee zeg :( hoeveel sloten zijn er nodig om iets veilig te stellen -O-


teringlijers zijn het B|

[afbeelding]


en nog een mooie, opvallende fiets ook :( :(

Thanks voor t fototje, mocht iemand m zien rijden...Alles is toegestaan :+ En ja gelukkig wel allrisk verzekering. En owja mochten onze boefjes meelezen, de nieuwe komt niet meer in deze garage te staan, en verder een HEEEEEEle dikke vinger voor jullie! :j
 
Oooh ooh Den Haag mooie stad achter de duine 8-)
Mooi kl*te Luigi zo,n teringstreek,zo te lezen hebben ze d,r wel de nodige moeite voor gedaan,maar laat die ratten toch van andersman eigendom afblijven,stond vandaag een stukje in de krant over Wilders,zouden we dan echt die kant uitmotte in NL :r
Suc6 met afhandeling :Y
 
Damn balen man, succes met de afhandeling. Zo zie je maar dat je spullen echt NERGENS veilig staan... Mooi ding trouwens!
 
:( hopelijk rijdt er eentje van die varkens zich helemaal tot snot op die fiets...

Welke wijk?
Trouwens... ik begrijp dat het gewoon overdag is gedaan?
 
wat me wel opvalt bij de meeste diefstallen: het word vaak terug gevonden in de buurt van de plek. ik zou ff door de buurt lopen en schuurtjes gaan bekijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan