Motorrijders "Kop van Noord Holland" Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat lekker hier. :P

Vanmiddag met een teringgang een zootje slangen opgeruimt in Schoorl. Ze hadden ze met spoed nodig in den Helder _O-

Liever jij dan ik. :X

Viperaberus-1.jpg


God, wat flauw. :+ ;)
 
Richting niemand! Gewoon keel schrapen, zeg maar. :+

Mooie kwalificatie in de USA! :}

Vanmiddag al een mooie kwalificatie in Spa, met Fisico op pole... Je verzint t niet, een Force India op pole... :}

ja f1 kwali was weer genieten hoor *O*
had alleen liever gezien dat sutil was maar goed

wordt morgen genieten
als het nou net als vorig jaar nog ff gaat regenen })
 
teringdetering, gaat hard hier :9

ben de hele dag bezig geweest met tailrisers en nieuw achterlicht monteren, maar het resultaat mag er zijn *O* alleen nu nog foto's maken :')
 
echt niet, waterskien, gummen en ONK Supermotard *O* liever lol maken met mensen die ik goed ken, dan met een hele kluit totaal onbekenden op een parkeerplaats staan van de meest gore hamburgertent van de wereld _O-

dat van die hamburgertent is zeker waar :Y
maar het is er even goed wel gezellig vind ik altijd :)

maar goed morgen lekker vissen :z

@ giel
de route is klaar })
135km crossen langs de maas :]
ga hem a.s vrijdag testen kijken of wat is want ik ken nog niet alle wegen

this is it
http://www.routeyou.com/route/view/157467/motorroutes-en-autoroutes-route-noord-brabant-01.nl
 
:Y

Ik hoop dat dit deel wat minder BS bevat en wat langzamer gaat... Heb zo'n vermoeden dat er met het vorige deel een record voor dit topic gevestigd is....
record ?

1e post op 16 augustus 2009 om 17:45 en de laatste op 29 augustus om 18:21 _O- _O-

Nog geen 14 dagen over iets meer dan 2500 berichten... dat is maar iets van 178 berichten per dag... :')
 
record ?

1e post op 16 augustus 2009 om 17:45 en de laatste op 29 augustus om 18:21 _O- _O-

Nog geen 14 dagen over iets meer dan 2500 berichten... dat is maar iets van 178 berichten per dag... :')

Dat zeg ik! Record!

Ach, het geeft in ieder geval aan dat het sociale gebeuren voorop staat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan