Newbies #2 De rijdende Pannenkoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Xevoo"]is ook weer thuis, is er een heel ritje gepland![/me]

Even zwaaien :W

Ik ga ovb wel mee, ligt een beetje aan het weer, m'n stage enz :')
 
Morguh! :W

Vriendin naar station brengen, gaat 8 dagjes :') naar Berlijn, gelukkig heeft ze het weer niet mee }) gna gna gna :P
 
Voor jou is het vroeg, voor mij is het laat. Toch is de tijd bijna hetzelfde. Sterker nog, de eerste van vandaag is eerder dan de laatste van gisteren.

Zo zie je maar weer, alles is relatief.
 
Laatst bewerkt:
Info-post Newbie Vrijheidsrit, 5 mei 2010

Datum: woensdag 5 mei 2010
Tijd verzamelen: 10.00 uur
Beginnen met rijden: 10.30 uur
Einde: bedoeling is rond 17.00 uur
Lengte route: 182 kilometer
Groepen: 3 groepen, maximaal 8 personen per groep
Inschrijven: http://www.meeting-manager.nl/686/ <--- HIER aanmelden!

Groepen:
Er zijn aankomende zondag maarliefst 3 voorrijders beschikbaar: SoadMaggot, Brockhaus en Paul_K. Om de groepen hanteerbaar te houden is er een maximum van 8 motoren per groep. Ook is er weer een onderverdeling gekomen aan de hand van het tempo. Mocht er voor een bepaalde groep geen animo zijn, of te weinig, dan kan het zijn dat er een tempo geschrapt wordt. Daarom is het van belang om in de Meeting-Manager ook bij locatie aan te geven welk tempo je graag wilt rijden. Hieronder een indicatie van de tempo's
Rustige groep = we houden ons aan alle regels :z
Vlotte groep = we rijden wat vlotter door, maar nog wel op een nette manier :]
Snelle groep = remmen, wat is dat :? }) *note: snel is zoals er afgelopen zondag in de snelle groep gereden is. Het is dus geen suicidaaltjes groep!

Belangrijke plaatsen:
Startpunt: McDonalds IJselstein, Lorentzlaan 1, 3401MX IJselstein
Veerpont Bergstoep: eerde deel van de route, prijs onbekend
Eerste stop: Boulevard Gorinchem (geen PIN)
Tweede stop: Tankstation Total (Geen dames WC)
Derde stop: De Waterspiegel
Veerpont Eck en Wiel: in het vierde deel van de route, kosten 1,- euro (gepast betalen gewenst)
Eindpunt: McDonalds IJselstein, Lorentzlaan 1, 3401MX IJselstein

De route
Zoals 'gewoonlijk' weer in GPS formaat beschikbaar. Stuur mij een mailtje/PB'tje met daarin je e-mail adres, dan stuur ik het zo spoedig mogelijk door. Fouten kunnen niet uitgesloten worden en het gebruik is geheel op eigen risico. Deze route is enkel en alleen een indicatie voor het rijden van een tourrit, waar vanaf geweken kan en mag worden. Het volgen van een eventuele voorrijder is uiteraard ook volledig op eigen risico.
Beschikbare formaten:
-MPS file
-GPX file
-GDB file
-ITN file (voor de TomTom's) (nog in de maak)

Kaartje van de route:
[afbeelding]

Snelle groep = remmen, wat is dat :? }) *note: snel is zoals er afgelopen zondag in de snelle groep gereden is. Het is dus geen suicidaaltjes groep!


_O-

totdat we een dijk tegenkwamen die meer uit kiezel bestond dan weg :')
 
Laatst bewerkt:
en weer bijgelezen. wat is het toch kut als je laptop kapot is :X

ik kijk t even aan voor woensdag, maar als ik mee ga, dan ga ik mee op de dodemansrit :Y *D
 
Wie is de schuldige en heeft Regen AAN gesmst B| tis bok koud en klote weer :X

[me] [w]cheapticktes.nl snel functie enkeltje hawaii *O* [/me]
 
Verlate moge! (was er al wel om 8 uur, maar was eff bezig met bezigheden zeg maar). Strakkies eff de dealer bellen om te vragen wat er loos is/was met mn fietsje... Ben erg benieuwd!
 
Lol, leuk weekend dus, morgen werken, woensdag vrij en dan op het motortje! :Y

doodsaai weekend.

en dan denk je zondag nog te gaan sqaushen, krijg je een gevalletje verkeerd gelegen met slapen, nekkramp. en koppijn. B|

maar wel eerst de twingo van een vriendin van me en haar vriend schoon gemaakt voor verkoop...

uitzuigen en leegtrekken..

om daarna die auto de wasbox in te drukken.. afblazen...

en toen kregen we het idee om die vrouw na te doen.. deuren open, en blazen maar :+

auto is nu wel schoon en fris. en droog ook nog.... na een rondje 100km op heet stoken :')
 
Ben benieuwd, hoelang staat je fiets er al?

Donderdag gebracht....meneer zei dat er wellicht iets met de radiator was. Zaterdag hebben ze m open gemaakt. Vanmiddag eff bellen wat er precies aan de hand is en hoe lang t gaat duren. Als ze onderdelen moesten bestellen kwamen die waarschijnlijk vandaag binnen of morgen. En dan is ie hopelijk morgen, anders donderdag of vrijdag klaar. Zal wel tijd worden...mis mijn fijne fietsje! :] Het lijkt allemaal langer te duren door die feestdagen die er tussen zitten... :P
 
Laatst bewerkt:
Woensdag gaat het voor mij niet worden. '(

Iets met een herkansing en een werkgever die niet aan 5 Mei doet. :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan