motorrijder op de a1 vanmorgen overleden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
Komende vanuit Almere rijd ik vanmorgen in mijn koektrommel rond een uurtje of kwart over negen richting Amsterdam.
Ik zie al bij de oprit daar waar de a1 en a 6 samenvoegen dat het een bekende bende wordt en alles weer helemaal vast begint te lopen.

Gedeelde frustraties gieren door mijn lijf en vraag mij af waarom er op dit tijdstip al zoveel volk op pad is,en tevens waarom ik eigenlijk niet op de motor gesprongen ben.
Plof.....alle matrixborden springen op rood en de hele a1 staat kneitervast.

Het eerste wat in mij opkwam werd helaas werkelijkheid......een flinke klapper.
Meer dan een uur heeft de weg volledig afgeladen gestaan en het enige wat bewoog waren de af en aanrijdende hulpdiensten tot de trauma heli aan toe.

Toen uiteindelijk de meute weer in beweging kwam en we allemaal langs de ravage geleid werden bekroop mij toen ik er zicht op kreeg een heel naar gevoel.....

Links een koffer.......even verderop nog een koffer met nog iets verder een kuipruit.
Allemaal krijtstrepen en markeringen en dan al op een takelwagen een blauwe BMW (dacht een oude k75) met een berg schade en een stuur dat op spaghetti leek.
K.U.T........dacht ik en meteen wist ik dat dit helemaal fout was.

Zojuist ben ik dan weer thuis gekomen en lees op teletekst dat deze bestuurder is komen te overlijden.



Wie je ook was kerel....


rust in vrede. :/
 
RIP idd.

Enneh:

inbeforethelock3zd.jpg
 
veel sterkte voor de nabestaanden ...





uit de richtlijnen
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan