motortrailers huren in Antwerpse?

Karoshi

Die hard MF'er
8 apr 2004
524
0
Belgie
Oi,

Samen met een vriend van me ben ik een trip aan het plannen naar het Zuiden van Frankrijk met de motorfietsen.
We opteren voor een break met een trailer naar daar te rijden en dan daar lekker te gaan toeren samen met de vrouwtjes.

Ik heb al rondgekeken maar kon geen adres vinden in het Antwerpse die een motortrailer verhuren.

Weet er iemand toevallig een adresje?

P.S.: Ik heb de search gebruikt maar kwam niets uit.
 
Dockx (www.dockx.be)? Een gewone remorque gaat ook, hoor. Gewoon fatsoenlijk vastsjorren. OOk al gedaan...
 
Ik weet de naam niet meer maar aan de Texaco aan het ronde punt in Wommelgem (waar die Dibo car wash is) kan je trailers huren op bestelling, dus niet bij die trailerhandelaar er naast maar in de Texaco zelf.
 
dbuvens: Voor die afstand hebben we toch liever een motortrailer dat ze niet gaan schuiven ed...
Sigma: Goed plan. Ik ga daar effe informeren. Ben ook wat motorzaken aan het afbellen misschien weten die ook nog iets...
 
in waasmunster bij track op de baan st niklaas lokeren kan je een trailer huren. weet wel niet hoe veel het kost....

greetzzz
 
Dockx hebben ze niet...
Heb nu een duotrailer gevonden in het Leuvense voor iets van een 130€ voor 10 dagen dus ik denk dat ik die maar effe ga ophalen voor de trip naar Zuiden van Frankrijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan