Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel verstandig van Honda om Casey de productieracer te laten testen....wat hij kan, kan niet iedereen
Heel verstandig van Honda om Casey de productieracer te laten testen....wat hij kan, kan niet iedereen
Of zoals de tegenstanders van Stoner zeggen, dat dit het bewijs is, dat hij geen MotoGP fiets kan ontwikkelen
Of zoals de tegenstanders van Stoner zeggen, dat dit het bewijs is, dat hij geen MotoGP fiets kan ontwikkelen
zou een verklaring kunnen zijn dat de yamaha van Espargaro de factory bike van vorig jaar is.
“I don't know the detail but it looks like Yamaha's Open class machine is last year's Factory machine. This is allowed,” said Nakamoto
Honda responds to Production Racer criticism
De produktie van de fabrieksblokken verdriedubbelen is nog steeds geen massaproduktie en kost klauwen met geld. Om over de onderdelen en onderhoud nog maar niet te spreken.Ik snap nog steeds niet waarom Honda niet gewoon het factory blok kan leveren.
De technologie is al ontwikkeld en getest. Ze hoeven het alleen te reproduceren of van de plank te pakken.
Op die manier kunnen ze iig de investering in de ontwikkeling nog een beetje terug verdienen.
Desnoods op de Yamaha manier met een lease contract op de blokken.
Ok, point taken, maar misschien valt dat met een degelijke lease constructie terug te verdienen? Yamaha is er aan begonnen.... En ik denk (maar dat is mijn bescheiden mening, van buitenaf ) dat Yamaha zoiets niet op zet als het ze geld kost.De produktie van de fabrieksblokken verdriedubbelen is nog steeds geen massaproduktie en kost klauwen met geld. Om over de onderdelen en onderhoud nog maar niet te spreken.
Alleen de versnellingsbak is al ongeveer twee produktieblokken waard.
Hayden kijkt zometeen naar de eerste ronde van het WSBK en beseft zich dat Rea en Haslam de eerste twee manches winnen op hun Honda en schiet zichzelf voor z'n kop.
Denk het ook niet maar vind het idee wel hilarisch.Geloof me, dat gebeurt niet. Aprillia baan en ik moet maar zien of de ontwikkeling van de SP zo goed gaat....
Denk het ook niet maar vind het idee wel hilarisch.
Ok, point taken, maar misschien valt dat met een degelijke lease constructie terug te verdienen? Yamaha is er aan begonnen.... En ik denk (maar dat is mijn bescheiden mening, van buitenaf ) dat Yamaha zoiets niet op zet als het ze geld kost.
Ik vind dit een mooie ontwikkeling, Een beetje zoals het KR team in 2006 deed met Honda RC211V motorblokken geloof ik. Zo is het veld flink dichter bij elkaar te houden denk ik, Tech 3, Go & Fun Gresini, NGM Forward, LCR Honda en net daarvoor de fabrieks Honda's en Yamaha's en wie weet gaan we op deze manier weer terug naar een tijd waarin het mogelijk is om als niet fabrieks team (Gresini, Tech 3), of privateer met lease motor blokken en frames(NGM Forward) mee te doen om het podium, of zelfs de titel. (Melandri in 2005 en 2006, Gibernau in 2005, Biaggi in 2003 en 2004)