Newbies #16 - Waar de snelle groep het niet kan bijhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sandertjer, voglens mij had ik het ten tijden van Lankho ook aangegeven, ik onderhoud dit optic liever zelf, aangezien er een groot aantal wijzigingen aan gaan komen..

Men kan best 2 pagina's over de 100 heen gaan, zodat ik de dag erna een topic aan kan gaan maken :/
 
Sandertjer, voglens mij had ik het ten tijden van Lankho ook aangegeven, ik onderhoud dit optic liever zelf, aangezien er een groot aantal wijzigingen aan gaan komen..

Men kan best 2 pagina's over de 100 heen gaan, zodat ik de dag erna een topic aan kan gaan maken :/

Slotje zat er al heel vroeg op, duws geen topic -O-
 
Sandertjer, voglens mij had ik het ten tijden van Lankho ook aangegeven, ik onderhoud dit optic liever zelf, aangezien er een groot aantal wijzigingen aan gaan komen..

Men kan best 2 pagina's over de 100 heen gaan, zodat ik de dag erna een topic aan kan gaan maken :/
Sowieso ivm omstandigheden is het handiger dat Dennis (met paul) dit blijft oppakken :Y
 
Even iets anders. Het is ook niet het einde van de wereld. Als er wijzigingen in moeten komen kan je die natuurlijk ook gewoon naar de huidige TS pm'en/mailen. Als Dennis en/of Paul online zijn en een nieuw topic maken, uitstekend. Maar bij 2.500 is een topic gewoon vol, en een paar posts meer of minder maakt niet uit, maar voorstellen dat we dan een paar pagina's verder moeten is IMHO even een stap te ver.

Topic's duren hier ook nooit zo lang, dus als je wijzigingen niet wil mailen/pm'en kan je ook gewoon even wachten tot je weer TS bent van een volgend topic.

:]
 
ja vindt het echt zonden dat poekie dit topic opent niet geopend heeft ;(
Had nog wel zo leuke topic titels naar hem gestuuurd !!!
Wij newbies -het gespam gaat harder dan ik hebben kan​
 
Laatst bewerkt:
ja brand nog steeds maar ik ga echt nou niet meer naar buiten weer gewoon nu al 35 graden en het is nog niet eens 3 uur !!!!
We Feeling hot hot hot We feeling hot hot hot
 
ja brand nog steeds maar ik ga echt nou niet meer naar buiten weer gewoon nu al 35 graden en het is nog niet eens 3 uur !!!!
We Feeling hot hot hot We feeling hot hot hot

Pfff watje, die hulpdiensten staan gewoon met hun pakkie aan te blussen en te zweten :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan