Newbies #2 De rijdende Pannenkoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Soadmaggot
Ik heb me aangemeld!!! Ik zit trouwens nu in Leusden en niet Hoogland nog weekje, kijken we wel even waar we dan afspreken.

Kan ik eindelijk ook een keer mee op mijn eigen motor, alleen klein detail, mijn uitlaat is helemaal open omdat hij gescheurd is......misschien handig als ik standaard ergens achterin rijd :S
 
@Vertex
Leuk dat je mee gaat *O*

@JaCinta
Je had laatst toch je uitlaat laten lassen :? ? Waar is hij doorgescheurd :o ? Als je in de buurt van Artifex gaan rijden valt je uitlaat niet op :+ . Leusden en Hoogland liggen toch niet zo ver uit elkaar? En anders een kaartje printen, in plastic en dan op de tank plakken :+ . Tot zondag :W.
 
@JaCinta
Je had laatst toch je uitlaat laten lassen :? ? Waar is hij doorgescheurd :o ? Als je in de buurt van Artifex gaan rijden valt je uitlaat niet op :+ . Leusden en Hoogland liggen toch niet zo ver uit elkaar? En anders een kaartje printen, in plastic en dan op de tank plakken :+ . Tot zondag :W.


Ja ik had hem laten lassen, maar verkeerd teruggezet aan de verkeerde kant van ophangdingetje. Wilde liever eerst even naar de mac dan terug zetten, maar toen kwam ik dus terug en toen was hij voor 2/3 opgescheurd. Ging vrijdag rijden en toen kwam ik erachter dat hij rondom helemaal open was gescheurd!!! Het zijn nu gewoon 2 stukken, heb maar even heel lief gelacht toen ik de politie tegemoet kwam hahahaha...
 
O.o stoute meid... hehehe mss eens kijken of je ergens wat 2e hands kan vinden op een sloop of ergens anders ?
 
Ja kijk wel even wat ik doe, ik ga binnenkort wel opnieuw laten doen als dat nog kan...of ik laat het zo, horen ze me altijd aankomen haha

Dan ga ik idd wel bij artifex rijden...haha

Leusden en Hoogland liggen minder dan 10 minuutjes van mekaar
 
@JaCinta
B| Dat is niet handig nee :N . Waar is de uitlaat gescheurd :? Bij de spruitstukken, bochten, collector of de overgang van de pijp naar de einddemper? Even uit het hoofd: WAS het één geheel, het complete uitlaatsysteem? Staat me vaag iets van bij dat Suzuki er één compleet geheel van heeft gemaakt. Een andere demper erop schroeven wordt dan ook meteen een stuk lastiger :/ . Bij veel andere motoren kan je namelijk zo een andere einddemper opzetten, dat is weer een los stuk namelijk.

@Jazzuki
Als je blond, vrouwelijk en een lief lachje hebt, dan kom je met een hoop dingen weg hoor :Y . *mompelt iets over Heleen en een sticker op de kentekenplaat*
 
Laatst bewerkt:
Ja kijk wel even wat ik doe, ik ga binnenkort wel opnieuw laten doen als dat nog kan...of ik laat het zo, horen ze me altijd aankomen haha

Dan ga ik idd wel bij artifex rijden...haha

Leusden en Hoogland liggen minder dan 10 minuutjes van mekaar
Zoals ik zei: gooi even je DM aan, dan kunnen we e.e.a. doorspreken kwa afspreekpunt ;)
 
Zoals ik zei: gooi even je DM aan, dan kunnen we e.e.a. doorspreken kwa afspreekpunt ;)

Wat is DM nou weer :? ? Ik mag dan geen (eigen) mobiel hebben, maar ook dit is weer nieuw voor me :+ . Of bedoel je soms je privé discussies van het MF ;) ?
 
Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk het verschil met normale en gemiddelde groep?

Normaal = rustig = aan alle regels houden
Gemiddeld = vlot = we rijden wat vlotter door, maar nog wel op een nette manier

Rustig, Vlot en Snel zijn de nieuwe benamingen. Hopelijk zijn deze net iets duidelijker dan de oude namen (normaal, gemiddeld en snel) ;) .
 
Laatst bewerkt:
Het is een hele rare uitlaat. Voor de demper zit een aliminium stukje. Daarom heen zit die demper. Maar voor dat aliminium stukje daar begint pas die pijp, die gast had gemaakt. Maar hij zei dat aliminium lassen moeilijk was dus kijk wel wat ik ga doen, ik vind zelf niet zo erg, hij kan niet in mijn wiel komen, ja zo los zit ie hahaha...

@ Soadmaggot, wat is DM? of ben ik nu heel blond? :)
 
@Ilse
*O*

@JaCinta
Oké en van dat verhaal snap ik dan weer niks _O- . Is het nog veilig te rijden? Of maak er anders even een foto van :+ . Even afhankelijk van de grootte van de scheur en de plek zou je het voor nood nog kunnen dichten met alu-tape. Maar dat is meer een nood-oplossing, niet iets om langer mee door te rijden. Vaak gaat ook alu-tape vrij snel weer stuk
Je bent trouwens niet de enige ;) . Ik weet ook niet wat een DM is :$ . Maar volgens bij bedoelt SoaDmaggot dat je je Privé Berichten aan moet zetten :Y . Bovenste balkje --> voorkeuren --> derde hokje aanvinken (Privéberichten toestaan?) --> Verstuur alle wijzigingen --> klaar

@Sandertjer
:W


Goed plan, ik ga ook m'n bed maar eens opzoeken :z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan