Newbies #3 - Waar de kakdijken je om de oren vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is er in amersfoort te doen dan?

en waar in amersfoort? :+
Bij de McDonalds, komen over het algemeen de 'posers' van MF hun kunsten vertonen (wheelies, burnouts) en komt de politie met een half uur aankakken :Y

Google Maps

Morgen Yce :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi! Ik moest hier verder gaan praten als ik het goed begreep :P Een van jullie vroeg of ik nog leef, ja hoor ik leef nog! Kwas wel moe zeg, en pijn in mn benen :P Over 3 kwartier gaan we weer, dan bijna alleen maar snelweg! En nee mn zus heeft me nog niet overgehaald om ook rijbewijs te gaan halen, moet nog aan mijn auto beginnen!
 
Bij de McDonalds, komen over het algemeen de 'posers' van MF hun kunsten vertonen (wheelies, burnouts) en komt de politie met een half uur aankakken :Y

Google Maps

Morgen Yce :W
:} :9~ :}

Hoi! Ik moest hier verder gaan praten als ik het goed begreep :P Een van jullie vroeg of ik nog leef, ja hoor ik leef nog! Kwas wel moe zeg, en pijn in mn benen :P Over 3 kwartier gaan we weer, dan bijna alleen maar snelweg! En nee mn zus heeft me nog niet overgehaald om ook rijbewijs te gaan halen, moet nog aan mijn auto beginnen!
Heel goed! eerst auto dan motor :Y
 
Hoi! Ik moest hier verder gaan praten als ik het goed begreep :P Een van jullie vroeg of ik nog leef, ja hoor ik leef nog! Kwas wel moe zeg, en pijn in mn benen :P Over 3 kwartier gaan we weer, dan bijna alleen maar snelweg! En nee mn zus heeft me nog niet overgehaald om ook rijbewijs te gaan halen, moet nog aan mijn auto beginnen!
En dan heb je nog niet eens zelf gereden -O- Moet toch wel eerlijk zeggen dat m'n linkerpols vandaag aardig brak is.

Heel goed! eerst auto dan motor :Y
Scheelt je ook zeer veel met je motorrijbewijs, om ervaring met de auto te hebben. Hoef je niet van scratch af aan te leren kijken e.d.
 
En dan heb je nog niet eens zelf gereden -O- Moet toch wel eerlijk zeggen dat m'n linkerpols vandaag aardig brak is.Scheelt je ook zeer veel met je motorrijbewijs, om ervaring met de auto te hebben. Hoef je niet van scratch af aan te leren kijken e.d.

ik vind ook serieus dat de wegervaring die je opdoet tijdens het auto rijden een ENORME bijdrage levert aan hoe je op de weg bent als motorrijder...
Ik heb van beide gevallen vrienden en mensen die al een B RBW hebben rijden toch echt beter en veiliger en rustiger :Y
 
ik vind ook serieus dat de wegervaring die je opdoet tijdens het auto rijden een ENORME bijdrage levert aan hoe je op de weg bent als motorrijder...
Ik heb van beide gevallen vrienden en mensen die al een B RBW hebben rijden toch echt beter en veiliger en rustiger :Y
Dat, en daarnaast zijn er een grote hoeveelheid rijscholen die je waarschijnlijk zonder auto-rijervaring niet aan zullen nemen :)

Motorrijden is al een kwestie van HEUL veel kijken, anticiperen, opletten, aanpassen, inschatten, etc. Zonder rijervaring met de auto mis je gewoon een heel groot vak ervaring en basis, waardoor je én meer lessen kwijt zal zijn, maar ook als je eenmaal je bewijsje hebt een stuk minder bent voorbereid op het 'echt' rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eerst mn autorijbewijs gehaald....maar toen ik weer ging lessen voor de motor werd mijn autorijden ook weer beter. Met name het 'kijk'gedraag wordt dan weer even op scherp gezet. Maar de ervaring met autorijden neem je zeker mee in je motorrijden!
 
Dat, en daarnaast zijn er een grote hoeveelheid rijscholen die je waarschijnlijk zonder auto-rijervaring niet aan zullen nemen :)

Motorrijden is al een kwestie van HEUL veel kijken, anticiperen, opletten, aanpassen, inschatten, etc. Zonder rijervaring met de auto mis je gewoon een heel groot vak ervaring en basis, waardoor je én meer lessen kwijt zal zijn, maar ook als je eenmaal je bewijsje hebt een stuk minder bent voorbereid op het 'echt' rijden.
Nou ik ken geen motorrijschool die je niet aanneemt hoor :P Je bent verplicht om eerst je theorie te halen.. das dan wel weer zo

but bout the rest; I totally agree :Y
 
Ik heb bij een super rijschool gelest; Van de Top in Bennekom. Echt, Erik en Tessa zijn geweldige instructeurs en ook de super sfeer draagt bij aan de super resultaten die ze boeken. 2009 waren ze de best scorende rijschool van Nederland volgens het CBR. En ookal zijn zowel mijn vriend als ik al meer dan anderhalf jaar klaar met lessen, nog steeds komen we met enige regelmaat bij de rijschool om gezellig bij te kletsen, motoren te kijken en tips te krijgen. Dus als er iemand in Bennekom, Wageningen, Arnhem en omstreken een goede rijschool zoekt, bij Van de Top moet je zijn!!! *O* *O* *O*
 
Ich bin auch darbei was in mijn eentje nog aan het doorspammen in het oude topic B|

Zo nu eerst maar eens een post maken met veel quotes *D
 
Oké. Die school kenik zo niet. Ik zat bij Hufman, bij Erwin. Hij zat wel in de auto.

Echt een toprijschool. Was namelijk een lastig klantje, omdat ik alles natuurlijk weer eng vond op het begin haha. Ik moest toen voor bijzondere verrichtingen zelf naar Utrecht veemarkt rijden en ik moest zowat huilen op de snelweg haha.

terug heeft hij toen gereden en ik in de lesauto, had het wel gehaald btw...maar dat vind ik dan ook wel weer netjes van hem :)
 
Bij de McDonalds, komen over het algemeen de 'posers' van MF hun kunsten vertonen (wheelies, burnouts) en komt de politie met een half uur aankakken :Y

Google Maps

Morgen Yce :W

weer een excuus om een flurry te halen _O-

moet ilse d'r ook nog eentje geven :')
 
Laatst bewerkt:
Heel goed! eerst auto dan motor :Y

Woowwww, dit zijn hele gewaagde uitspraken mevrouw Yce :X . Op een MOTOR-forum verkondigen dat het goed is om eerste je koekblikbewijs te halen :? . En ja, ik heb eerst m'n motorrijbewijs gehaald en nee ik heb nog geen koekblikrijbewijs :+

Argument dat je door eerst je koekblik te halen eerder je motorrijbewijs hebt, slaat ook als een tak op een varken. Als je eerst je moto haalt, dan kan je weer makkelijker je koekblik halen :X . Cirkeltje weer rond........
 
Laatst bewerkt:
Woowwww, dit zijn hele gewaagde uitspraken mevrouw Yce :X . Op een MOTOR-forum verkondigen dat het goed is om eerste je koekblikbewijs te halen :? . En ja, ik heb eerst m'n motorrijbewijs gehaald en nee ik heb nog geen koekblikrijbewijs :+
Ik denk dat veel mensen haar gelijk geven hoor XD
Ik ook :P Heb zelf ook eerst auto gehaald en toen motor :P
 
Nou ik merk wel dat is handig is om eerst je b te hebben. Maar dat heeft voornamelijk met andere mensen te maken. Dat je weet wat hun doen, vaak onverwachte lompe dingen. Want zelf kijk ik wel 5x keer voordat ik iets doe dan in de auto.
 
Oké. Die school kenik zo niet. Ik zat bij Hufman, bij Erwin. Hij zat wel in de auto.

Echt een toprijschool. Was namelijk een lastig klantje, omdat ik alles natuurlijk weer eng vond op het begin haha. Ik moest toen voor bijzondere verrichtingen zelf naar Utrecht veemarkt rijden en ik moest zowat huilen op de snelweg haha.

terug heeft hij toen gereden en ik in de lesauto, had het wel gehaald btw...maar dat vind ik dan ook wel weer netjes van hem :)

Jup Erwin geeft goed les :-)

Woowwww, dit zijn hele gewaagde uitspraken mevrouw Yce :X . Op een MOTOR-forum verkondigen dat het goed is om eerste je koekblikbewijs te halen :? . En ja, ik heb eerst m'n motorrijbewijs gehaald en nee ik heb nog geen koekblikrijbewijs :+

Haha ik ben het met haar eens hoor, maar jij bent natuurlijk een echt die hard motorrijder ;)
 
@serie's
m.a.s.k. oldskool tekenfilm!
Dacht gelijk aan M*A*S*H *O*

deel 2?

ik heb deel 1 gedaan, 2 schoot niet op dus links laten liggen, daarna tactics een keer of 4 uitgespeeld..

en nu op de xbox360 fallout 3. mega fun :+
Zeker wel :) alleen heb me eigen in de neste gewerkt dus moet even tactisch bedenken hoe ik me er weer ga uitworstelen (iets met amper kogels en een heel dorp dat mij wil doden :P )

ennn goodnight people :W

comaa tijd.

kwart voor 6 gaat de telefoon weer herrie maken.
en half 7 zitten we op de motor :+
Kwart voor 6 vanochtend begon de wekker weer herrie te maken :( en om 6.33 weer in de bus :( Zucht ROT OV

Halloo,
Ik ben Sharon (zusje van Phyllis). Heb vandaag meegereden met de rit achterop bij mn zus. Vond het erg leuk, vandaar dat ik maar lid geworden ben van dit forum :P
groetjes Sharon
Hoi Sharon :W

Gezellig dat je ook lid ben :)

neefjes? smoesjes :Z your slow :P

ik heb een laptop die prima kan downloaden hoor :9

ik hou meer van dingen met wielen en iets op de grond..

als jij dingen aan je water voelt ben je geloof ik een chick _O-

time to get to work indeed.. moet natuurlijk wel onder de indruk zijn :z

tsja dan geen met of zonder blauwe plekken look :N

ik hou niet van grote slurven _O-

trustûh!!

bijna gelukkig.. niet helemaal..
Oke Oke ik geef toe ben wel eens sneller :P

maar doe jij downen via torrent of news servers ? :9

Moet zeggen het vliegen vond ik niet verkeerd *D (omdat het goed ging :P )

Uhmm ben geen chick ;) dat weet ik wel heel zeker :P

Haha 8-) [me] time to think out a plan to get Lady intrested :P [/me]

Ander keer meeten ? :) zag trouwens dat ze bij het stadshuis bij lelylaan ook de gevel hebben veranderd :P er staat nu Nieuw West _O-
Maar anders een keer party at your place *O*

Niet van grote slurfen ;) defineer groot :P

Morgen :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan