Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Hoi.....ik denk dat we al rond de tien fietsen zitten....en de eventuele aanhang die nog meegaat. Mijn vrouw gaat namelijk ook mee achterop en ik weet dat er nog een paar zijn. Wordt zeker wel een leuke dag....mits het droog is natuurlijk....moet geen survivaldagje worden hahaha.

Groetjes

Serge
 
Laatst bewerkt:
ik heb vandaag de route even door Basecamp gehaald en wat correcties gemaakt.
kaart materiaal NTU 2014.4

de aangepaste versie kan je hier vinden.
MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken

er zit ook een ITN bij maar deze heb ik alleen in Tyre omgezet, wellicht is het verstandig om de GPX file te gebruiken

10 fietsen is goed te doen, waarschijnlijk gaat hier vrouw ook mee
 
Laatst bewerkt:
Helaas het klinkt erg gezellig maar hier moet helaas gewerkt worden.
Ik hou mij zeker aanbevolen voor de volgende ritjes! :)
 
Ik houd me ook nog wel aanbevolen om eens mee te rijden.

Zondag gaat helaas niet lukken, maar er komt vast nog wel een volgende kans.
 
@Serge, de route ziet er goed uit.
Is er ook al te zeggen waar de koffie/lunch stop zit, ivm tijdgebrek kan ik dan tot daar meerijden.
Beter halve lol dan helemaal geen.
 
@juice....er is geen vaste lunchplaats....die vinden we vast along the way. Kijk maar even tot hoever je mee wilt. Het zal wel na een uurtje of twee rijden zijn denk ik.

Groetjes

Serge

@Serge, de route ziet er goed uit.
Is er ook al te zeggen waar de koffie/lunch stop zit, ivm tijdgebrek kan ik dan tot daar meerijden.
Beter halve lol dan helemaal geen.
 
Hoi Erik....

Wat heb je precies aangepast? Waren er punten die niet meer correct waren door bv wegomleggingen of dergelijke?

Groetjes

Serge


ik heb vandaag de route even door Basecamp gehaald en wat correcties gemaakt.
kaart materiaal NTU 2014.4

de aangepaste versie kan je hier vinden.
MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken

er zit ook een ITN bij maar deze heb ik alleen in Tyre omgezet, wellicht is het verstandig om de GPX file te gebruiken

10 fietsen is goed te doen, waarschijnlijk gaat hier vrouw ook mee
 
Mijn liefje en ik willen ook wel eens aanhaken. Ieder op eigen motor.
Wij wonen in de polder, niet ver van Almere vandaan.
Alleen de 30 gaat niet lukken.... ook wordt er om het weekend gewerkt....

Misschien handig om eens een overzichtje van dit clubje te vermelden waar iedereen , kort, iets over zichzelf kan vermelden. Iets van m/v leeftijd, rijstijl, merk en type motor etc......??
 
Inderdaad gaat de klok aankomende zaterdagnacht een uurtje vooruit !!! Dat betekent dus een uurtje korter slapen eigenlijk. Houd er rekening mee anders kom je dus voor niks zondag bij de McDonalds. Kan je meteen een hamburger halen om je verdriet weg te eten..... _O- ...lekkere euroknaller..... _O- _O- _O-

Groetjes

Serge



Trouwens, zondag gaat ook de zomertijd in :)
Klok gaat een uurtje vooruit.
 
Laatst bewerkt:
Beetje late reactie misschien, maar.. ovb meld ik mij graag aan. Ik vind de 238 km wel erg veel in de oren klinken en hoop dan ook om de X-aantal km's op een stopje (plas/drink/benen-strek/praat/tank/rook, etc.).

Ook mijn fietsje zal onderweg al dorst krijgen....

Ben ik de enige (solo-)dame zondag? Wel fijn dat er dan sowieso wat dames als bijrijder mee zijn :Y

Leintje
 
Hoi Marjoleine....er zijn meer vrouwen waaronder die van mij (achterop) die meegaan. Leuk dat je ovb meewil. Het is een uurtje vanaf almere naar Zwolle en de rit is met een stop natuurlijk. We zijn een hele dag bezig. We zien je graag....houd rekening met de zomertijd a.s. zaterdag.

Groetjes

Serge
 
VOOR ALLEN.......

Afspraaklocatie is: McDonalds langs de A6 bij Almere....afslag Almere Haven...om 09.00 (let op de zomertijd dit weekend!!!)

Tevens heb ik de route nog eens nagelopen met Tyre en heb er helaas foutjes uitgehaald.

Mail me nog even voor de goede route svp. docshot11@gmail.com

Of Hier te halen: MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken


Groetjes

Serge

p.s. ik heb een boel aanmeldingen gehad maar ook enkele afmeldingen...ik weet even niet hoeveel er nu meegaan...al dan niet met aanhang. Ik hoop nog op 10 fietsen.
 
Laatst bewerkt:
Het weer ziet er top uit, dat kan niet stuk.
Ik rijd mee , maar helaas niet de hele route.
Tot zondag.
 
Hoi Erik...simplemouse.....het is een kleine aanpassing op jouw route. In tyre gaf hij twee rare dingen aan die niet kunnen. Vandaar. Voor de rest is hij goed zo te zien....ik heb hem helaas nog niet gereden dus is het voor mij ook een verrassing.

Groetjes

Serge
 
Zal ik hem voor de zekerheid ook nog na lopen. En anders hebben we natuurlijk nog gezond verstand.
Zin in!

Zit alleen in dubio hoe ik me ga aankleden in de ochtend is het nog wel redelijk fris
 
Hoi Serge en mederijd(st)ers,

Ik moet mij voor morgen helaas afmelden. Na vandaag te moe en lange de rit zal me iets te veel energie gaan vergen ben ik bang.

Ik wens jullie veel plezier morgen en hoop te lezen hoe 't is geweest.
Ik hou dit topic zeker in de gaten!

Groetjes,
Leintje
 
Terug
Bovenaan Onderaan