Newbies #3 - Waar de kakdijken je om de oren vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik nou werkelijk de enige hier die eerst voor z'n moto gaat :?

nee d'r zijn er echt wel meer.

maar in meeste gevallen krijgen de mensen het auto rijbewijs van hun ouders, en motor moeten ze zelf halen/betalen :+
 
nee d'r zijn er echt wel meer.

maar in meeste gevallen krijgen de mensen het auto rijbewijs van hun ouders, en motor moeten ze zelf halen/betalen :+
Allebei zelf, maar het leek me gewoon verstandiger en ook praktischer om eerst auto te halen. Maar nadat die binnen was gelijk aan de motor begonnen _O-
 
Ik twijfelde of ik mijn motor rijbewijs moest halen na mijn 21ste, maar toen begon een maat van mij met lessen, dus moest ik natuurlijk ook beginnen :Y
 
Hmmm, hier is het juist andersom _O-

Hmmm das relax. Mijn ouders waren er juist helemaal geen fan van dat ik motor ging rijden. En mijn moeder eigenlijk nog steeds niet echt, maar ja, ze begint zich er bij neer te leggen ;)
 
Dacht gelijk aan M*A*S*H *O*Zeker wel :) alleen heb me eigen in de neste gewerkt dus moet even tactisch bedenken hoe ik me er weer ga uitworstelen (iets met amper kogels en een heel dorp dat mij wil doden :P )Kwart voor 6 vanochtend begon de wekker weer herrie te maken :( en om 6.33 weer in de bus :( Zucht ROT OVHoi Sharon :W

Gezellig dat je ook lid ben :)Oke Oke ik geef toe ben wel eens sneller :P

maar doe jij downen via torrent of news servers ? :9

Moet zeggen het vliegen vond ik niet verkeerd *D (omdat het goed ging :P )

Uhmm ben geen chick ;) dat weet ik wel heel zeker :P

Haha 8-) [me] time to think out a plan to get Lady intrested :P [/me]

Ander keer meeten ? :) zag trouwens dat ze bij het stadshuis bij lelylaan ook de gevel hebben veranderd :P er staat nu Nieuw West _O-
Maar anders een keer party at your place *O*

Niet van grote slurfen ;) defineer groot :P

Morgen :W


...bus..

:')
pak dan de motor :+
 
Mijn autorij-instructeur wist dat ik ook voor de motor ging erna.
Hij zei waarom wacht je niet tot je 21 bent. Dus ik zo van: Ben veel te blij dat ik eindelijk 18 ben, ga niet nog langer wachten! _O-
 
Mijn autorij-instructeur wist dat ik ook voor de motor ging erna.
Hij zei waarom wacht je niet tot je 21 bent. Dus ik zo van: Ben veel te blij dat ik eindelijk 18 ben, ga niet nog langer wachten! _O-

Gelijk heb je, en 2 jaar licht rijden is ook zo voorbij 8-)
 
Ik vind het ook veiliger om met een instructeur naast je aan het verkeer te wennen. Op de motor kan niemand ingrijpen, het enige wat de instructeur soms kan doen is schreeuwen in je oor en zijn hart vasthouden.

Ik heb wel tot me 21ste gewacht :)
 
Hmm...ik voel me bijna buiten de boot vallen dat ik al vol vermogen rijdt....ik ben oud... |(
 
Laatst bewerkt:
Hmm...ik voel me bijna buiten de boot vallen dat ik al vol vermogen rijdt....ik ben oud... |(
Ik rij ook gewoon vol vermogen, don't worry :j

Ik vind het ook veiliger om met een instructeur naast je aan het verkeer te wennen. Op de motor kan niemand ingrijpen, het enige wat de instructeur soms kan doen is schreeuwen in je oor en zijn hart vasthouden.

Ik heb wel tot me 21ste gewacht :)
Same en same :)
 
Laatst bewerkt:
Hou oud ben je dan :9

Hihihi....ik heb inmiddels de happy age van 26 bereikt.... Ach joh, tis maar hoe oud je je voelt. Hier op mn tijdelijke baantje dachten ze allemaal dat ik veel jonger was, 21 of zo. Kan soms beetje guppig doen O-) :$
 
Een dame vraag je niet om haar leeftijd :N

Ik kan niet zien vanaf hier of ik met een dame te maken heb of niet '(

Hihihi....ik heb inmiddels de happy age van 26 bereikt.... Ach joh, tis maar hoe oud je je voelt. Hier op mn tijdelijke baantje dachten ze allemaal dat ik veel jonger was, 21 of zo. Kan soms beetje guppig doen O-) :$

26 is niet oud! Mij schatten ze ook altijd jonger in, best vervelend als je bier gaat halen op je 18de en ze om je ID vragen |(
 
Een dame vraag je niet om haar leeftijd :N

Dank je, dat je me een dame vind :P Maaruh...ik maak geen geheim van mijn leeftijd, maakt me allemaal weinig uit. Zolang je maar overal gewoon lol in hebt en geniet van het leven doet leeftijd er naar mijn mening weinig toe *D
 
Hmm...ik voel me bijna buiten de boot vallen dat ik al vol vermogen rijdt....ik ben oud... |(
Nee hoor ik rij ook vol vermogen :), m'n eerste fiets was 2 keer zo zwaar in gewicht en 3 keer zoveel vermogen als m'n les fiets :P dat was pas lachen, maar hij stuurde net zo makkelijk, BMW h'e :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan