Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
onzin, joe bar heeft het bewezen, het zit allemaal tussen je oren.

dus we horen eht zo wel van lompje, of dat waar is of niet.

overigens, mss moeten we komend jaar weer eens nieuwe groepsfoto maken? er is eht 1 en ander gewisseld in de groep.


(en ik sta er niet op :P)

Idd. Vorig jaar was ie precies de zondag voor de tentamenweek.
 
_O- _O-

Had je zelf het vorige topic de hele tijd tijd voor en nu even vragen _O- _O-
Maar blijft wel een mooie motor :Y

Toen helemaal niet opgelet en naar gekeken. Nu toevallig wel en viel het me op :P Ach...het boeit ook niet zoveel. :P Wanneer kijk je nou naar de lijst in de OP... :P
 
Hee Lotte, German style :P


full
 
Laatst bewerkt:
Vroeger als in??

En waardoor komt dat dan :)

Had jou bus uber vertraging ofzo? Ik stond 20 minuten lang op de nollenweg (7:40 tot 8:00) ... en geen bus gezien _O-

Owja goedemorgen! :W
Toen de leuke mensen er nog zaten! O-)
Nee, toen ik nog jong was! En alles kon maken.

Sander. *O* Lang niet online geweest hier! Hows life? En je nieuwe chick!? *O*


@ Daniel: Ja klopt, vertraging van dik een half uur. Kwam dus veel te laat op school!
Dat wordt wat straks op de terugweg...ik ben denk pas rond half 8 thuis! :] :')
 
Hoe is de weg naar Alkmaar (Daalmeer) vanaf Noord Scharwoude (Schagen??)

Moet zo naar een klant in de Daalmeer maar een andere klant uit de Daalmeer had er een half uur over gedaan om de wijk uit te komen.

FF afwege wat verstandig is.
Op de weg heen viel het wel mee, Komt zometeen een collega vanuit schagen hier naar toe... Zal hem is vragen
 
Moet vanmiddag ook van kantoor naar huis maar denk dat ik totaal geen last zal hebben van de sneeuw. Loop het kantoor uit even door de hal en dan de woonkamer in. :9

Maar moet nog wel een pad van 100m sneeuwvrij maken.

LET IT SNOW LET IT SNOW LET IT SNOW
 
Laatst bewerkt:
Moet vanmiddag ook van kantoor naar huis maar denk dat ik totaal geen last zal hebben van de sneeuw. Loop het kantoor uit even door de hal en dan de woonkamer in. :9

Maar moet nog wel een pad van 100m sneeuwvrij maken.


LET IT SNOW LET IT SNOW LET IT SNOW
moet je even wat Strooi zout in slaan :')

Maar ik heb vernomen dat dat op dit moment een beetje lastig is _O-
 
moet je even wat Strooi zout in slaan :')

Maar ik heb vernomen dat dat op dit moment een beetje lastig is _O-


En laten wij nou net veel hebben, kennis werkt bij de gemeente. :9 Maar dat zet ook geen sneeuw aan de dijk hoor strooien. want je moet er wel overheen blijven lopen anders bevriest het meteen weer.
 
En laten wij nou net veel hebben, kennis werkt bij de gemeente. :9 Maar dat zet ook geen sneeuw aan de dijk hoor strooien. want je moet er wel overheen blijven lopen anders bevriest het meteen weer.
ahhh vandaar dat het op is! de gemeente werkers geven het gewoon weg aan familie en vrienden... mooi is dat :')
 
Sander. *O* Lang niet online geweest hier! Hows life? En je nieuwe chick!? *O*
:W Hoooiiiiiiii Nee klopt ben ook wel druk geweest de laatste tijd.
Met mij en de motor prima (staat nu bij motoport voor inbouwen PCV met BMC filter)
dan nog afstellen en dan is ie er weer klaar voor.
en chickie die is gelukkig samen met mij, we zijn nog even weg geweest naar hamburg *O* *O* *O* HHMMMMM lekker hoor die
kerstmarkt_1.gif


hoe is het bij jou dan lekker druk!??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan