MuKs CB-Cafe

MuK

Die hard MF'er
15 aug 2005
910
4
's-Gravenzande
zo, ik ben ook maar eens begonnen aan mijn CB cafe, sommige onderdelen zullen jullie bekend voorkomen.

verwacht maar niet dat dit in een razend tempo gaat, in verband met andere projecten en een chronisch geld tekort.

wat ik nu heb:
- aangepast cb350f frame
- RS125 voorvork met WP binnenwerk
- Koni achterveren
- caferacer tank + zit
- CB400F blok
- CB wielen

ook heb ik nog ongeveer een cb400f in onderdelen liggen ( o.a. frame incl kenteken ) wat allemaal erg in de weg ligt, dus dat is voor weinig af te halen.

hier alvast wat fotos:
full
 
zo, net weer even bezig geweest.

blok hangt er nu helemaal in, carbs gemonteerd, bobines gemonteerd en er achter gekomen dat deze benzinekraan niet past.

nu gaan we beginnen aan de draadboom, gaat ook nog leuk worden.

MuK
 
zo weer een klein updatje.

net even lagers in het voorwiel gezet, en lagerbusje gemaakt.

begint er al lekker uit te zien 8-)
full
 
In vergelijking met standaard zaadvering zul je het verschil met de konis wel merken. Meestal wel een stuk stugger. Maar ik had op m'n cb400 koni's van een ouwe soes 750 geschroefd, dat was een beetje teveel van het goeie kwa strak veren.

En met zo'n leuke voorvork is het misschien wel interessant om iets modernere achterveren te gebruiken???
 
Meestal wel een stuk stugger. Maar ik had op m'n cb400 koni's van een ouwe soes 750 geschroefd, dat was een beetje teveel van het goeie kwa strak veren.

Dus nu zit jij met twee koni's voor een ouwe soes 750 in je maag :?
Ik wil je er wel vanaf helpen hoor O-)
 
leuk project!

ik heb m toen die in elkaar zat 1 keer eerder gezien, stond ie samen met de mijne in veenendaal te pronken tussen al het recentere spul.

full
 
ik heb eventueel wel interesse in de 400f in onderdelen.
je kunt me mailen
addijos@home.nl
ik ga 16 aug.met vakantie
Groet
Jos
 
weg oma,


de dagen worden korter, het word kouder, tijd voor de CB!

nog zat te doen, maar er zit vordering in.

- kabelboom gemaakt
- ander ( voor anderen bekend blok ) ingehangen
- veel kleine klusjes

cbcaf031.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan