Ik heb sinds 2 weken een nieuwe fazer 2004 en ben er echt heel blij mee.
Ben dan ook hier verzeild geraakt en heb al veel geleerd.
Toch kwam ik geregeld een "slippende koppeling" tegen.
Heb effe de search gebruikt en daar ging het vooral over olie (synthetisch, mineraal,... ) en koppelingsplaten met bijbehorende veren.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel.
Wat is nu eigenlijk een slippende koppeling en hoe merk je dat? Is een slippende koppeling wanneer je te vroeg op het gas gaat en de koppeling nog niet compleet hebt gelost dat ie effe in toeren jaagt?
Om de hoeveel km moet ik dan de olie vervangen?
Alvast bedankt om deze nieuweling een beetje te helpen
Ben dan ook hier verzeild geraakt en heb al veel geleerd.
Toch kwam ik geregeld een "slippende koppeling" tegen.
Heb effe de search gebruikt en daar ging het vooral over olie (synthetisch, mineraal,... ) en koppelingsplaten met bijbehorende veren.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel.
Wat is nu eigenlijk een slippende koppeling en hoe merk je dat? Is een slippende koppeling wanneer je te vroeg op het gas gaat en de koppeling nog niet compleet hebt gelost dat ie effe in toeren jaagt?
Om de hoeveel km moet ik dan de olie vervangen?
Alvast bedankt om deze nieuweling een beetje te helpen