Newbies #2 De rijdende Pannenkoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net een uur door ontzettende plensbuien gereden. Niet normaal hoeveel water op de weg, en er was werkelijk waar niets meer droog :+

En nu zit ik binnen, en is het DROOG :(
 
Moggu allemaal, werd vanmorgen wakker en zag alleen maar regen hier , dus ben maar snel weer terug in mijn bedje gekropen.
Ik weet niet of er mensen zijn die komende woensdag vrij zijn maar het schijnt (op bevrijdingsdag) waanzinnig weer te worden, misschien een ritje??
 
Moggu allemaal, werd vanmorgen wakker en zag alleen maar regen hier , dus ben maar snel weer terug in mijn bedje gekropen.
Ik weet niet of er mensen zijn die komende woensdag vrij zijn maar het schijnt (op bevrijdingsdag) waanzinnig weer te worden, misschien een ritje??

Leuk *D *D
Ik ben in!!
 
Laatst bewerkt:
Moggu allemaal, werd vanmorgen wakker en zag alleen maar regen hier , dus ben maar snel weer terug in mijn bedje gekropen.
Ik weet niet of er mensen zijn die komende woensdag vrij zijn maar het schijnt (op bevrijdingsdag) waanzinnig weer te worden, misschien een ritje??

Sounds like a plan :Y
 
Woensdag, route op basis van de Voorjaarsrit, iets langer, zo een 180 kilometer, meer dijkjes, verschillende tempo groepn, kleine groepjes (max 8 per groep) en een heerlijk stralende zon *O* . Goed voorstel :P ?

Wie zijn er als voorrijders beschikbaar?

Meeting-Manager is in de maak :Y . Groepen als volgt:
Rustige groep = we houden ons aan de regels :z
Vlotte groep = we rijden wat vlotter door, maar nog wel op een nette manier :]
Snelle groep = remmen, wat is dat :? })
 
Laatst bewerkt:
En weer snel en normaal!

Mochten er genoeg voorrijders zijn, dan kunnen we drie tempo's/groepen maken. Maar ik denk dat we voor woensdag de normale/langzame groep wel kunnen schrappen :P . Zelf wil/ga ik de vlotte groep (niet de snelle!) groep wel voorrijden :]
 
Laatst bewerkt:
Mocht ik vrij hebben, dan rij ik snel wel voor, mochten daar vanuit de newbies geen bezwaren tegen zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
Objection!


Grapje. Ik vond je lekker voorrijden dus zou nice zijn als je vrij was :Y
 
Laatst bewerkt:
BMW :D R1150Rt of R1200RT :D Machtige Slagschepen :P

newbie op de RT nee in dat geval ga ik toch voor f800s of als 't een boxer moet/mag zijn de r1100s

maar eerst 't goede nieuws!
startkabel hielp 'm in een vloek en een zucht (eigenlijk nog sneller) weer aan de praat
en dat koppelingsverhaal was zodra hij liep ook wel... iets met koud en olie of zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan