Motorcross is ook motorsport

i.php


20150908190816-178314f6-xl.jpg
 
Ik vind de motors er niet mooi uitzien maar dat is persoonlijk.
Hier in Winterswijk is er af en toe is een race en daar kijk ik graag naar :)
 
Moet zondag in Hengelo het gas erop om op tijd weer thuis te zijn.
Wil echt niet missen hoe Thijs Marc de Reuver eruit rijdt. :+
 
Why rijd Herlings volgend jaar nou weer MX2.. jammer :-(
Dat was ook mijn reactie toen ik het nieuws las. Maar hij heeft de afgelopen twee jaar met zoveel blessures te kampen gehad dat het misschien wel beter is voor hem om in de MX2 te blijven. Beter dat en een blessurevrij jaar proberen te rijden, dan om over te stappen naar een nieuwe klasse en aanverwante risico's.

Desalniettemin hoop ik Herlings natuurlijk z.s.m. in de MX1 klasse te zien, liever nog in de AMA Supercross.
 
Herstel...niet op Veronica maar op rtl 7 natuurlijk...de echte mannenzender... *D
 
Laatst bewerkt:
Dat was ook mijn reactie toen ik het nieuws las. Maar hij heeft de afgelopen twee jaar met zoveel blessures te kampen gehad dat het misschien wel beter is voor hem om in de MX2 te blijven. Beter dat en een blessurevrij jaar proberen te rijden, dan om over te stappen naar een nieuwe klasse en aanverwante risico's.

Desalniettemin hoop ik Herlings natuurlijk z.s.m. in de MX1 klasse te zien, liever nog in de AMA Supercross.

Ja opzich te begrijpen. Maar hij had dit jaar al in de MX1 moeten rijden. Tegen Cairolli en de rode Amerikaan :-) Nu zal je zien dat Cairolli stopt na dit seizoen. Had die 2 graag samen in de baan gezien.
 
Ik hoorde hem al twee keer Jurgen van den Berg zeggen _O-

:Y

Zijn kennis mbt motorsport is idd nihil. Maar voor we weer op de afzeiktoer gaan: De autosport kennis van zowel Allard als Olaf Mol is immens. Het zijn wandelende autosport encyclopedieën. Mjah alles lag toch altijd aan Eurosport? :')
 
Sowee weer lekker thuis brrrrrrrr.....warme chocomelk met rum , ff op temperatuur komen ......was als toeschouwer een soort van mega kut georganiseerd ....ga daar maar staan , weggestuurd je moet daar staan en weer teruggestuurd ................was er helemaal klaar mee en ben lekker in een kroeg groot beeld gaan kijken met bakkie pleur erbij , nee volgende keer gewoon thuis op het bankje .
 
Sowee weer lekker thuis brrrrrrrr.....warme chocomelk met rum , ff op temperatuur komen ......was als toeschouwer een soort van mega kut georganiseerd ....ga daar maar staan , weggestuurd je moet daar staan en weer teruggestuurd ................was er helemaal klaar mee en ben lekker in een kroeg groot beeld gaan kijken met bakkie pleur erbij , nee volgende keer gewoon thuis op het bankje .

Verbaasd me niet. Vond de finish en "parc ferme" ook niet heel professioneel overkomen op tv.
Maar misschien heeft het juist wel zijn charme als het allemaal wat minder goed georganiseerd is. Wel bij dat ik thuis gebleven ben :Y
 
Laatst bewerkt:
Verbaasd me niet. Vond de finish en "parc ferme" ook niet heel professioneel overkomen op tv.
Maar misschien heeft het juist wel zijn charme als het allemaal wat minder goed georganiseerd is. Wel bij dat ik thuis gebleven ben :Y


Ik heb hem zelf gereden toen het nog Veronica strandrace heette , maar dat was behoorlijk geregeld zover ik me kan herinneren ....pfff 1980 geloof ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan