Nederland Oost topic 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
J@zz nog bedankt voor het aanbod van Motogp3 :b
En tukker kun jij dat niet even branden???? Had het al eerder gevraagd maar u leest niet. Anders moet ik helemaal naar Tubbig en ik ben zo bang voor die kloosteresweg ;(Je ballen hangen kennelijk op je lange tenen. Even je broek dichten.
_O- _O- _O- _O-
Crisis weer wat gemist hiero *D
Moest er wel waanzinnig om lachem wat een taal hiero
Ik was ook weer in deel 22 aanwezig :W :W :W :W
 
ah kijk. daar was deeltje 22 ook alweer. *O*

bij deze meldt ik me hier ook weer present. en onze meester voor nu is dus arjo? zijn we mooi klaar mee :9 :9

avond mensen :W :W :W
 
voor de openings post:

heb ff crea bea er deel 22 van gemaakt ipv dat er nog steeds deel 20 staat:

full


Grtzz Frank
 
Ze vind je SV niet mooi ... :X _O- ... Ik wel hoor ... Fazer kopen..Iemand? :+
 
Laatst bewerkt:
Zo, kom net terug uit Oldenzaal. Lekker weertje zeg, was helemaal drijfnat met die motregen en harde wind -O- . Overigens was ik op de GN250. Wilde wegrijden op de Impulse, komt er één naar buiten rennen om me tegen te houden. Achterlamp kapot B| .

Enneuh, niet dat ie zomaar even te vervangen is :N . We hebben al geprobeert de achterkap eraf te krijgen, aangezien de achterlamp alleen van binnenuit bereikbaar is, maar tot nu toe komen we niet eens in de buurt van de schroefjes die we moeten hebben B| . Kortom: Weer een probleem. Zit echt niet mee.

Enneuh, voor diegenen die de weg nog op moeten, kijk goed voor/achter je. Ben net zelf bijna 2 keer aangereden en zag een man op een fiets die het moest ontgelden, omdat hij over het hoofd werd gezien :X . Gelukkig was 'ie alert en ging alles nog nét goed.
 
nr 22 alweer, gaat lekker dus, maarehm margreetje is helemaal geen mod meer? Of krijgt ze de kans gewoon niet meer?

anyway anyhow, fijne avond iedereen

:]
 
nr 22 alweer, gaat lekker dus, maarehm margreetje is helemaal geen mod meer? Of krijgt ze de kans gewoon niet meer?

anyway anyhow, fijne avond iedereen

:]
Sja, anderen zijn sneller denk ik... Heb zelf nog nooit ook maar de kans gehad om er één te starten, maar goed... Geloof dat ik daarintegen wel weer goed bijdraag aan het vullen van het topic :+ .
 
Sja, anderen zijn sneller denk ik... Heb zelf nog nooit ook maar de kans gehad om er één te starten, maar goed... Geloof dat ik daarintegen wel weer goed bijdraag aan het vullen van het topic :+ .
Er is natuurlijk maar één échte topicstarter O-)

Rest is allemaal wanna-be topic-founder...........................

8-)



edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Er is natuurlijk maar één échter topicstarter O-)

Rest is allemaal wanna-be topic-founder...........................

8-)
We hadden het over een "starter" en niet over een "founder" he :9 . Wil je nu een schouderklopje omdat je je werk zo goed hebt gedaan? _O- :P


@TS (dus jij niet, BGL :+ ): Ik heb nog een piccie van de Impulse, weet zo niet waar die pics gehost staan, maar hier issie te vinden



Als je die ff in de openingspost onder m'n andere piccie wilt plakken, ben ik je daarvoor zéér dankbaar.........


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan