Nicky Hayden

JAJA, hij kan het wel.Ben al lange tijd fan van hayden/rossi.
toch heeft velen van het forum laten zien dat er toch nog iemand is die langzamerhand de ducati onder handen kan nemen, nu tekenen dat CONTRACT
 
Ja en trap die Kalio eens aan de kant wat een prutser!
Hij was toch al gewend een duc te rijden nu gaat ie er steeds mee liggen
 
Zeker, geknokt om Dovi er achter te houden. Goed bezig. Tekenen dat contract. Het is nu niet lullen maar poetsen voor Ducati.
 
full
 
PODIUM VOOR HAYDEN!!!

*O* *O* *O*

Ik ben stiekem best fan van Dovizioso voor wat-ie vorig jaar liet zien op de klanten Honda, maar ik gun het Nicky Hayden zó erg om heeeeerlijk voor eigen publiek zó'n topresultaat neer te zetten en op het podium te mogen staan! *O*

Langzaam maar zeker, stukje bij beetje, kan Nicky steeds beter overweg met de Duc. Mooi zo!


:^

ze snappen het denk ik ook eindelijk bij ducati... en inderdaad hayden gaf niet op zoals melandri .... met alle respect voor hem ...

maar zie hoe hayden telkens beter resultaat krijgt .... echt :} :} :} :}

http://www.nickyhayden.com/index.cfm/p/photos-indy-helmet-09
 
Weet iemand toevallig of Ducati Corse hem nou al een nieuw (cq verlengend) contract onder de neus hebben geduwt :?
 
Weet iemand toevallig of Ducati Corse hem nou al een nieuw (cq verlengend) contract onder de neus hebben geduwt :?

Nog niet, dus dat is nog even afwachten. ducati is op het moment ook met Pedrosa bezig als ik het goed heb.
 
Da's waar ,werd zondag gezegt :Y

Hopelijk ziet Ducati het licht en laten ze Hayden niet gaan '(





Daarnaast ben ik best benieuwd hoe Pedrosa het op een duc zou doen :P
 
Wat een super vette rijstijl houd die kerel er op na.. :}

Hoop dat hij de stijgende lijn door kan zetten en langzaam aan weer richting de top kan komen.
 
Da's waar ,werd zondag gezegt :Y

Hopelijk ziet Ducati het licht en laten ze Hayden niet gaan '(

Dat lijkt me een beetje voorbarig.
Zonder meer was z'n prestatie van afgelopen zondag bewonderingswaardig, maar laat hem eerst maar eens wat meer (en consequenter) presteren op andere banen.

Verder ben ik wel blij voor hem dat er een steigende lijn in de prestaties zit, maar hij is er nog niet.
 
Dat lijkt me een beetje voorbarig.
Zonder meer was z'n prestatie van afgelopen zondag bewonderingswaardig, maar laat hem eerst maar eens wat meer (en consequenter) presteren op andere banen.

Verder ben ik wel blij voor hem dat er een steigende lijn in de prestaties zit, maar hij is er nog niet.

Het is niet de eerste keer dat een rijder een nieuw contract krijgt vanwege een enkele goeie prestatie.
Neem Elias maar eens die na zijn overwinning in Estoril opeens kon blijven en in andere klassen/kampioenschappen is dit ook wel voorgekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan