Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Hoi allen.....bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik ga er dit weekend mee aan de slag om een rit uit te zetten. Ik heb al een idee voor omgeving Zwolle richting Duitse grens....bijzonder mooie omgeving daar. Deze is terug te vinden Tyre en GPS tracks.

Zijn er bezwaren tegen deze rit voordat ik ermee aan de slag ga?

Ik hoor het graag.

Serge
 
Hoi allen.....bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik ga er dit weekend mee aan de slag om een rit uit te zetten. Ik heb al een idee voor omgeving Zwolle richting Duitse grens....bijzonder mooie omgeving daar. Deze is terug te vinden Tyre en GPS tracks.

Zijn er bezwaren tegen deze rit voordat ik ermee aan de slag ga?

Ik hoor het graag.

Serge

Kom maar op *O*
 
Hier nog een bmw'er uit Almere.. Ook ik ben wel in voor een ritje zo nu en dan.. En in de zomermaanden een rondje tegen de avond. Ook ik hou dit topic in de gaten voor leuke activiteiten.

Wellicht een tip: ik gebruik vaak de website van de anwb voor leuke motorroutes anwbmotor.nl/motorroutes-flevoland en motorroutes.net
ik download deze routes en laad ze in basecamp in. even nalopen, hier en daar bewerken en je hebt een leuke route..

Leuk initiatief om eens wat motorrijders bij elkaar te sprokkelen. Ook leuk om met een groepje naar een aantal WIWTD activiteiten te gaan. (toch leuker dan alleen)

Groetjes, Mitchell
 
Hoi heren,

Zoals belooft zou ik een rit uitzetten. Hierbij de info.

Waar: omgeving zwolle
wanneer: zondag 30-03 (09.00 McDonalds A6)
Afstand: 238km
Tijd: 5 uurtjes (exclusief lunch)
extra: zorg dat je afgetankt ten tonele verschijnt.

Rit info via mail....zowel tomtom als garmin: docshot11@gmail.com.....het is een tyre bestandje (gratis te downloaden via tyre to travel)

Zelf ben ik een mooi weer rijder. Het hoeft niet superweer te zijn maar met regen rijden vind ik zelf niks....zolang het maar droog is. Tevens vind mijn vrouw het ook leuk om geregeld mee te gaan...wellicht kun je je eigen aanhang ook meenemen. De rit is bedoelt om een clubje te vormen om zo geregeld iets te ondernemen waar kan.

Meld je even via het mailadres aan zodat ik weet wie er komen en dat we wachten tot iedereen er is. Vermeld je telefoonnummer er ook even bij.

Mocht je nog andere vragen hebben dan ben ik bereikbaar via de mail of mijn tel die jullie via een pb gehad hebben.

Met vriendelijke groet.

Serge
 
Ik denk dat de 30e mijn werk weekend weer is, maar dat weet ik niet zeker. Ik ga dit nog een uitzoeken en als ik vrij ben meld ik mij aan :) Overigens heb ik nog een vriend in Almere Stad wonen (literatuurwijk). Die is ook in voor ritjes.
 
Hoi,

Tot nu toe zijn er 4 aanmeldingen met aanhang. Er kunnen er nog meer bij....lees bovenstaand bericht even als je mee wilt. Het begint een aardig clubje te worden zo.
Buitenland tripjes van 3 dagen behoren natuurlijk ook tot de mogelijkheden...Duitsland...België...Frankrijk..Luxemburg....Zwitserland..Oostenrijk. Ik maak zelf meestal 2 a 3 tripjes per jaar op deze manier. Suggesties zijn welkom.

Groetjes

Serge
 
Hier nog een Almeerder.

Leuk initiatief Serge.

Ik blijf graag op de hoogte. Op 30-3 kan ik helaas niet. Volgende keer dan maar.

Groet

Duke
 
Ik wil geen enthousiasme de kop indrukken. Maar is een 238km tour om te beginnen met een groepje 'vreemden' niet meteen erg ambitieus?

Overigens heb ik ook een tank stop nodig na ongeveer 200 km
 
Ik wil geen enthousiasme de kop indrukken. Maar is een 238km tour om te beginnen met een groepje 'vreemden' niet meteen erg ambitieus?

Overigens heb ik ook een tank stop nodig na ongeveer 200 km
Stiekem ben ik het hier wel een beetje mee eens inderdaad.
Misschien beginnen met een kortere route van ~150km?
 
Tja, de inzet van Serge om een rit te maken lijkt me zeer te waarderen door ons allen.
Echter een eerste (kennismakings) rit die wat korter is heeft ook mijn voorkeur.


Wouter.
 
Er mag wat mij betreft ook een kortere rit gereden worden....ik had ook gevraagd of iemand er bezwaar tegen had. Ik zal even kijken voor een andere rit. Ik kom erop terug.

Zijn er nog andere suggesties voor een rit?

Groetjes
 
Er mag wat mij betreft ook een kortere rit gereden worden....ik had ook gevraagd of iemand er bezwaar tegen had. Ik zal even kijken voor een andere rit. Ik kom erop terug.

Zijn er nog andere suggesties voor een rit?

Groetjes
Gebied rondom Zwolle is leuk, misschien het rondje ergens wat kleiner maken?
Ik heb geen route liggen, maar we kunnen ook nog richting Nijkerk kijken als startgebied.
 
Hoi.....tot nu toe hebben er maar twee aangegeven dat ze liever een kortere rit willen rijden en de rest vond het wel goed zo. Ik laat bij deze dan ook de rit staan zoals hij geplanned was. Uiteraard zit er ergens een lunchpauze tussen om even bij te komen.

Dan zie ik jullie graag volgende week zondag (met normaal weer natuurlijk) bij de McDonalds langs de A6 Almere.

Groetjes

Serge

@ Eduard....idd lekker ritje bij Weesp gehad zo te zien....ik zag je andere foto's ook even of je klusje met je motor....leuk gedaan.
 
Hey dat is de Total in weesp

:Y :Y :Y


Hoi.....tot nu toe hebben er maar twee aangegeven dat ze liever een kortere rit willen rijden en de rest vond het wel goed zo. Ik laat bij deze dan ook de rit staan zoals hij geplanned was. Uiteraard zit er ergens een lunchpauze tussen om even bij te komen.

Dan zie ik jullie graag volgende week zondag (met normaal weer natuurlijk) bij de McDonalds langs de A6 Almere.

Groetjes

Serge

@ Eduard....idd lekker ritje bij Weesp gehad zo te zien....ik zag je andere foto's ook even of je klusje met je motor....leuk gedaan.

Dan dan met de lunch ook maar tanken dan want na 200 km krijgt de mijne al dorst

Enne de rechter is van mij en de linker van Spike-ML. De knutsel sleutel ombouw toppic is dus ook van hem ;)



 
Laatst bewerkt:
@ Eduard.....Leuke rit zo te zien...ik ken het gebied als instructeur erggggg goed en heb net zelf een rit in elkaar gezet voor de rijschool waar een deel van overeenkomt. Leuk om te zien dat je zoveel plezier hebt aan je motor....ga vooral zo door dan zullen we er zeker nog een paar rijden dit jaar...... :) :) :)

Greetzz


:Y :Y :YDan dan met de lunch ook maar tanken dan want na 200 km krijgt de mijne al dorst

Enne de rechter is van mij en de linker van Spike-ML. De knutsel sleutel ombouw toppic is dus ook van hem ;)

[~[url="http://i92.photobucket.com/albums/l16/rainbow1985/Mobile%20Uploads/2014-03-20%2021.49.16.png"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i92.photobucket.com/albums/l16/rainbow1985/Mobile%20Uploads/2014-03-20%2021.51.09.png"]afbeelding~][/URL]
 
Terug
Bovenaan Onderaan