Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt aan jouw internet denk ik, ik heb hier al een mooie witte foto

Ah, ik ook nu.

WIT1-300x168.jpg
 
Je leest verkeerd en Mark zet het een beetje verkeerd neer.
 
Wat voor motoren heb je tot nu toe op proefgereden?
Niks :+
Maar ik heb gewoon gekeken naar budget en wat ik wil.
En de CBR1000f trekt me dan het meeste aan.
Misschien valt ie enorm tegen bij de eerste testrit maar dat merk ik dan wel.

Zondag moet in iedergeval die pleuris sneeuw weg zijn want dan ga ik er bij 1 kijken.
 
Niks :+
Maar ik heb gewoon gekeken naar budget en wat ik wil.
En de CBR1000f trekt me dan het meeste aan.
Misschien valt ie enorm tegen bij de eerste testrit maar dat merk ik dan wel.

Zondag moet in iedergeval die pleuris sneeuw weg zijn want dan ga ik er bij 1 kijken.
Hmmpf maar wel lopen mauwen op mij :+
Ga jij eens lekker een fiets kopen waar je niet weet hoe hij zit, voelt etc :?

Snorrie snorrie toch.... :N
 
hoe kan je nou weten dat een motor je het meeste aantrekt als je er nog geen meter op gereden heeft? (wat dat betreft ben ik het met suus eens)

je kan wel een voorgevoel/voorkeur voor een motor hebben, toen ik me hawk nog had, heb ik ook op diverse motoren even gereden.
wel had ik toen een voorkeur voor de VFR, en na een proefrit wist ik het zeker, die VFR was van mij!

zelfde gevoel heb ik met de Street Triple, als ik het geld en de ruimte heb, komt die er zeker ooit nog een keer bij.
Een Monster1100 of Hypermotard1100 trekt me ook nog, maar dan zal ik daar eerst een proefrit op moeten maken.

Street Triple geluidje :9~

 
hoe kan je nou weten dat een motor je het meeste aantrekt als je er nog geen meter op gereden heeft? (wat dat betreft ben ik het met suus eens)

je kan wel een voorgevoel/voorkeur voor een motor hebben, toen ik me hawk nog had, heb ik ook op diverse motoren even gereden.
wel had ik toen een voorkeur voor de VFR, en na een proefrit wist ik het zeker, die VFR was van mij!

zelfde gevoel heb ik met de Street Triple, als ik het geld en de ruimte heb, komt die er zeker ooit nog een keer bij.
Een Monster1100 of Hypermotard1100 trekt me ook nog, maar dan zal ik daar eerst een proefrit op moeten maken.

Street Triple geluidje :9~

Daarom ga ik toch ook kijken/proefrijden.
Als ik het niks vind ga ik verder kijken. (dan bij een VFR)

Kwam je morgen nog pilsje doen?
 
Wat??
Ik heb al 4x een motor gekocht zonder er ook maar een meter op te hebben gereden.

Alleen met de TRX heb ik een proefrit gedaan. Met de DR400, GSX750F, XJ550 en XJ900 niet.
De DR 400 en GSX zijn trouwens al dood...

Ligt een beetje aan de prijsklasse en wat je er zelf van verwacht. En ook hoe technisch je zelf bent.

Maar ik neem aan dat Norrie zich eerst gaat orrienteren en daarna eens een proefrit gaat doen met zo'n ding. Zo doe ik het tenminste als ik een motor voor "netjes" wil.

mvg Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan