newb's kouwe klauwe rit 25-11, time for some hot coco!

Remond_FRL

MF veteraan
4 jan 2010
6.400
0
Roosendaal
Facebook
It's time for some hot chocolate! you sexy thing


En aangezien het aantal officiële ritjes dit jaar, opzich wel tegenviel :+
gaan we uiteraard voor een leuke afsluiter! en hoe anders dan met een kouwe klauwe rit

:]


de route!
is een oud gediende, die op de digitale plank lag te verstoffen, en nodig nog eens opnieuw gebruikt moest worden :+
die van de voorjaarsrit 2011

MF%20Voorjaarsrit%20-%20versie%202%20-%20JPEG.jpg

houdt rekening met veerponten, contant geld is dus een grote pré.

startpunt
McDonalds Deventer

en tevens ook eindpunt :Y

tijd van aanvang: 08.00 's ochtends :+
vertrektijd: 11.00 :Y


omdat lezen moeilijk blijft, datum van het ritje:
zondag 25 november

overig
de rit wordt gereden in een periode dat de wegen niet overal even geweldig van kwaliteit zijn, bladeren, troep, en vochtig wegdek zijn zeer realistische verwachtingen.
en mocht het heel koud zijn, dan kunnen ook handen en/of benen verkrampen door de kou.
Houdt hier rekening mee, en pas je eigen rij-gedrag aan, aan de omstandigheden waarin we rijden, en je eigen kunnen.
beter een kwartier achterlopen op schema, dan een half uur wachten op de takeldienst!


deelnemers:
- in memoriam: lexius

- Remond_FRL
- Plofkop
- Fryske Struner

- jij?






disclaimer:
- route is niet wel getest, maar kan nog steeds fouten bevatten.
- Initiatiefnemer en MF is niet verantwoordelijk voor ongemak en/of letsel voortvloeiend uit deze rit, zowel lichamelijk, geestelijk of motorisch.
- Je moet vrolijk zijn bij aanwezigheid, anders voor straf iedereen trakteren op een ijsje. warm drankje naar keuze
- verschijn met een zo vol mogenlijke benzinetank en tank optijd. Straf hierop is ook een ijsje drankje trakteren.
 
Laatst bewerkt:
aanwezig!!!, wel zeer kort dag he remond :) een week later is die toyrun ook al :P met 132KM naar het startpunt ben ik er binnen een uurtje al, hmmm ken ik zelfs nog uitslapen :) motor ben ik deze week tiptop aan het maken dus die komt helemaal goed aan de start te staan :)
 
Laatst bewerkt:
aanwezig!!!, wel zeer kort dag he remond :) een week later is die toyrun ook al :P met 132KM naar het startpunt ben ik er binnen een uurtje al, hmmm ken ik zelfs nog uitslapen :) motor ben ik deze week tiptop aan het maken dus die komt helemaal goed aan de start te staan :)
zeer kort dag, 2 weken man :P


en een week later is inderdaad de toy-run

(voor iedereen: 21e Toyrun van Stichting Actie Stoomboot op 2 december )

dus is dit een mooie ''opwarmer'' voor die rit :+
2jaar geleden was de toyrun al met sneeuw, dus ben benieuwd hoe dat dit jaar zit :+

vorige kouwe klauwe rit was met zeer dichte mist en regen
*hoopt op iets beter weer
 
zeer kort dag, 2 weken man :P


en een week later is inderdaad de toy-run

(voor iedereen: 21e Toyrun van Stichting Actie Stoomboot op 2 december )

dus is dit een mooie ''opwarmer'' voor die rit :+
2jaar geleden was de toyrun al met sneeuw, dus ben benieuwd hoe dat dit jaar zit :+

vorige kouwe klauwe rit was met zeer dichte mist en regen
*hoopt op iets beter weer

ach maakt niet uit :) het is een zondag vers rubber onder de fiets, en anders zou ik waarschijnlijk toch in groningen beetje rondrijden :) dus dit is vele malen beter, rijden we weer met follow up systeem?
 
rijden we weer met follow up systeem?
ja, is wel de bedoeling :Y

onderweg, om de 45/50 km een stop, eerst een lunch bij bijsterbosch
(dus moeten we niet een te grote groep hebben O-) )

en later nog een tankstop

en mochten de weerstomstandigheden dusdanig zijn, stoppen we een keer vaker :)
 
ja, is wel de bedoeling :Y

onderweg, om de 45/50 km een stop, eerst een lunch bij bijsterbosch
(dus moeten we niet een te grote groep hebben O-) )

en later nog een tankstop

en mochten de weerstomstandigheden dusdanig zijn, stoppen we een keer vaker :)

der zit idd wel 1 pontje bij Wijhe maar geen idee hoeveel dat kost voor onze brommers :P
 
Ik ga er nog even over nadenken :') Naar Deventer zelf is voor mij al een hele rit :] |(


voor mij ook, 153km enkele reis...

daarnaast ga ik de avond ervoor naar de melkweg... en ik ben net verhuisd dus de financiele middelen zijn ook niet heel erg talrijk

pfff.. maar ik wil wel!! |(
 
voor mij ook, 153km enkele reis...

daarnaast ga ik de avond ervoor naar de melkweg... en ik ben net verhuisd dus de financiele middelen zijn ook niet heel erg talrijk

pfff.. maar ik wil wel!! |(

Bijna 200 hier, enkele reis _O- Word voor mij dan 3 keer tanken O-)
 
@ Remond: Houd je er ook rekening mee dat er veerponten zijn die in de winterperiode uit de vaart genomen worden of dat de dienstregeling aangepast wordt?
 
@ Remond: Houd je er ook rekening mee dat er veerponten zijn die in de winterperiode uit de vaart genomen worden of dat de dienstregeling aangepast wordt?

die pont bij wijhe gaat het hele jaar gewoon door en is zondags om 09:00 open ipv 07:00 doordeweeks, en hij blijft open tot ergens savonds, dus die pont is geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan