Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, ben ook weer thuis. Ik ben wel zeiknat geregend op de terug weg. Jullie nog droog gebleven? Vond de rit wel vet, zover ik hem heb gereden. Wilde zo graag die dijk pakken maar helaas..

Maar martijn, wat was je probleem met je banden dan? Ziet er trouwens goed uit die zxr van jou!
 
Wij hebben weinig regen gezien eigenlijk.
Vooral het laatste stuk vond ik wel een goede oplossing, gewoon lekker eigen tempo rijden en aan t einde van de dijk ff wachten op elkaar.
 
Bedankt voor de complimenten heb zelf ook erg genoten.
Was wel een goeie van Richard om via Vianen te gaan, toch bijna 300 km gereden vandaag :9
Jammer genoeg trok de bewolking pas laat weg, maar gelukkig heeft het niet echt hard geregend, al was het wel jammer dat de dijk op sommige plekken flink nat was.

Ben zeker benieuwd naar het filmpje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Marthijn had er last van dat zijn achterwiel snel weg slipte (heb het een paar keer gezien, dacht dat hij gewoon soepel aan het power sliden was :P)

Verder had ik aan het eind m'n kop er niet helemaal bij, ben maar lekker rustig gaan rijden (is ook leuk hoor :P) Vond het idd een goede oplossing (van mij O-)) om steeds op elkaar te wachten.
 
@ Vinniespace: Was ik stiekem ook.... ;) Vorig seizoen wel veel mee gespeeld als het een beetje regende, maar nu was het gewoon iets té..

@ Beunhaas: Thanks, ben er ook heeeel erg blij mee. Maar mijn vriendin heeft binnekort haar lichte rijbewijs en koopt haar dan over. Wordt dan vervangen door (zie onderstaande afbeelding: Toekomstige motor met huidige vriendin). Mijn bandjes zijn een beetje op leeftijd, stammen namelijk uit '99 omdat het de originele banden zijn. Motor heeft nu vandaag nét haar 7000km gepasseerd. Profiel is nog wel goed, maar grip is gewoon te weinig als je er echt iets van gaat vragen. Laatste tijd veel rustig getourt met m'n vriendin achterop, dus dan merk je het niet zo. Maar zodra ik een beetje lekker door de bocht wilde begon ik te glijen vandaag, vooral waar het nat was. Ben ook een aantal keer aangesproken of er iets mis was waardoor ik zo glijde......

MOOI.jpg


@ Vinniespace: Het filmpje, upload je deze op youtube of vimeo? Zou ik misschien ook een ongecomprimeerde versie kunnen krijgen, dus met de compressie die de camera maakt. Als ik tijd heb maak ik even een edit van, vind ik wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor, leuk motorpak (wit en zwart blijft mooi), maar is de vriendin ook leuk? :P

Ik wil het best een keer sturen, maar het is 1GB in totaal. Voorwaarde voor het editen is dat er niet een video uitkomt waarbij er een liedje is met wat beelden erbij (dus geen deathmetal en het beeld waar ik naar de camera sta te zwaaien :P)

Nee, tuurlijk, maar moet het wel op een manier bij jou zien te krijgen. Weet je een goede upload site?
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor, leuk motorpak (wit en zwart blijft mooi), maar is de vriendin ook leuk :P

Ik wil het best een keer sturen, maar het is 1GB in totaal. Voorwaarde voor het editen is dat er niet een video uitkomt waarbij er een liedje is met wat beelden erbij (dus geen deathmetal en het beeld waar ik naar de camera sta te zwaaien :P)

Nee, tuurlijk, maar moet het wel op een manier bij jou zien te krijgen. Weet je een goede upload site?

Een aparte gmail account aanmaken en naar dat account mailen? Dan kan je ons het wachtwoord pm'en :)
 
En je huidige fiets komt uit 99 en heeft net 7000 km? :o Dat rij ik in 3 of 4 maanden

Als het alleen de achterband was die aan het glijden was is het nog wel leuk spelen eigenlijk.

En wat is er mis met deathmetal.. :+
 
@Vincent: id was een goed idee om alleen te wachten als we de dijk afgingen, zo hebben we een mooie tochtje gehad met de tips/ideeën van een aantal.
Zeker belangrijk dat iedereen weer veilig thuis komt en zich niet opgejaagd voelt.

@Marthijn: Mooie motor, komt er misschien ook nog is een keer een dame naar de meeting in de toekomst. ;)
Al word het al een leuke clubje zo, want in het begin van dit jaar waren we nog met veel minder.
Maar 7000 km is zeker weinig in 10 jaar. :o
 
@BanditGSF400: Jep, een witte...

@Vinniespace: Wat verwacht je wel van een goeie edit? Dan kan ik daar rekening mee houden, heb alleen op hele korte termijn niet zoveel tijd hoor. Transferbigfiles.com gaat tot 1gb, je kan hierbij meerdere ontvangers invoeren.

@87Rich: Motor heb ik gekocht met 1700km op de teller, daarnaast heeft ze heel lang nog bij mijn ouders op de veluwe gestaan toen ik uit huis woonde. En moest altijd alleen rijden dus dan gaan de kilometers niet zo hard. Als het een beetje geregend heeft en je trekt weg van een rotonde of een bochtje is het alleen de achterkant, dat is wel leuk., maar nu had ik er ook veel last van als ik een stuk harder wilde in een bocht waar het niet zo glad was.

@Sander1989: Voelde me ook niet echt opgejaagd, vond het alleen wel beetje jammer voor jullie dat de groep telkens wat uit elkaar viel. Kon alleen niet volledig op mijn grip vertrouwen en vond het tof dat jullie af en toe even wachtten. Ben trouwens wel van plan om meer te gaan rijden als m'n vriendin ook haar (mijn huidige) motor heeft. En net als jij zo'n circuitdagje, zo te zien heb je daar wel behoorlijk wat aan.
 
Laatst bewerkt:
En is de upload al klaar??


Even onderste link in mijn ondertekening klikken en vaak refreshen, hij is al geupload, maar nog niet te zien, omdat de server hem aan het processen is.

Het is trouwens alleen de video vanaf de helm, de rest komt later.

Ohja, post hem niet overal rond, mijn kenteken staat overduidelijk in beeld...
 
Laatst bewerkt:
Over de edit, je mag er alles mee doen hoor, ik haat alleen video's waarin de muziek meer verwachting schept dan de beelden kunnen waarmaken. :)
 
Haai!

Bij deze ga ik me even melden.
Ik ben het meisje op de bovenstaande foto ( Vriendin van Marthijn )

Ik had heel graag meegewild vandaag, maar hij wilde dit keer even alleen. Volgende keer ga ik mee hoor..

Overigens:

Je volgende fiets word een R6 2003? Goeie keus.

Ik moet denk ik dan erg mijn best doen om niet " perongeluk " de verkeerde motor te pakken. Aangezien ik verliefd ben op deze fiets... Maar eerst leren rijden..
Bedoeling is dat ik de toekomtige R6 weer overneem en Marthijn een R1 koopt.
 
Haai!

Bij deze ga ik me even melden.
Ik ben het meisje op de bovenstaande foto ( Vriendin van Marthijn )

Ik had heel graag meegewild vandaag, maar hij wilde dit keer even alleen. Volgende keer ga ik mee hoor..

Overigens:Ik moet denk ik dan erg mijn best doen om niet " perongeluk " de verkeerde motor te pakken. Aangezien ik verliefd ben op deze fiets... Maar eerst leren rijden..
Bedoeling is dat ik de toekomtige R6 weer overneem en Marthijn een R1 koopt.


Hey MotoBunny. Zoals je kan lezen vind ik het pak erg gaaf (zeker bij de R6).

Welkom iig!
Als je volgende keer als rijder meegaat op de kawa; gebruik nieuwe banden!

Succes met rijlessen, laat weten hoe het er vanaf gaat :)

poservideo van je vriend zal ik binnenkort op het web zetten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan