Newbies #16 - Waar de snelle groep het niet kan bijhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de eerste bui op buienradar trekt er waarschijnlijk langsheen -O-

Jammer anders hadden ze toch even wat verkoeling gehad, en een beetje hulp van de natuur zelf :)

images.aspx
 
nee maar zal wel liggen gewoon veel te droog is een of kortsluiting of dat iemand een puik weg heeft gegooit want is bij een fietsroute begonnen waar ook nog een eletrokastje stond!!
maar komt allemaal wel goed brand niet meer zo extreem als gisteren alleen zijn nog wel veel man bezig met naar blussen
 
Als Dennis het topic zelf weer wil hebben..


... Betekent het dat we kei veel moet spammen vandaag!! })
 
hahaha ja en ik ga dadelijk lekker in de snik hete zon werken :r heb er nu al geen zin in loop hier al te zweten en te steunen en ik loop alleen in mijn boxer :Y wel leuk voor de overkant })
 
we (ik en mijn collega's) hebben de hele week groene week gehad, wat inhoudt dat we alleen maar in het veld zijn geweest en onze basis militaire vaardigheden hebben beoefend. wij kregen een code rood, wat inhoudt dat er ALLEEN midden op zandpaden geschoten mocht worden. roken eigenlijk niet, maar dat deden we dan ook maar midden op het zandpad....
 
we (ik en mijn collega's) hebben de hele week groene week gehad, wat inhoudt dat we alleen maar in het veld zijn geweest en onze basis militaire vaardigheden hebben beoefend. wij kregen een code rood, wat inhoudt dat er ALLEEN midden op zandpaden geschoten mocht worden. roken eigenlijk niet, maar dat deden we dan ook maar midden op het zandpad....
Groene week *O* Leuk..
Wat doe je precies?

Ben recentelijk ook op groen week geweest.. Had ik een teek gekregen en nu lijkt het erop dat er een kring gaat ontstaan om de beet heen.. :( Maandag even naar het MGD..
 
Laatst bewerkt:
Groene week *O* Leuk..
Wat doe je precies?

Ben recentelijk ook op groen week geweest.. Had ik een teek gekregen en nu lijkt het erop dat er een kring gaat ontstaan om de beet heen.. :( Maandag even naar het MGD..
op dit moment zit ik in paraat in ermelo. bij 472 mogoscie.
maar dit is een wachtklik. Ben in opleiding voor AMV'er.

vwb die kring, zet er met pen oid een kring omheen. dan kun je in de gaten houde of de kring groter wordt....

wat doe jij dan?
 
op dit moment zit ik in paraat in ermelo. bij 472 mogoscie.
maar dit is een wachtklik. Ben in opleiding voor AMV'er.

vwb die kring, zet er met pen oid een kring omheen. dan kun je in de gaten houde of de kring groter wordt....

wat doe jij dan?
Oh.. Ik weet nog niks van de grote boze buitenwereld.. KMA.. :$
In februari ga ik naar AOCS voor me VTO voor LVL.. *D

Bedankt voor de tip vwb de beet.. Zal het gelijk even doen.. :Y
Binnen hoeveel tijd wordt zo'n kring groter? Gaat zeker een aantal dagen overheen?
 
Laatst bewerkt:
Oh.. Ik weet nog niks van de grote boze buitenwereld.. KMA.. :$
In februarie ga ik naar AOCS voor me VTO voor LVL.. *D

Bedankt voor de tip vwb de beet.. Zal het gelijk even doen.. :Y
Binnen hoeveel tijd wordt zo'n kring groter? Gaat zeker een aantal dagen overheen?
LVL, hoe kom je daar zo bij dan? dat vraag ik me altijd af hoe iemand bij een bepaalde functie komt :+ en waarom als militair ;) ?

dat een kring groter wordt hoeft niet altijd iets te betekenen. het is voor de doc wel handig ter info dat je dit in de gaten hebt gehouden. hoelang het duurt voor een kring groter wordt is verschillend. dit zal wel dagelijks te zien zijn vermoed ik.
 
Even iets anders. Het is ook niet het einde van de wereld. Als er wijzigingen in moeten komen kan je die natuurlijk ook gewoon naar de huidige TS pm'en/mailen. Als Dennis en/of Paul online zijn en een nieuw topic maken, uitstekend. Maar bij 2.500 is een topic gewoon vol, en een paar posts meer of minder maakt niet uit, maar voorstellen dat we dan een paar pagina's verder moeten is IMHO even een stap te ver.

Topic's duren hier ook nooit zo lang, dus als je wijzigingen niet wil mailen/pm'en kan je ook gewoon even wachten tot je weer TS bent van een volgend topic.

:]
Een stap te ver? :') Man, het is niet meer dan een policy binnen het forum om bij 2500 posts een nieuw topic te beginnen, veel topics zitten intussen al over de 4000 posts. Paul en ik stoppen veel moeite en zorg in het topic en hebben in het verleden veel tijd en moeite gestopt in ritjes e.d.

SO WHO PRESSED THE FREAKIN TRIANGLE?:!@#!#@&U*YAFHuiajksnfauihyR*(@RN

*meerellen doet*

O-) :j
 
Een stap te ver? :') Man, het is niet meer dan een policy binnen het forum om bij 2500 posts een nieuw topic te beginnen, veel topics zitten intussen al over de 4000 posts. Paul en ik stoppen veel moeite en zorg in het topic en hebben in het verleden veel tijd en moeite gestopt in ritjes e.d.

SO WHO PRESSED THE FREAKIN TRIANGLE?:!@#!#@&U*YAFHuiajksnfauihyR*(@RN

*meerellen doet*

O-) :j
Dat vind ik ook geweldig dat jullie dat doen :Y Hopelijk gaat dat gewoon zo door ;)

Ik vind alleen je nieuwe avatar nie zo :/
 
@ Miezjell:

Een rode kring rond de beet
Een rode kring rondom de tekenbeet is vaak het eerste signaal van besmetting met de ziekte van Lyme. Maar ook als dit verschijnsel ontbreekt kun je de ziekte hebben opgelopen. Controleer na een wandeling vooral je oksels, knie- en armplooien: de teken zoeken namelijk graag warme plekken op. Wie na een tekenbeet ziek wordt en koorts krijgt moet onmiddellijk een dokter bezoeken.

So hurry op go see tha doctor! :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan