Motor (hoes) Gestolen

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Kom vanmorgen uit het huis gewandeld en denk: hmm mooie motor staat daar.

Huh?

Mooie motor? Verrek waar is mijn zeil gebleven?!?

Heeft iemand dus mijn zeil gejat. De motor zelf zag er niet bewogen uit, en stond ook stevig op slot maar zou dit nou een poging tot diefstal zijn geweest?

Ik had toevallig die avond de tank eraf gehaald dus misschien wouden ze hem meenemen maar zagen ze dat ze zonder tank er toch niks aan hadden...

In ieder geval heb ik er een nieuwe hoes omheen (en deze vastgezet aan de motor) en zet ik de motor aan de overkant van de straat neer zodat ik er goed zicht op heb.

Wou het toch ff melden :+
 
hm kan een kleine gniffel niet onderdrukken.

lijkt me idd een rare gewaarwording zo
 
Dus.... ze vonden het zeil meer waard als de motor? :+
 
ze kwamen je motor stelen, maar toen ze het zeil eraf haalde waren ze toch beteuterd en wouden ze hem niet hebben :$ ...het zeil namen ze mee ivm vinger afdrukken :Y
 
Kom vanmorgen uit het huis gewandeld en denk: hmm mooie motor staat daar.
....
Ik had toevallig die avond de tank eraf gehaald dus misschien wouden ze hem meenemen maar zagen ze dat ze zonder tank er toch niks aan hadden...

Wauw, jou motor is zelfs mooi zonder tank dus!!

Die van mij is zonder tank maar een misbaksel :')
 
Het schijnt he,ik heb 't niet van mezelf ,maar 't schijnt dat er nu een dakloze kan liggen te pitten in jouw mooie hoes .
Dus ff zoeken in de buurt om 'm terug te halen . En dan moet je niet mopperen over de zeiklucht die er niet meer uit gaat.
 
Het schijnt he,ik heb 't niet van mezelf ,maar 't schijnt dat er nu een dakloze kan liggen te pitten in jouw mooie hoes .
Dus ff zoeken in de buurt om 'm terug te halen . En dan moet je niet mopperen over de zeiklucht die er niet meer uit gaat.

Dat wordt dus een skistok meenemen... eerst prikken, dan vragen stellen! :P
 
_O-

Ik heb hem voor de zekerheid maar onder de lantaarnpaal gezet, en een andere hoes die in het midden van de motor vast zit (ivm afwaaien) en aan de voorkant zit die ook aan de motor vast.

Moet er wel bij vermelden dat die hoes die er eerst op zat een flink stuk zwaarder was dan normale hoezen, lijkt me sterk dat die er af gewaaid is.
 
't moet toch @#$%^&*( niet gekker worden!
Als het je motor niet is, jatten ze je hoes wel.

Hoe triest kan je zijn...
 
Kom vanmorgen uit het huis gewandeld en denk: hmm mooie motor staat daar.

Huh?

Mooie motor? Verrek waar is mijn zeil gebleven?!?


Heeft iemand dus mijn zeil gejat. De motor zelf zag er niet bewogen uit, en stond ook stevig op slot maar zou dit nou een poging tot diefstal zijn geweest?

Ik had toevallig die avond de tank eraf gehaald dus misschien wouden ze hem meenemen maar zagen ze dat ze zonder tank er toch niks aan hadden...

In ieder geval heb ik er een nieuwe hoes omheen (en deze vastgezet aan de motor) en zet ik de motor aan de overkant van de straat neer zodat ik er goed zicht op heb.

Wou het toch ff melden :+


:+ :+ Kan me voorstellen dat je ff staat te kijken ja, wel ruk trouwens. :/
 
ze kwamen je motor stelen, maar toen ze het zeil eraf haalde waren ze toch beteuterd en wouden ze hem niet hebben :$ ...het zeil namen ze mee ivm vinger afdrukken :Y

ja inderdaad, want als ze het zeil weer over de motor hadden getrokken en alles weer bij het oude was, dan had Mr Oi direct de politie ingeschakeld _O-

MrOi had al nauwelijks door dat zijn hoesje er met Loesje vandoor was gegaan :z

Ik zou gaan patrouilleren door de buurt op zoek naar een motor in een duister steegje met je hoes erover, schijnt dé tactiek te zijn onder het boevengilde
 
*proest*
Hilarische reacties _O-

Vind de zwerver nog altijd de meest logische uitleg _O-


Persoonlijk denk ik dat het een andere motorrijder is geweest bij wie men zijn zijltje hadden gejat en die heel stom stond te kijken toen hij thuis kwam :+ , dat doen ze toch ook met trapfietsen. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan