Newbies #2 De rijdende Pannenkoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol iedereen online! ( niet raar met dit weer, alleen maar regen!!!)
 
Ik meld me even OVB aan. Ga donderdag wss met zusje op de motor naar A'dam, maar ze heeft nog nooit acherop gezeten. Dus misschien dat ik haar dan meesleur :+
Maar moet even nog verder planning bekijken :P
 
ik moet woensdag gewoon werken :( misschien kan ik vrij regelen in de middag

[me="Mudchains"]moet ook alles nog overdragen ivm nieuwe job waar ik 1 juni ga beginnen[/me]
 
Jammer, kan er woensdag ivm werk ook niet bij zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mochten er genoeg voorrijders zijn, dan kunnen we drie tempo's/groepen maken. Maar ik denk dat we voor woensdag de normale/langzame groep wel kunnen schrappen :P . Zelf wil/ga ik de vlotte groep (niet de snelle!) groep wel voorrijden :]

Ik wil de normale of vlotte groep wel voorrijden :)
 
Laatst bewerkt:
newbie op de RT nee in dat geval ga ik toch voor f800s of als 't een boxer moet/mag zijn de r1100s

maar eerst 't goede nieuws!
startkabel hielp 'm in een vloek en een zucht (eigenlijk nog sneller) weer aan de praat
en dat koppelingsverhaal was zodra hij liep ook wel... iets met koud en olie of zo

f800s :9~ , Hey ik was een newbie op een Ketel/Baksteen/groot :P
 
Ik sta nu bij snel, maar ga misschien bij vlot. Even kijken hoe snel snel gaat zijn :)
In principe is 't gewoon dezelfde snelheid als vorige rit, het laatste stuk. Voor dat stuk was er geen mogelijkheid tot snel rijden ivm binnen de bebouwde kom, omwegen wegens rotte dijk of enkel rechtdoor (dus niet interessant).
Daarbij wordt er met snel ook gewoon rekening gehouden met de rest en kan je eventueel gerust een stapje terugzetten en wachten op de andere groep tijdens een pauze, zoals vorige keer ook de mogelijkheid was :)

Overigens heb ik inderdaad vrij woensdag, dus de snelle voorrijdersplek is bezet ovb van het weer *O*
 
:^

Dit jaar is 5 mei een gewone werkdag..helaas ;)
Elk jaar is 5 mei een gewone werkdag, volgens sommige CAO's is 5 mei tijdens een lustrumjaar (inderdaad eens in de 5 jaar, 2005, 2010) een verplichte vrije dag, maar ook dat geldt niet overal..
 
In principe is 't gewoon dezelfde snelheid als vorige rit, het laatste stuk. Voor dat stuk was er geen mogelijkheid tot snel rijden ivm binnen de bebouwde kom, omwegen wegens rotte dijk of enkel rechtdoor (dus niet interessant).
Daarbij wordt er met snel ook gewoon rekening gehouden met de rest en kan je eventueel gerust een stapje terugzetten en wachten op de andere groep tijdens een pauze, zoals vorige keer ook de mogelijkheid was :)

Overigens heb ik inderdaad vrij woensdag, dus de snelle voorrijdersplek is bezet ovb van het weer *O*

*O* Ik ga starten bij snel!
 
Laatst bewerkt:
Ow, woensdag heb ik misschien ook vrij! Misschien kom ik ook wel even buurten ;) Weer even een beetje in het ritme komen. Al dat functioneel woon-werk rijden is ook niet al te best voor je rij ritme!

@JaCinta: Van mij mag je mee rijden hoor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan