Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey giel, ik heb de scanner weer aan de praat, maar iemand was me voor in het zx10 topic, dus daar kanje die motormag vinden als je die niet al gevonden had.

Had het al gezien. Jammer dat er zo weinig over verteld wordt.
 
Prachtig.

resize
 
Je hebt in ieder geval mooi weer :')


mja ideaal is het niet, maar erg vind ik het ook niet. ik les liever in het grootste bagger weer, met een instructeur achter me die me kan corrigeren, of kan laten zien hoever ik kan gaan in de regen/sneeuw/gladheid, dan dat ik met 30graden lekker les, en 's winters in mn eentje moet zien te ontdekken wat wel/niet kan, en wel/niet slim is om te doen :]
 
mja ideaal is het niet, maar erg vind ik het ook niet. ik les liever in het grootste bagger weer, met een instructeur achter me die me kan corrigeren, of kan laten zien hoever ik kan gaan in de regen/sneeuw/gladheid, dan dat ik met 30graden lekker les, en 's winters in mn eentje moet zien te ontdekken wat wel/niet kan, en wel/niet slim is om te doen :]


Je hebt helemaal gelijk hoor :Y

Ik rij ook nog steeds en als ik zo op MF in de topics kijk zijn er al heel wat motoren in de winterslaap gebracht.

Beetje regen en wind, wat kan het schelen. Daar heb je kleding voor :Y

Als ze gaan pekelen stop ik er ook mee :o
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk hoor :Y

Ik rij ook nog steeds en als ik zo op MF in de topics kijk zijn er al heel wat motoren in de winterslaap gebracht.

Beetje regen en wind, wat kan het schelen. Daar heb je kleding voor :Y

Als ze gaan pekelen stop ik er ook mee :o

Psies... zondag lekker ritje doen in ZuidHolland met de dikkebrommerclub :] tenzij het hagelt... dan wordt het een stukje minder leuk denk ik zo...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan