Motorcross is ook motorsport

Inderdaad, een race incident, Het was een harde actie van Herlings, maar zeker geen smerige actie, jammer dat caroli nu zo ligt te piepen, want als je zijn carriere een beetje hebt gevolgd, heeft hij vele smerige acties op zijn naam staan. Ook die spelletjes niet die hij al een heel jaar weer uithaalt. Heel jammer om dan zo te reageren, niemand is blij met wat er gebeurde, ook herlings niet.
Hoop alleen dat het verder sportief blijft tussen de twee, maar ben bang dat er een actie terug gaat volgen van caroli. Ook een beetje schuld van ktm, als je alle toppers zelf onder contract wil hebben, en 2 hanen in een zelfde hok zet, kan er wel eens iets gebeuren

Cairoli krijgt gewoon koekie van eigen deeg ...het is een gigant maar wel eentje met vieze streken die soms niet door de beugel konden ...ja en nu heeft hij een concurrent die hem ff terug pakt ...want vanaf halverwege vorig seizoen wou hij ook ten koste van alles herlings beschadigen.
 
Klopt 👍
Kan me vergissen maar volgens mij is Coldenhof zijn teamgenoot.

neen, maar wel merkgenoten, worden door dezelfde werkgever betaald, tussen zitten in het hetzelfde hok, niet onder dezelfde tent/team,
Het is een grote rijder caroli, maar een slecht verliezer, als hij die streken die hij telkens als het warm aan zijn achterwerk word in de usa kampioenschappen zou uithalen, zou het wel eens heel anders voor hem kunnen uitpakken.Daar werkt dat heel anders. Daarom hopelijk wordt het geen vuile strijd. Bij Desalle in zijn beste jaren, deed hij dat niet, wist dan dat er hele andere zaken gebeurden, al een paar bochten verder was het dan al prijs.
 
Maar het blijft een geweldige sport, motorcross. Alleen die youtstream, ben er geen lieverhebber van, Veel parcours zijn echt niets, Vroeger had je Namen, Borgloon, Kester, Dan de zware zandciruits in Nederland en een aantal in Belgie, waaronder Lommel, Nu zijn het haast 1 lijn racebanen, gisteren ook weer, Misschien mooi om op te trainen, maar naar mijn mening te snel, te gemakkelijk, met crashes door risico s om te kunnen inhalen
 
Ik las een interview met Cairolï over het raceincident. Nu deed hij het overkomen alsof hij het heel normaal vond en zich er totaal niet druk om maakte. "Het hoort erbij en we hadden een mooie race".

Wat hij hiervan meent en of dit echt zijn eigen woorden zijn blijft natuurlijk altijd de vraag.
 
Zoals ik het zag ging was het inderdaad een incident. En ik denk dat wanneer Tony het terug heeft gezien hij het ook inzag. Op het moment na de race snap ik dat hij boos is. En na race 2 snap ik ook dat hij flink baalde. Geen handje geven is dan niet zo slim maar geloof niet dat hij echt boos is op Herlings. Hij heeft toch ook wel door dat Herlings gewoon het talent is dat hij al jaren aan ziet komen. Toch doet het pijn wanneer je van je troon gestoten dreigt te worden
 
Herlings en Cairoli zijn geen vrienden en dit helpt daar natuurlijk niet erg bij. Ze gaan niet naast elkaar aan de pasta maaltijd ondanks dat de trailers naast elkaar staan. :P

Zolang het niet zo gaat worden als Marc Marques en Rossi is het prima hoor. Wat daar gebeurd en hoe het publiek daarop reageert is echt in en in triest. #voetbalmentaliteit. -O-
 
Maar het blijft een geweldige sport, motorcross. Alleen die youtstream, ben er geen lieverhebber van, Veel parcours zijn echt niets, Vroeger had je Namen, Borgloon, Kester, Dan de zware zandciruits in Nederland en een aantal in Belgie, waaronder Lommel, Nu zijn het haast 1 lijn racebanen, gisteren ook weer, Misschien mooi om op te trainen, maar naar mijn mening te snel, te gemakkelijk, met crashes door risico s om te kunnen inhalen
Snap je punt een beetje, maar Matterley Bassin is mijn ogen wel een pracht circuit. Vorig jaar ook heengeweest met de MxoN, maar circuit is voor de toeschouwers vele malen mooier dan bv. Lommel.
 
Herlings weer oppermachtig 1e manche GP Frankrijk ...Glen Coldenhof knap 4e
Cairoli 3e en haalde nog maar net Glen in met de nodige irritatie want had daar nog moeite mee.

btw...
Herlings pakte wel de holeshot 👍
 
En wederom gaf Cairoli niet toe dat Herlings sneller was, hij had last van de knie en had deze week niet kunnen trainen, was daarom moe na een 20 minuten zei hij, ja echt, een van de beste rijders met de beste fysieke conditie
Zo veel wereldtitels en zo een goed rijder, maar o zo klein in verlies
Jammer dat Prado nog maar even in het wk blijft en dan naar de usa dollars verhuist, een supertalent
 
Laatst bewerkt:
Hele aardige gast, Prado is altijd met zijn eveneens aardige en bescheiden vader als ik ze hier wel eens zie trainen.
Die gaan we missen volgend jaar.
 
Wordt tijd voor uitzendrechten op een vaste zender zoals RTL7 ofzo... dream on.


MXGP en MX2 worden bijna altijd live uitgezonden op Motorsport.tv
MXGP en MX2 worden regelmatig live uitgezonden op Eurosport en altijd op de Eurosport Player
MXGP wordt altijd uitgezonden via nos.nl

Dus waarom ook nog op RTL 7?
 
Ik vind het prima zo op nos.nl, verslaggever heeft er ook kijk op. Info die hij geeft klopt ook. Beter als die blije malloot die bij eurosport zit te schreeuwen.
 
mxgp tv kan je ook live kijken, kost wel een 8 euro per wedstrijd, kijk je wel ook de kwalificatie reeksen en de nevenreeksen, en nu is het voor de helft van de prijs de rest van het seizoen
Natuurlijk altijd maar betalen, maar wat kost er geen geld tegenwoordig
 
Ik vind het prima zo op nos.nl, verslaggever heeft er ook kijk op. Info die hij geeft klopt ook. Beter als die blije malloot die bij eurosport zit te schreeuwen.

Mwha, van mij mag die verslaggever er wel wat meer pit in gooien. Zoals bij de AMA zou mooi zijn. Dan is de race meteen 2x zo spannend. Valt me ook op dat hij elke wedstrijd hetzelfde herhaalt. Natuurlijk blijft het lastig om telkens vernieuwend te zijn als je het 75% van de tijd over Herlings en Cairoli hebt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan