Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja, ik kom er denk te vroeg en te laat langs dat ze nog aan het werk zijn :P Hopelijk dat ze bij de politie dan ook zo eerlijk zijn om er niet meer te gaan staan flitsen onder het mom van 'wegwerkers aan het werk' :z
 
kan toch ook heel gezellig zijn met jezelf? :Y
vergeet alleen niet voor de toekomstige miss of mister DD wel kaarsenstandaarts en waxinelicht houdertjes aan te schaffen, want je moet het wel een beetje romantisch kunnen maken hè :9

ik denk dat oranje bloemetjes het weer hélemaal gaan maken in 2011 hahaha
Haha ja ik zal kaarsenstandaards en waxinelichtjes kopen *O* wie weet kom ik nog wat tegen ;)

Oranje bloemetjes gaan het zeker maken in 2011 :P
 
Hier in Alkmaar ziet het wit van het zout, ik snap er helemaal niks van :?

Ik bedoel: het is toch niet glad of zitten de strooi-ambtenaren weer overuren te kalken :P
Dat ik vanmorgen van huis ging reden ze inderdaad overal, alleen waren de wegen allemaal droog dus snapte het zelf ook niet echt.
Ze zullen wel een te grote voorraad nog hebben :+
 
Zumo 220 is 312 euro, en de goedkoopste versie van Urban Rider is ongeveer 219 euro.
Het gaat mij niet direct om de prijs, maar voornamelijk om de functie. En ik ben wel bereid wat meer geld neer te leggen voor een product wat gewoon perfect zijn werk doet. :)

De Zumo 220 is ook getest en krijgt 72 punten... als oordeel goed. De 660 en de TT krijgen een zeer goed... dus... als het puur om de functie gaat en niet om de prijs moet je de 660 kopen en geen compromis sluiten *D
 
ibtl00183f.jpg


zo, op naar het nieuwe topic :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan